Potvrzeno: Alstom má další velkou objednávku na vlaky pro Paříž a okolí, svaří je v České Lípě

Jednotka RER NG. Foto: AlstomJednotka RER NG. Foto: Alstom

V České Lípě nakonec bude svařeno celkem 262 jednotek.

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
dujka.robert

Netuší někdo jak se ty svařené skříně vozí na kompletaci? Pantery potkávám na dálnici cestou z Ostravy, tam je to jasné.

Bram

Tady je to úplně stejné, skříně jedou po silnici. Je to škoda, ale závod Alstomu, kde se skříně kompletují, je bohužel těsně za za hranicemi Ilja francouzském území. Vlečku má, ale trať přes hranice je bohužel neprovozní a správce infrastruktury ve Francii nemá zájem o změnu. Slyšel jsem, že Alstom (tehdy Bombardier) by trať odkoupil a na své náklady zprovoznil. Správce infrastruktury ve Francii se o tom nechtěl ani bavit…

Kubrt

Absence vlečka v Crespinu je jistě ostudná, na druhou stranu – pochybuju, že by výrobci dávalo smysl ty skříně v České Lípě stavět na nějaké transportní podvozky.

factory

Nedávalo by to smysl ani ekonomicky a časově.

Kubrt

Ostatně teď koukám na fotomapy a vlečka do závodu v České Lípě je už taky dlouhá léta mimo provoz. Šotouš ve mě říká, že je to škoda a alespoň materiál by se dal železnicí navážet, ale ekonomická realita zjevně říká něco jiného.