Potvrzeno: Alstom má další velkou objednávku na vlaky pro Paříž a okolí, svaří je v České Lípě
Jednotka RER NG. Foto: Alstom

V České Lípě nakonec bude svařeno celkem 262 jednotek.
V České Lípě nakonec bude svařeno celkem 262 jednotek.
Netuší někdo jak se ty svařené skříně vozí na kompletaci? Pantery potkávám na dálnici cestou z Ostravy, tam je to jasné.
Tady je to úplně stejné, skříně jedou po silnici. Je to škoda, ale závod Alstomu, kde se skříně kompletují, je bohužel těsně za za hranicemi Ilja francouzském území. Vlečku má, ale trať přes hranice je bohužel neprovozní a správce infrastruktury ve Francii nemá zájem o změnu. Slyšel jsem, že Alstom (tehdy Bombardier) by trať odkoupil a na své náklady zprovoznil. Správce infrastruktury ve Francii se o tom nechtěl ani bavit…
Absence vlečka v Crespinu je jistě ostudná, na druhou stranu – pochybuju, že by výrobci dávalo smysl ty skříně v České Lípě stavět na nějaké transportní podvozky.