To by mě zajímala zrušená lokálka v ČR, okolo které bydlí 240 tisíc obyvatel na méně než 30 km délky, po které vede pouze cyklostezka.
Ono je to pro někoho těžko uvěřitelné, ale vesnice s 1000 obyvateli tramvajovou linku nezaplní, aby se vyplatilo stavět koleje Buš-Čím https://mapy.cz/s/kemebomomu
Možná ta „primitivnost“ má své opodstatnění a výhody. Italové nejsou hloupí a jistě dobře ví proč chtějí takovou konstrukci vozů.
Věřím, že budou spokojení.
To je tak, když neví, že na tělese tratě je nejlepší cyklostezka. Teď budou mít problémy s financování provozu.
: – )
To by mě zajímala zrušená lokálka v ČR, okolo které bydlí 240 tisíc obyvatel na méně než 30 km délky, po které vede pouze cyklostezka.
Ono je to pro někoho těžko uvěřitelné, ale vesnice s 1000 obyvateli tramvajovou linku nezaplní, aby se vyplatilo stavět koleje Buš-Čím https://mapy.cz/s/kemebomomu
Obávám se, že 240 000 by v ČR nemohlo uskutečnit obnovu dráhy.
Přidání přidání pruhu na silnici, to ano.
Jal, jal, jalowiec?
Takovýhle střízlivý, jemný design bych přál i Praze.
Ani nevíte jak blízko jste pravdě.
Tam by to jezdit na většině tratí vůbec nemohlo, jedná se o dnes nejprimitivnější technologii tramvají, kteru ještě Škoda drží ve výrobě.
Vy znáte zadání, že tady opakovaně hlásáte takové bludy?
Tady je i hezká mapka toho jak a kam vede T1 + dokreslená T2 + ještě prozatímní návrh na trať na letiště
https://www.teb.bergamo.it/repository/images/OBJ00053.JPG
Po té T1 jsem se byl letos v lednu projet. Je to moc zajímavé svezení.
Až bude hotová T2, určitě se pojedu taky projet.
Gratulace, pěkné tramvaje. Kéž by byly i do Prahy
tam tahle koncepce může? Se 14T bylo dost problémů
Je to segregovaná trať, která nemá žádný prudký oblouk, nevede ulicí a za roh kolem budovy, jako na Starém městě. https://mapy.cz/s/ganejevofo
já reaguji na to přání do Prahy
Jezdit na většině tratí v Praze by to vůbec nemohlo, jedná se o dnes nejprimitivnější technologii tramvají, kteru ještě Škoda drží ve výrobě.
V cem je multigelenk primitivni technologie?
Možná ta „primitivnost“ má své opodstatnění a výhody. Italové nejsou hloupí a jistě dobře ví proč chtějí takovou konstrukci vozů.
Věřím, že budou spokojení.