Potřetí stejný vítěz. DPP si vybral v nekonečném tendru na dostavbu metra D opět Subterru
Prorážka v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova. Na snímku 1. náměstek primátora hl. města pro dopravu Zdeněk Hřib a šéf DPP Petr Witowski. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Tendr za 30 miliard korun je jednou z největších stavebních zakázek v Česku.
Jaká je šance, že to neúspěšní kandidáti znovu dají na ÚOHS?
Protože už by to fakt chtělo kopnout.
Každý další soud to prodražuje, s tím jak běží inflace atd. A Pražané čekají čekají.
Here we go … again.
Takže přísun dividend na další roky zajištěn. 🙂
Vyhozený peníze, pro provinční skoro velkoměsto zbytečný. Doufám, ze stavět nebude. Je vidět, že Praha je furt v komunismu ,z peněz ostatních se jí to staví.
Já bych normálně zaved povinný IQ testy před tim, než někdo dostane možnost se vyjadřovat na internetu. K čemukoliv.
Chtěl bych vidět, až pánovi dojde, že ty peníze ostatních jsou ve skutečnosti peníze z rozpočtu Prahy 😀
Hmm a kde ten rozpočet Prahy na to vzal? Z nastavených daňových pravidel výhodných hlásné pro Prahu+sídla státních a polostátních firem i soukromých z důvodu koncentrace centrálních úřadů a ministerstev.
Rozpočtové určení daní je ve skutečnosti pro velká města nevýhodné. Naopak zakopané díry si nemusí platit téměř žádnou infrastrukturu a většině z nich peníze přebývají.
Máte pravdu, ale zjistěte si odkud ty peníze ve skutečnosti pocházejí a pak byste možná mohl upravit svůj názor.
Ze jo to nepíšete u podobných příspěvků u jiných měst. Někdo se dotkl Prahy a už jej zesměšňujete IQ testy:)
Až podobnou debilitu napíšete třeba ke zprávě z Liberce, vzpomenu si a ozvu se znovu, nebojte.
Takže podporujete daňovou suverenitu, třeba to daňovou autonomii na úrovni kantonů, co mají ve Švýcarsku? Za předpokladu spojení Prahy a Středočeského kraje do jednoho celku bych s takovým přístupem souhlasil.
V pořádku, já taky
Předpokládám že souhlasíte, aby vládní instituce a centrální úřady a sídla státních a polostátních firem se rozdělila do zbylých krajských měst,ze. A Praha by byla takový Bern ČR.
A úřednictvo bydlící na Nových dvorech bude do práce jezdit na koni (resp. v těch vždy plných autobusech s intervalem 3 minuty). Napadlo vás, že spolu s výnosy z daní znamenají úřady a ministerstva (kde pracují lidé) pro Prahu také nutné výdaje na infrastrukturu?
btw na ministerstvo by ze Zlína do Chebu nikdo nikdy nechtěl, já zase odmítám nedejbože muset jezdit od Berouna k Frýdku Místku. Dělit všechny ministerstva by bylo jak v kocourkově.
Když něčemu nerozumim a nechápu, tak se zeptám nebo si dohledám mám-li zdání, že mi to k něčemu bude. V opačném případě nepište hloupoučké komentáře.
Tak šup stavět. Ještě vybrat výrobce vlaků pro C a D a budu věřit že se toho otevření dožiju.
Hlavně aby se konečně už koplo. Každý průtah stojí spoustu peněz.
No jelikož jim tenhle výběh ÚOHS už dvakrát zrušil, tak mám trochu obavy…
A tady s tim teda radni pro dopravu nema nic spolecneho? Jen kdyz se neco nahodou povede? Ale kdyz jim to sestreli UOHS, tak za to pak cele muze ten predchozi?