Potvrzeno: Arriva mění majitele, Deutsche Bahn ji prodala fondu I Squared
Autobus Arriva Express. Foto: Arriva
Infrastrukturní fond kupuje dopravní byznys v deseti evropských zemích včetně Česka.
Infrastrukturní fond kupuje dopravní byznys v deseti evropských zemích včetně Česka.
Ty poslední Irizary na Arriva expressy už vypadaly, že k tomu prodeji je hodně blízko. DB company už bylo úplně bokem a o samotě – tedy jen připraveno ke sloupnutí.
Tady bude spíš zábava sledovat, až dojdou manažerům planenná slova, protože Čtvereček začne s personálními čistkami.
Těch důvodů bude mít dost.
Jsem zvědav jestli zaměstnanci ještě nebudou vzpomínat na dobu pod DB,jsou to přece jenom Američani,což pro tento prostor nepřineslo mnoho dobrého je to trochu jiný svět co myslíte?
Viz třeba investice ve Vodopchodech.
HP, IBM, Microsoft, Apple, Dell, Oracle, Google, Xerox …
Ne, vůbec nic z toho nemáte. Ani ten internet v Xeroxu vymyšlený.
Samozřejmě, že nejlépe bylo za Sovětského Svazu.
Vendelíne, jsi fakt mimo mísu.
Prací ke svobodě. Teda pokud pracujícímu neurvali dozorci ledvinu dupnutím na ležícího. Mnozí si odnesli rakovinu, protože na bezpečnost práce se kašlalo – konekoncu byli utrčení k likvidaci, tak proč nedat sadistickým dozorcům volnost ke konání srabáren.
A teď vidíte, kolik příznivců bolševici stále mají.
Zaznělo dvakrát: „Je největším autobusovým dopravcem v zemi a třetím největším osobním dopravcem na železnici.“
Drobnost pro redakci – fotka nezachycuje Arrivu v Teplicích, nýbrž v Ústí nad Labem. V pozadí sídliště Dobětice a Stříbrníky
„I nadále se budeme připravovat na nadcházející investice do moderní, bezpečné a ekologické dopravy, kde budou naši cestující tou nejvyšší prioritou,“
Nenechte se vysmát. Hlavně ta železnice, že…
Takže znova, už po padesáté osmé: kvalitativní standardy v závazkové dopravě určuje, nikoliv dopravce. Ten plní pouze to, co se po něm chce a za co dostane zaplaceno. Takže místo pranýřování Arriva vlaky se zaměřte více na jednotlivé objednavatele, kteří to tak chtěli, nebo jim nevadí nedodržování standardů.
Samozřejmě „určuje objednavatel, nikoliv dopravce“.
Dle mého ano i ne. Dopravce přece významně ovlivňuje personál, čistotu a další drobnosti (stolky, sedačky, barvy…)
To ano. Nicméně objednavatel svým přístupem (nastavení podmínek, vymáhání) ovlivňuje, jak moc se dopravce snaží.
Zajímavé, Arriva už nebude tedy společnost stoprocentně vlastněná německým státem.
Aspoň to bude konečně ooravdu soukromý dipravce, a ne státní dopravce sousedního státu.
Přesně, soukromníci v Česku:
– Arriva = DB = německé státní dráhy
– Leo Express = Renfe = španělské státní dráhy
– Die Länderbahn = Netira = Trenitalia = Ferrovie dello Stato Italiane = italské státní dráhy
😀 😀
GW Train – OBB – Rakouské dráhy
Krigar je bílý kůň ÖBB? Nebo jaká je ta vlastnická struktura?
OBB = Busem, nikoli GW Jihotrans
Nepletete si náhodou dva jihočeské dopravce? ÖBB vlastní ČSAD autobusy ČB neboli Busem. GW Jihotrans (a s nim spojeny GW Train) snad nevlastní…
Ano je to hodně vtipné, to co je v česku nazýváno „soukromími dopravci“, jsou dost často společnosti vlastněné různými evropskými státy. Co je na tom soukromého….?
Pamatujete si jak se mělo ČSA prodat AIR FRANCE, to bylo řečí a jak dopadly.
No to nám tak ještě scházelo. Ten název nevěstí nic dobrého a v souvislosti s železniční dopravou kde se využívá vynálezu zvaného kolo je mírně řečeno mimo.
Rozebereme si problém: Vlak, to je vlastně lokomotiva a vagóny. Vagóny se jenom vezou, takže je zanedbáme. Zbývá nám lokomotiva – to je vlastně motor a kola, zbytek je nepodstatný, ten zanedbáme. Po kolejích jedou jenom kola, takže motor taky zanedbáme. Kola si zjednodušíme na jedno kolo, což je vlastně kruh, že. Kruh, to je pí er na druhou. Pí je konstanta, tu zanedbáme, a zůstalo nám er na druhou, což je čtverec. A co dělá čtverec, kdyz se otáčí? Drncá!
: – )
Pokud se se tedy vůbec otáčí a jen neklouže. V takovém případě vzniknou saně.
😀 😀 😀
No co co. To není k smíchu! Jak to bylo v Dědictví? Satelit v pr..li, pštros v pr…li…stejně tak to mám teď já když ČSAD z autobusů pryč, z mnoha benzínek už nápis Benzina – pryč (alespoň, že to zatím k nám nedošlo) a po tomhle tahu Bůh ví jestli za chvíli nezmizí z arriváckých červených 642 i nápis REGIO spolu s logem DB.
https://isquaredcapital.com/
I squared znamená I na druhou. Nikoliv I čtverečkované.
a kolik je I²? I*I, neboli čtverec
Nejsem si jist zda „i“, neboli imaginární jednotku leze mocnit…
Velke I je v makroekonomii agregatni velicina vsech soukromych investic ve state.
A co takhle prosté Já na druhou?
I Squered = Ájs Kvérd…..Ice Ice Baby. Zlatá Ariiva. Ale jestli mi přemalují i Kříšťálka tak s nima nemluvím.
Myslíš jak řekla při prezentačce vedení LK jistá vysoce inteligentní průvodčí ARR „my tomu říkáme Křišťálová noc“?
Na projektu Křišťálové údolí (za mě blábol, jak má být, nikdy se tomu kraji tak neříkalo) je zajímavé, že se tam neprezentuje, kde co bylo, ale jen ti kdo nasypali. Na zmíněné jednotce, jsou tedy jen někteří a někteří 2x.
Proč Kříšťálové netuším, v Jizerkách a okolí rozhodně nebyla výroba křišťálu ve sklárnách dominantní. Ale marketing to zdůvodní, lidi zbaští, takže vlastně vše v pořádku.
JJ, ten myslím. Takhle hluboce jsem se nad tím ještě nikdy nezamýšlel. Spíše je to o tom, že ta jednotka je velice líbivá.Tedy mě se to provedení moc líbí.
Ne, opravdu není potřeba, aby tady byl politický rozbor návzu firmy. Obzvlášť od experta, který to neumí ani správě napsat.
Nemachruj, nejde ti to.
Vypadá to totiž jako ten starý kádrovácký článek o počítačové myši, kde se snažili prokázat, jaký je to nesmysl a že nikdo nikdy nebude ovládat počítač něčím tak odporným jako je myš. Účelem bylo udělat z američanů tupce.