Potvrzeno: Škoda dodá deset nových tramvají do Bergama

Nová tramvaj pro Bergamo. Foto: Škoda GroupNová tramvaj pro Bergamo. Foto: Škoda Group

Nové tramvaje budou vybaveny antokolizním systémem.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jal

To je tak, když neví, že na tělese tratě je nejlepší cyklostezka. Teď budou mít problémy s financování provozu.

: – )

Jiří Kocurek

To by mě zajímala zrušená lokálka v ČR, okolo které bydlí 240 tisíc obyvatel na méně než 30 km délky, po které vede pouze cyklostezka.

Ono je to pro někoho těžko uvěřitelné, ale vesnice s 1000 obyvateli tramvajovou linku nezaplní, aby se vyplatilo stavět koleje Buš-Čím https://mapy.cz/s/kemebomomu

jal

Obávám se, že 240 000 by v ČR nemohlo uskutečnit obnovu dráhy.
Přidání přidání pruhu na silnici, to ano.

A. Mikulka

Jal, jal, jalowiec?

Pavel

Takovýhle střízlivý, jemný design bych přál i Praze.

Lišák

Ani nevíte jak blízko jste pravdě.

Peeetr

Tam by to jezdit na většině tratí vůbec nemohlo, jedná se o dnes nejprimitivnější technologii tramvají, kteru ještě Škoda drží ve výrobě.

Miloš

Vy znáte zadání, že tady opakovaně hlásáte takové bludy?

Gajda

Tady je i hezká mapka toho jak a kam vede T1 + dokreslená T2 + ještě prozatímní návrh na trať na letiště
https://www.teb.bergamo.it/repository/images/OBJ00053.JPG

Lkprak

Po té T1 jsem se byl letos v lednu projet. Je to moc zajímavé svezení.
Až bude hotová T2, určitě se pojedu taky projet.

BR 01 512

Gratulace, pěkné tramvaje. Kéž by byly i do Prahy

kix

tam tahle koncepce může? Se 14T bylo dost problémů

Jiří Kocurek

Je to segregovaná trať, která nemá žádný prudký oblouk, nevede ulicí a za roh kolem budovy, jako na Starém městě. https://mapy.cz/s/ganejevofo

kix

já reaguji na to přání do Prahy

Peeetr

Jezdit na většině tratí v Praze by to vůbec nemohlo, jedná se o dnes nejprimitivnější technologii tramvají, kteru ještě Škoda drží ve výrobě.

Noddy

V cem je multigelenk primitivni technologie?

Miloš

Možná ta „primitivnost“ má své opodstatnění a výhody. Italové nejsou hloupí a jistě dobře ví proč chtějí takovou konstrukci vozů.
Věřím, že budou spokojení.