Pošlete zákazníky k psychologovi, radí dealerům český Hyundai.
Hyundai i30 combi, foto: Hyundai
Pokud navštívíte některý z autosalónů značky Hyundai v Česku, může se vám stát, že vás prodejce pošle k psychologovi. Takový
Tak koukám, ze to tu jede….. Kdy už p. Sura zjisti ze nestačí jen kopat do hjundaju a českých drah.
Teď se teprve uvidí co vlastně umí ….. Ze by nic?
A co umíte Vy?
Není dobré, že chce někdo získat přízeň zákazníků urážkami. Mnohem přesvědčivější by bylo, dokázat kvalitu technickým umem a revolučními nápady. Škoda vyplýtvané energie, na takovou kampaň.
Naprosto souhlasím! Praktiky Hyundai se mi již delší dobu hnusí a jejich agresivní reklama je důvod, proč bych si nikdy jejich vůz nekoupila (i když některé modely nejsou ošklivé)…
Tak tak, uz kvuli reklame, ktera stale jen omyla, ze kdo ma skodovku je vlastne pitomec, bych si Hnujdej nikdy nekoupil
V hlavičce dopisu je jako autor uvedená Michaela Baboráková, takže žádný „Dopis, podepsaný Tým Hyundai“.
Silně tendenčně napsaný článek.
Je uvedena jako osoba, která to posílá. Podepsán je Team Hyundai. Co je prosím na textu tendenčního?