Potvrzeno: Lufthansa vrátí v červnu do provozu A380, nasadí ji na linky do New Yorku a Bostonu
Airbus A380 v novém nátěru od Lufthansy. Foto: Lufthansa
Letenky půjdou do prodeje ve čtvrtek 23. března.
Letenky půjdou do prodeje ve čtvrtek 23. března.
Do USA létají z Německa letadla pomalu z každé vesnice a my v Česku jsme rádi za sezónní lety z Prahy do New Yorku.
z kazde vesnice? ukážete nám nějakou?
Tak uz asi zarobili na maintenance slotoch(A380) v Lufthansa technik pre ostatnych dost, tak uz sa tam naslo nejake miesto aj pre ich vlastne lietadla. Nie je to ziadne terno, ale furt lepsie ako a340.
Z pohledu ekonomicke tridy radeji A340-600.
Z pohledu business pak A380.
Nicmene, oproti A346 nema LH v A380 first class.. ale je otazka, jak moc je obsazovana.. (dle dostupnosti awardovych letenek do Fka spis ne..)
O kolik to sežere více paliva než ta A340. Aby nebylo levnější poslat 2 letadla ( i když slovy, personálu a další letadlo taky neco stojí ) . Naposled to tu někdo počítal
To letadlo, ktere se pouzilo v kontextu texh dvou letadel, byla 777, ktera je treba spotrebou paliva uplne nekde jinde, nez A380 / A340
A jak ve spotřebě vychází porovnání A380/B777 při přepočtu na sedačku? A ještě k tomu B787 či A350. Nerejpu, fakt mě to zajímá. A340 je mimo, to je slepá vývojová větev.
Krásná orientační tabulky pro různá letadla a různé scénaře letů (regional, medium, long haul atd) jde vzít odsud – https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy_in_aircraft
nebral bych to jako naprosto přesná čísla – už jen to, že jsou brána /100km a ne /hodina z nich dělá spíš takový hrubý odhad,ale pro porovnání to stačí .)
To bude hezké, až budou ve stejnou dobu odpoledne startovat z Mnichova 2 A 380: po jižní ranveji od Emirates a po severní od Lufthansy. To bude zase plot obsypaný příznivci.
A380 má o 80% větší kapacitu, než A340-600? Není to tak, že A340 má 80% kapacity proti A380?
Podle Seatguru má Lufthansa 346 skutečně 281 sedadel, zatímco A388 LH má 509 sedadel. Je to tedy správně, nárůst celkového počtu sedadel o 81,3%. 🙂
I podle Vašeho nicku Vám prostě věřím. 😉 díky za vysvětlení. Takhle to sedí
A340-600 (320-370 sedacek – 100%), A380 (575 sedacek – coz by mohlo byt tech 180%). A380 je podstatne vetsi letadlo…
Je to tak, jak už tady někdo píše. Viz i tisková zpráva lh, ze které jsem čerpal. „With 509 seats, the A380 has around 80 percent more capacity than the Airbus A340-600 currently flying on the Munich-New York (JFK) route.“
Ano. Díky i Vám.
o 80% větší kapacitu než A340??? to asi ne…..
Je to tak, jak už tady někdo píše. Viz i tisková zpráva lh, ze které jsem čerpal. „With 509 seats, the A380 has around 80 percent more capacity than the Airbus A340-600 currently flying on the Munich-New York (JFK) route.“