Posun s D35 do Litomyšle. Poláci dokončují přeložky plynovodů, hotovo bude v roce 2027
Práce na přeložkách plynovodů pro D35 Džbánov - Vysoké Mýto. Foto: ŘSD

Na začátku roku 2027 bude hotovo, potvrdil Budimex.
Na začátku roku 2027 bude hotovo, potvrdil Budimex.
Je mozne na obchvatu Litomysle dostavet ten chybejici sjezd ex-post? Podle me po dostaveni hodne rychle v Litomysli zjisti, co si jeho zrusenim zpusobili, kdyz cokoliv z Trebove/UnO jim bude jezdit primo pres centrum.
Tisková zpráva České Třebové:
https://www.ceska-trebova.cz/starosta-jednal-se-zastupci-reditelstvi-silnic-a-dalnic-o-dopravni-situaci-v-ceske-trebove/d-43805
„Obce v okolí a ŘSD v minulosti podepsali memorandum, které po dobu výstavby dálnice vylučuje jakékoliv další stavby nad rámec projektu. Případný sjezd mezi Českou Třebovou a Litomyšlí může tedy vzniknout pouze v případě, že se po dokončení dálnice ukáže jako potřebný a současně dojde k souhlasu okolních obcí. „
ten nájezd/sjezd dává smysl hlavně pro směr z České Třebové na Hradec/Prahu, z ČT na Olomouc/Brno i v případě jeho existence bude výhodnější po stávající I/14 na D35 ke Svitavám. Z Ústí nad Orlicí by zase asi dával smysl pro směr na Olomouc, zatímco na Hradec/Prahu to už bude výhodnější na Choceň k Mýtu na D35. Každopádně z dopravy kolem zámku asi bude trochu mrzení v Litomyšli, to bezpochyby a snad se sjezd opravdu později dodělá
Strategicky se to odkládá po dokončení dálnice. Asi je to efektivnější tam nájezd dodělat holt později bez humbuku. Služební nájezdy tam stejně budou.
Nechtěli-nemají. Vzhledem k tomu, že tam není ani náznak započetí územka, tak nejdřív za 10 let. Ať si to užijou, zbytek republiky jen pobaveně krčí rameny.
Za to by se nemusel stydět ani Kocourkov.
Muze mi nekdo vysvetlil ten humbuk kolem Budimexu? v Polsku to je evidentne celkem uspesna stavebni firma a kdykoliv o ni ctu, tak to vypada, jako by tu panovala velka neduvera k nim (nejen na tomto serveru), ma to nejake racionalni opodstatneni?
Dost to zvorali s temi referencemi na tunely v prihranicnim useku D11, ktere si nepohlidali. To zadnou velkou duveru nebudi…
Tak jestliže po roce a čtvrt teprve vrtají piloty u mostů, tak je to dost chabý výkon. Chápu, že přeložka plynu nějaký čas zabere, ale rok? Jakkoliv vím, že srovnávat různé stavby je dost ošemetné (dost to ovlivní přeložky/geologie/návaznost na DIO…), ale namátkou: D35 Křelov–Slavonín: zahájeno stejně, otevření 11/25 (ale je to krátký úsek, na druhou stranu tam jsou mosty taky a ty se uspěchat nedají) D3 Kaplice–Nažidla: zahájeno o 1/4 roku později, dnes tam jsou hotové již pilíře mostů D3 Nažidla–D. Dvořiště: zahájeno o 1/4 roku dříve, dnes tam je hotová i nosná konstrukce mostu D6 Petrohrad–Lubece: zahájeno asi… Číst vice »
A jste si jistý, že stavbě mostů nevadí právě ten překladaný plynovod?
Jakou dobu stavby nabízela „konkurence“? Podle toho co píšete, museli všichni ostatní nabízet ukončení stavby aspoň o půl roku dřív??
Smazáno pro tupost
Z jakých dat čerpáte, nebo jenom plkáte?
Chtěl říct, že nenávidí vlastní národ … a proto je v odborech.
Podle mě teda zbytečné smazání komentáře. Každý si mohl o hlouposti dotyčného udělat obrázek sám.
To by pro tupost musel mít expert Jaaa dávno ban.
Tipuji že to nakonec klapne před Vánocemi 12/2026 (tj. o měsíc dříve oproti smlouvě), a to společně s tunelem Homole. S dokončením Homole významně naroste provoz na obchvatu V.Mýta a jižní napojení na I/35 bude výrazně kapacitnější v MÚK Řídký než přes Džbánov (pod Mýtem).