Potvrzeno: Škoda dodá poprvé RegioPantery do zahraničí. Na Slovensku porazila Stadler
RegioPanter v barvách pro ZSSK. Foto: Škoda Transportation
Škoda Transportation dodá ve sdružení se ŽOS Trnava celkem 25 elektrických jednotek RegioPanter pro slovenského státního dopravce ZSSK. Kontrakt za
Moc bych si přál, aby Kellner bral Škodovku nejen jako nástroj pro získávání veřejných zakázek, tak jak tomu bylo doposud, ale aby přidal na kvalitě a zapracoval na dalším vývoji a taky na výrobních procesech.. Pak by se mohlo zadařit i v soukromym sektoru..
RegioPantery jsou celkem fajn, a s těmahle sedačkama vypadá interiér i celkem dobře, ale zvenku jim víc sluší modrá
Tak ty šroty opravdu slovákům nepřeju, můžou se zeptat v depu v Plzni, Brně a nebo Děčíně jaký s těmi krámy jsou pořád problémy. To že to naoko z nouze jezdí, neznamená že je to funkční. Asi jako koupit auto a mít radost že jezdí na tři válce, levý zadní dveře nejdou otevřít, topí půlka palubovky a světla nejdou dálkové, ale jede to.
No já si myslím,že to tak hrozné není.Občas je nějaký problém,ale tyto jednotky jezdí v Děčíně celkem spolehlivě.Občas je nějaký problém,ale to mají i jednotky osd Stadlera,Pesy.
Děčínská jednička má ujeto skoro 900 000 km,poslední 7 skoro 750 000 a žádná nebyla delší dobu mimo provoz.
to je všechno o mechanicích a jak se to opravuje.
Ten interiér je hned příjemnější, ta modrá u ČD je strašná… Jinak jsou jednotky v pohodě , pro příměstkou dopravu. Na dálkový vlaky, bych je ale nedával.
„Na barvu interiéru to nejezdí“ a pro regionální dopravu je to asi nejsnáze dostupná a nejlevnější náhrada „žabotlamů“, takže pokud už výrobce vychytal počáteční nedostatky, mohou se Slováci těšit na docela dobrou náhradu za ty strašlivé vraky, které tam dosud provozují v klasických soupravách v regionální dopravě. Na dálkové vlaky (nad cca 1 – 1,5 hodiny cesty) se ovšem tyto jednotky skutečně nehodí (i vinou toho nesmyslně upraveného interiéru) – stejně jako „ešusy“. A propos: je zajímavé, že Slováci objednávají čtyřvozovou verzi – možná by se hodila i někde v ČR, třeba místo zbytečně vynuceně nasazovaných „ešusů“, využitelných účelněji jinde… Číst vice »
TAk je jasné, že na iteriér to nejezdí jen íkám, že tato barevná kombinace je příjemnější než ta modrá…
No, „teplejší“ barvy jsou pochopitelně příjemnější a méně dráždivé – já také nejsem nadšen tou modrou, na kterou ČD postupně přecházejí všude, a nepochopil jsem, co je k tomu vede – asi „Najbrt vždy a všude“ …
Kus za 164 mil. Zatímco ČD Národní dopravce bude „soutěžit a objednávat“ pro Moravskoslezský kraj za 1 miliardu (a tahat-tlačit je budou dalších aspoň 10 let brejlovci)………..Za kolik pak budou E-lok ? A budou vůbec ?
……5 ks push-pullů………
Víš jaký je rozdíl mezi předpokládanou cenou a cenou vysoutěženou?
Tak doufám, že Škoda zvýší kvalitu a nebude to ostuda. Ale snad už hlavní mouchy vychytali.
Co nemělo tzv. dětské nemoci? Ani ty zázraky ze západu (nebo východu, záleží na tom, jak se to vezme) určitě nebyly bez chybiček.
Apollo: laciný interiér, otřesná jízda, to fakt není dětská nemoc…
Jouda:tak jeden vůz z té zakázky vyjde na 46 milionů(to je s pohonem).Luxus (například např. Bmz ) stojí víc i bez pohomu.
Montaz bude probihat na Slovensku, nebo budou castecne vyrabeny na Slovensku… V cl. je napsano, ze Skoda vyrobi hrobou skrin a podvozky…
Kolik z těch 25 jednotek bude 3-vozových a kolik 4-vozových?
Se to v té tiskové zprávě píše:
Dodány budou dvě provedení elektrické jednotky.
První s délkou 80 m a kapacitou 247 sedadel a druhé provedení dlouhé 106 m s kapacitou 343 sedadel, takže obě provedení.
Omluva:
jo, Vy jste se ptal na počet kusů obou verzí – to v TZ ale není, zkuste redakci nebo michal.tobrman@skoda.cz
Hezký den 🙂
13 kratších,12 delších. Doplněno do textu, díky za dotaz.
12 a 13 pise se to tam
Martin k: jo píše, protože to tam autor Jan Sůra doplnil viz. jeho komentář z 12:30. Jinak bych se asi neptal ne?