Posun s „virtuální“ silnicí v Liberci. Kraj začal hledat projektanta spojky, kterou slíbila vláda Miloše Zemana

Průmyslová zóna Liberec Jih. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czPrůmyslová zóna Liberec Jih. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Zatím není stále jasné, kdo silnici zaplatí.

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dálnice

Nevim, proc ty sarkasticke poznamky. Silnice vznikne okamzite po privalu cinskych investic a nalezeni clanku o F. Peroutkovi…

Zlámalík

Pokud byla silnice opravdu podmínkou, pak by se bez ní neměla zóna vůbec stavět, či zprovoznit. Ale politika používá jiné významy slov, než logika.

Greta

Máte to obráceně, vláda nabídla investorovi, že když postaví fabriku, kde zaměstná lidi, tak mu k ní postaví silnici. Proto se to jmenuje investiční pobídka.Investor souhlasil, svůj závazek splnil, vláda nesplnila nic a hodila svůj závazek na kraj.

Jan

Za vlády Miloše Zemana krajské samosprávy teprve vznikaly…

Jan

Takže se kraj může výjimečně oprávněně vymlouvat, že oni nic neslíbili…

Vít Jůza

Místo Liberce, nebo místo státu, který to slíbil?

Avoda

To je v pohodě.

Česko se Hyundai zavázalo (je to ve smlouvě), že vybuduje přímé napojení areálu na D48 již v roce 2006.

Podle nynějších plánů ŘSD má výstavba MÚK Nošovice začít v roce 2027…

František

A co slib ČSSD vůči TCPA a D11?

PavelX

Můžete mi jako neznalému upřesnit? TPCA má cca od vzniku továrny relativně luxusní napojení na D11 po silnici II/328.

ZdendaP

Možná měl namysli D11 postavenou až na polské hranice?

Jan

Časy se mění, ČSSD=SocDem, TPCA=TA. Současná silnice v pohodě stačí, jde zcela mimo obce…