Posun střídavé soustavy a nadjezd místo přejezdu. Přestavba trati u Prunéřova může začít
Železniční stanice Kadaň-Prunéřov. Autor: Phil Richards from London, UK – 25.06.15 Kadaň-Prunéřov 163.249, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69621583

Rekonstrukce trati má také přinést v některých místech zvýšení rychlosti z dnešních 100 km/h až na 160 km/h.
A elektrizaci Chomutov-Březno udělají kdy?
Není potřeba. Alespoň pro nákladní vlaky. Z Března je provozně nevhodné stoupání, což by znamenalo postrk nebo přípřež.
Jen aby se trať do Vejprt napřed nákladně nezahloubila a pak se nezjistilo že není potřeba stejně jako u tratě do Lužce nad Vltavou.
To je Ústecký kraj a nikoliv Středočeský. 😉
Turistická doprava na Krušné hory bude podle mě zachována kvůli turistům a cyklistum.
A turistická doprava stojí za vícenáklady v řádu třeba stovek mil. Kč? Opravdu nemáme důležitější potřeby na železnici?
Bude tato stavba nějak zkoordinována s připravovanou stavbou přeložky silnice I/13 (o které se tu shodou okolností také psalo právě dnes)?
Silnice v současnosti v tomto úseku dráhu nekříží, tak aby tuto modernizaci dráby nebylo zase třeba hned rozvrtat kvůli stavbě přeložky silnice.
Na to, že se začalo s přípravou v roce 2018, tak je to slušný výkon.
Pořád se da ještě nějak počkat do magického 2028…
On toho dost vyřešil komunistický režim, který se při stavbě přeložky nemusel nikoho na nic ptát a stavěl velkoryse.
Snad se ještě změní ten nesmysl v JŘ 26 s vatou u rychlíků. A 3min pobyt v Mostě v 5:30 ráno nebo 21:30 večer je nejlepší.