Potvrzeno. Velké zdražení jízdného na východě Čech odsouhlasil i druhý kraj
Alstom Lint v barvách Leo Express v Ústí nad Orlicí. Foto: Leo Express

Kraje se liší ve vyjádření výše zdražení.

Kraje se liší ve vyjádření výše zdražení.
Celodenní jízdenka IREDO v HK a PA kraji stojí dnes 200,- korun. Nevíte, kolik bude stát po zdražení?
240Kč.
Proc veřejná doprava zdražuje, zatímco benzín do auta stojí furt vicemene stejně?
Že by třeba řidiči chtěli vyšší výplaty…? Že by nové autobusy vyžadovaly vyšší odpisy. ? Atd atd atd…?
Ale silničáři také chtějí větší výplaty, stejně tak technika a materiály stojí více, atd, atd…Jenom spotřební daň z benzínu je po desetiletí stále stejná. O socialismu s parkováním se raději už více rozepisovat nebudu.
Kdo máte přístup k testování aplikace – je zde zahrnuto i MHD Pardubice a MHD Hradec Králové?
Hele, nebylo… Teď nově nevím… Ale MHD měl v celodenní jízdence snad jen Ústecký kraj…
V Ústeckém kraji lze použít i dvouhodinovou jízdenku v pásmu, která kombinuje vlak, bus a MHD.
Myslím, že tázající měl na mysli novou aplikaci IREDO, ta s DÚK nic společného nemá
Nö, ani jedno, jenom integrované MHD tam jsou
Kdy bude ta slibovaná aplikace na jízdenky IREDO?
J e to poslední funkční IDS kde je potřeba s nákupem jízdenky otravovat personál vlaků a autobusů…
Mohli by mimo jiné se zdražením konečně dojednat uznávání na lince Ex2.
Milé Iredo, zdražujte až poté, co zapojíte veškeré mozkové úsilí na návaznost spojů v systému, cestující tu vynaloženou energii jistě docení. Zjišťovat “návaznost” přes nějakou excellovou tabulku zamčenou “zipem”, ve které se nedá vyznat, ty návaznosti jsou náhodné, fakt je to bolest milé Iredo. Je super že máte např. zákaznickou linku, “zavolejte nám a zajistíme přípoj”, hlásáte. Realita: “třeba Vám počká, hodně štěstí”…Iredo systém je jak když krájím cibuli…brečim…
I vy škarohlíde! Když pan Valtr uvedl, že: – „…IREDO je jedním z nejvýhodnější systémů regionální dopravy v Česku.“ tak to prostě platí! 🙂 Sice se do takové vágní formulace vejdou prakticky všechny krajské IDS, snad kromě Jihočeského, který svůj IDS prozatím ještě vytváří, ale to je drobný detail. To, že (jak uvádíte) nejsou návaznosti mezi spoji, nebo že nejsou integrovány dopravní podniky krajských měst, jsou přeci jen takové nepodstatné prkotiny. Poukazování na ně by mohlo být považováno za znevažovat úsilí odpovědných osob, které jsou s výsledky vlastní práce, zdá se, spokojeny. To, že se dva subjekty IDS ve veřejných… Číst vice »
A KODIS bude mít stejné jízdné jak letos.
Ty jednodenní jízdenky IREDO jsou výborný… Platí v zásadě pro Pardubický i Hradecký kraj, teď nově na 24 hodin, ne do půlnoci… Sice neznám aktuální cenu, ale dříve 160,-, pak 200,-… A třeba Pardubice – Náchod a zpět to v pohodě vyšlo… Takže i po zdražení třeba 250 je krása… Za dva kraje vlaky plus autobusy na 24 hodin …
No, hlavně dobrá byla ta skupinová za 500 pro 5 při větší skupině.
A pro Pražáky platí už od Nymburka.
Jo, tam jsou úžasný přesahy… PID Přelouč/snad až Chlumec nad Cidlinou a naopak IREDO Kolín/Nymburk. Z druhé strany až do Zábřehu a Letovic
No… Krása… Asi jo. Jen pro info celá Vídeň má od Nového roku, po zdražení, jednodenní lístek za 10E. Jistě, nelze poměřit dva kraje a co míst jde bezesporu v nich pojezdit s objezdenim atrakcí ve Vídni o 6-ti linkách metra, S-Bahnem a autobusy, v kterých se člověk nezbije, i když jede jen z Bělohradu do Miletína. Ale chápu, cestující si to vlastně žádá.
Hele, je to celodenní jízdenka… Z Bělohradu do Miletína asi úplně potřeba nebude… A vezměte si, jaké maslostroje tam jezdily dvacet let zpátky… Snaha tu fakt je… A jak nemám rád Flix bus, tak jejich mateřská Umbrella je coby regionální dopravce (mj. Pardubice – Chrudim) aspoň pro mě naprostá špička… Řidiči v pohodě, v uniformě, čisté nové autobusy… Lepší sr to. A vždyť si celodenku nemusíte kupovat, ta je primárně turistická… A já, zpovykaný Pragocentrista , ji velmi kvituji, jelikož si ji koupím na nádraží v Pardubicích a celý den mám pokoj 🤣.
Tak nevím, proč se srovnává cena ve dvou krajích s jedním dvoumiliónovým městem? Je těch 10 € hodně nebo málo? Kolik stojí celodenní jízdenka na oblast VOR? A existuje vůbec nějaká, platná i v pracovní dny?
Kraje se sice liší ve vyjádření výše zdražení, ale pravdu mohou mít oba. Se zónově-relačním tarifem se dá pracovat i tak, že se třeba na některých relacích (dejme tomu v rámci Pardubického kraje) upraví počty tarifních jednic, a tím se dosáhne rozdílné míry zdražení v jednom vs. druhém kraji.
Přesně tak. Na http://www.iredo.info už je tarifní kalkulátor, je tam vidět, že v KHK se snižuje počet jednic.
My je prostě do těch aut vyženeme
A ty Regionovy místo Panterů na 021 tomu taky pomůžou…
Třeba to mají nějak ošetřeno ve smlouvě …i když panter je panter….hlavně aspoň že něco jede… když vidím linka BrnoOstrava..nejede bez náhrady a je ranní špička tak to je konec i tak probere dotace
A proč tam teďka jezdí?