Potřetí během pár dnů. Poškozené trakční vedení opět zastavilo vlaky u Lysé
Stanice Kostomlaty nad Labem. Foto: Správa železnic
Kvůli stejnému důvodu došlo k omezení vlaků podél Berounky.
Kvůli stejnému důvodu došlo k omezení vlaků podél Berounky.
njn, havarijní stav TV – pak se nikdo nesmí divit, že jsou dráty tak často dole
A máte k tomu nějaké důkazy? Nemyslím to útočně, ale ptám se jestli to víte a jak se to projevuje nebo jste to kdesi slyšel 😀
Zajimalo by me, zda se tohle stava tak casto take v jinych zemich.
Já se fakt divím, že po těch všech problémech se tam pan Svoboda stále drží jako klíště.
Žába žábu neodvolá
A kým ho chcete nahradit? Nejezchlebem? Švejdou? Čočkem? 😀
To by se teprve začaly na železnici dít věci.
A má vlastně vůbec #mynic něco v plánu, aby se totéž nedělo za čtyřicet let na VRT?
Ano, od 2027 by měla proběhnout modernizace tohoto úseku…
A nejspíš se dočteme, že je zbytečná, když se rychlost nezvýší (stejně jako ve Třebové).
Rychlost se zvýší ze 120 km/h na 160 km/h pokud vím. Plus přidání 3. koleje.
160 ale pouze pro pendolina 🙂
O té modernizaci čtu už dlouho, mám dojem, že příští rok nebo 2026 mělo být hotovo (minimálně do Poděbrad, nevím jak dál na HK).
Vlk taky sliboval…..
Zbytečná ne, špatně vymyšlená.
Papír snese všecko, ale majitelé domů by mohli a budou mít výhrady k tomu, že jim oblouk půjde přes obývák.
A nebo taky ne. Projektovat cokoli na hulváta nejde, ale to neznamená, že tam prostor pro zlepšení není.
A je snad potřeba na pravidelnou či průběžnou údržbu dlouhá uzavírka? Nezvládá metro trošku větší provoz s nočními výlukami a občasnou víkendovkou, bez zastavení provozu na měsíc?
Bohužel až 2031…
U té tratě podel Berounky bych vyjmul to slovo „jen“. Zrovna tento týden se jezdí v úseku Karlštejn-Řevnice jednokolejně, polovina kolejí v Karlštejně vyloučena, a teď navíc jednokolejně i v dlouhém úseku Dobřichovice-Radotín! Takže místo slova „jen“ bych doporučil se tam teď zkušebně projet 😎😁.
Já bych doporučil seznam výluk.