Posun střídavé soustavy a nadjezd místo přejezdu. Přestavba trati u Prunéřova může začít

Železniční stanice Kadaň-Prunéřov. Autor: Phil Richards from London, UK – 25.06.15 Kadaň-Prunéřov 163.249, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69621583Železniční stanice Kadaň-Prunéřov. Autor: Phil Richards from London, UK – 25.06.15 Kadaň-Prunéřov 163.249, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=69621583

Rekonstrukce trati má také přinést v některých místech zvýšení rychlosti z dnešních 100 km/h až na 160 km/h.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Luboš Beneš

A elektrizaci Chomutov-Březno udělají kdy?

Jaroslav Tyle

Není potřeba. Alespoň pro nákladní vlaky. Z Března je provozně nevhodné stoupání, což by znamenalo postrk nebo přípřež.

Gejza

Jen aby se trať do Vejprt napřed nákladně nezahloubila a pak se nezjistilo že není potřeba stejně jako u tratě do Lužce nad Vltavou.

Někdo neznámý

To je Ústecký kraj a nikoliv Středočeský. 😉

Ondřej Wagner

Turistická doprava na Krušné hory bude podle mě zachována kvůli turistům a cyklistum.

Gejza

A turistická doprava stojí za vícenáklady v řádu třeba stovek mil. Kč? Opravdu nemáme důležitější potřeby na železnici?

dotaz

Bude tato stavba nějak zkoordinována s připravovanou stavbou přeložky silnice I/13 (o které se tu shodou okolností také psalo právě dnes)?
Silnice v současnosti v tomto úseku dráhu nekříží, tak aby tuto modernizaci dráby nebylo zase třeba hned rozvrtat kvůli stavbě přeložky silnice.

Démon

Na to, že se začalo s přípravou v roce 2018, tak je to slušný výkon.

David

Pořád se da ještě nějak počkat do magického 2028…

F. K.

On toho dost vyřešil komunistický režim, který se při stavbě přeložky nemusel nikoho na nic ptát a stavěl velkoryse.

Výpravčí

Snad se ještě změní ten nesmysl v JŘ 26 s vatou u rychlíků. A 3min pobyt v Mostě v 5:30 ráno nebo 21:30 večer je nejlepší.