Potvrzeno: Lufthansa vrátí v červnu do provozu A380, nasadí ji na linky do New Yorku a Bostonu

Airbus A380 v novém nátěru od Lufthansy. Foto: LufthansaAirbus A380 v novém nátěru od Lufthansy. Foto: Lufthansa

Letenky půjdou do prodeje ve čtvrtek 23. března.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
F. Smola

Do USA létají z Německa letadla pomalu z každé vesnice a my v Česku jsme rádi za sezónní lety z Prahy do New Yorku.

Pavel

z kazde vesnice? ukážete nám nějakou?

Bubak

Tak uz asi zarobili na maintenance slotoch(A380) v Lufthansa technik pre ostatnych dost, tak uz sa tam naslo nejake miesto aj pre ich vlastne lietadla. Nie je to ziadne terno, ale furt lepsie ako a340.

Mad_Majk

Z pohledu ekonomicke tridy radeji A340-600.
Z pohledu business pak A380.
Nicmene, oproti A346 nema LH v A380 first class.. ale je otazka, jak moc je obsazovana.. (dle dostupnosti awardovych letenek do Fka spis ne..)

Vojtech

O kolik to sežere více paliva než ta A340. Aby nebylo levnější poslat 2 letadla ( i když slovy, personálu a další letadlo taky neco stojí ) . Naposled to tu někdo počítal

Pavel

To letadlo, ktere se pouzilo v kontextu texh dvou letadel, byla 777, ktera je treba spotrebou paliva uplne nekde jinde, nez A380 / A340

Honza D.

A jak ve spotřebě vychází porovnání A380/B777 při přepočtu na sedačku? A ještě k tomu B787 či A350. Nerejpu, fakt mě to zajímá. A340 je mimo, to je slepá vývojová větev.

Pavel

Krásná orientační tabulky pro různá letadla a různé scénaře letů (regional, medium, long haul atd) jde vzít odsud – https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_economy_in_aircraft

nebral bych to jako naprosto přesná čísla – už jen to, že jsou brána /100km a ne /hodina z nich dělá spíš takový hrubý odhad,ale pro porovnání to stačí .)

Johnny Cash

To bude hezké, až budou ve stejnou dobu odpoledne startovat z Mnichova 2 A 380: po jižní ranveji od Emirates a po severní od Lufthansy. To bude zase plot obsypaný příznivci.

VíKo

A380 má o 80% větší kapacitu, než A340-600? Není to tak, že A340 má 80% kapacity proti A380?

seatguru

Podle Seatguru má Lufthansa 346 skutečně 281 sedadel, zatímco A388 LH má 509 sedadel. Je to tedy správně, nárůst celkového počtu sedadel o 81,3%. 🙂

VíKo

I podle Vašeho nicku Vám prostě věřím. 😉 díky za vysvětlení. Takhle to sedí

Václav

A340-600 (320-370 sedacek – 100%), A380 (575 sedacek – coz by mohlo byt tech 180%). A380 je podstatne vetsi letadlo…

VíKo

Ano. Díky i Vám.

Jirka

o 80% větší kapacitu než A340??? to asi ne…..