Potvrzeno: Vlaky na Kozí dráze začnou jezdit až do Krupky, trať opraví Viamont Servis

Oprava Kozí dráhy. Pramen: Viamont ServisOprava Kozí dráhy. Pramen: Viamont Servis

Oprava má být hotová do čtyř měsíců.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

Vím, že se to týká jiného kraje, ale ve hře je i obnova tratě z Broumova do Polska. Jednak je tam jiný starosta a kraji se nelíbí, kolik stojí každoroční oprava rozbitých silnic. Majitel dolu nemá problém nechat trať na hranice opravit ze svého. Pokud by se zmodernizoval úsek Meziměstí až Otovice, bylo by rychlejší spojení a Liška by to mohla stíhat z HK. PS info je od místních výpravčí, třeba to vyleze na povrch ofiko. Jinak Kozina za mě super. Pojedu s rodinou na výlet.

Ares

Tak snad tam budou jezdit lidé a budou tam pravidelné vlaky, jinak vyhozené peníze.

Pája

Už dávno by tam jezdily, kdyby NĚKDO místo výmluv, prezentací, tabulek a studií normálně dělal to, za co ho z daní a přeneseně i jízdného všichni platíme.

Courek Mourek

Skvělá zpráva! Jak je vidět vždy to bude nakonec politikum …

MilanSima

A pak že to nepůjde 😎.

Sova

Ještě se nejezdí, a po celé délce trati nebude ani po této opravě. Takže bych ještě nekřičel radostí, na to je fakt času dost…

Kolman

Podle týden starých informací od kraje se už 1.9. má jezdit. To bylo zas keců!

F. K.

Nějaký levný, z toho moc nebude. Ale i tak se zdá, že pomalu vítězí rozum – a bude následovat zprovoznění až do Jeníkov-Oldřichova.

František

Zbytečná trať

Karel

Zbytečný příspěvek

Hans N.

Jasné, kdo nesouhlasí s Kozinou, toho tady ukřižujete.

Frantisek X

Možná, kdyby k výkřiku dodal něco více… Obvykle to tu přitom bývá naopak. 🙂

Miroslav

Má pravdu.
Aktuální provoz na Kozí dráze (kde jezdí jen o víkendech turistický vlak o sezóně) je úplně zbytečný, ztrátový a málokdo to využívá.

Antonín

Nejsem si tak jist, že jde o zbytečný provoz, lidí tam jezdí o víkendu vcelku dost, ale prodloužením do Krupky, ideálně z obou stran tuto trať může významně zatraktivnit – Bohosudov je poměrně významné historické městečko a navíc vlaková stanice je téměř u dolní stanice lanovky na Komáří vížku – naší nejstarší sedačkové lanovky a nejdelší jednoúsekové – dnes technické památky, takže se dá předpokládat zvýšené použití. Z komáří vížky pak je mnoho turistických cest, třeba jedna do Telnice a znovu na tuto trať. Ano můžete napsat – autem se tam také dostanu – ne každý má auto a pak… Číst vice »

Twix

Kraj se na to rozhodl přispívat a stále tlačí na zprovoznění toho zbytku, takže jestli je to ztrátové, můžete si stěžovat u nich. Jak bylo vidět z těch počtů cestujících co se tu prezentovaly loni, při špatném počasí je to bída a při hezkém je to slušně obsazené, na to že to zatím končí v lese pod kopcem.

Pája

A ona je celá sjízdná? Zbytečná obhajoba SŽ. Pokud by se Vám správce staral takhle o Váš barák, tak by to už dávno byl BÝVALÝ správce. Zbytečný je hlavně objem peněz, které SŽ dostává.

troglj

Prodloužení z Krupky do Jeníkova by neměl být tak velký problém. Jednoznačně nejhorší je úsek Telnice-Krupka, kde místy nejsou upevněné kolejnice vůbec, rozchod je +- metr, chybí šrouby a pražce se rozpadají. Oproti tomu z Krupky do Lesní brány je trať poměrně zachovalá, v průchodu Novosedlicemi je dokonce dlouhý kus zbrusu nové koleje, po které snad nejel nikdy vlak. V Lesní bráně je průjezdná kolej dokonce koridorová s pružným upevněním.

Petr Frýdlant

Ne nejhorší úsek je Krupka – Novosedlice. Co se investic týká.

Petr Frýdlant

Oprava Krupka – Lesní Brána