Posun s „virtuální“ silnicí v Liberci. Kraj začal hledat projektanta spojky, kterou slíbila vláda Miloše Zemana
Průmyslová zóna Liberec Jih. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Zatím není stále jasné, kdo silnici zaplatí.
Zatím není stále jasné, kdo silnici zaplatí.
Nevim, proc ty sarkasticke poznamky. Silnice vznikne okamzite po privalu cinskych investic a nalezeni clanku o F. Peroutkovi…
Pokud byla silnice opravdu podmínkou, pak by se bez ní neměla zóna vůbec stavět, či zprovoznit. Ale politika používá jiné významy slov, než logika.
Máte to obráceně, vláda nabídla investorovi, že když postaví fabriku, kde zaměstná lidi, tak mu k ní postaví silnici. Proto se to jmenuje investiční pobídka.Investor souhlasil, svůj závazek splnil, vláda nesplnila nic a hodila svůj závazek na kraj.
Za vlády Miloše Zemana krajské samosprávy teprve vznikaly…
Za vlády Miloše Zemana vznikl slib silnice.
Takže se kraj může výjimečně oprávněně vymlouvat, že oni nic neslíbili…
V tomto případě kraj nejen nic nesliboval, ale sám od sebe vzal na sebe přípravu této spojky místo Liberce, který na to kašlal.
Místo Liberce, nebo místo státu, který to slíbil?
To je v pohodě.
Česko se Hyundai zavázalo (je to ve smlouvě), že vybuduje přímé napojení areálu na D48 již v roce 2006.
Podle nynějších plánů ŘSD má výstavba MÚK Nošovice začít v roce 2027…
A co slib ČSSD vůči TCPA a D11?
Můžete mi jako neznalému upřesnit? TPCA má cca od vzniku továrny relativně luxusní napojení na D11 po silnici II/328.
Možná měl namysli D11 postavenou až na polské hranice?
Časy se mění, ČSSD=SocDem, TPCA=TA. Současná silnice v pohodě stačí, jde zcela mimo obce…