Pošlete nám 16 milionů a dejte mi odměny 225 tisíc, žádá ředitelka pardubického letiště akcionáře
Vítání nové linky Wizz Air v Pardubicích. Foto: Letiště Pardubice
Šéfka pardubického letiště chce odměny i za linky Wizz Air, který projevil zájem o provoz sám a o jehož žádosti na letišti ani nevěděli.
A já bych se schválně toho vedení optal na rozdíl mezi vrtulákem a proudovým letadlem a včelkou Májou.Jestliže by náhodou byla odpoved ok, jaký je rozdíl mezi vzduchbusem a Bojííimgem. Až teprve po dobré odpovědi na alespoň 50 % otázek bych vyplatil odměnu
Solidni drzost.
Clovek kterej si neumi zaridit mail bez limitu by nejenze nemel dostat premie 225k, ale mel by bejt pro naprostou neschopnost vyhozenej na hodinu a do konce zivota uz jen zametat ulice.
Clovek, kterej si to jeste drze napise do automaticky odpovedi by se mel snad rovnou sam zastrelit….
pan socan Netolický ma holt cuch na lidi…tuhle expertku mu seslalo samo nebe…v normalni firme by nemela sanci delat ani uklizecku, tak musi do statniho tam je idealni prostredi pro totalne neschopne a vsehoschopne…cest teto soudruzce Kreckove
Letiště je ve ztrátách desítek milionů opakovaně. Takto to vypadalo na jaře minulý roka a stejně to vypadá i tento rok. https://domaci.ihned.cz/c1-66559660-den-na-pardubickem-letisti-kam-nic-neleta-vsude-je-ticho-cestujici-nikde-nyni-se-hleda-vinik-prusvihu
V létě žádné chartery, provoz v podstatě nula. V Brně se vesele létá, v Ostravě se létá. Viník je zcela jasný – představenstvo a ředitelka, která se vůbec nerozpakuje drze žádat 225 Kč jako odměnu za to, že chodí do práce. K tomu malý bonus – autíčko v plné výbavě za 800.000, aby se jí pohodlně jezdilo. Obhajující pan Juchelka z EBA, který nemá o letectví ani ponětí a obhajuje neobhajitelné. Pěkně to vedete vespolek. Partička k pohledání.
Na to, že tam nic nelétalo odbavili 100 tisíc cestujících. Dělal jsem pro jednu menší cestovku a že Smartwings zneužívá postavení a že jim těsně před sezónou zrušil všechny objednané lety je pravda. Jinak ten bulvární titulek a text na mne působí, že jde o článek na objednávku.
Na objednávku koho, ať vím, kam poslat fakturu?
Hala za více jak 250 mega, další miliony za parkoviště a infrastrukturu. Ano 100.000 cestujících za rok – to číslo je ovšem ostudné, na to jaké byly sliby a plány. Ale i předtím sestupná tendence. A v létě se dá z Pardubic létat kam? Druhým rokem vůbec nikam. Smartwings zrušil objednávku? Ok, kolik dalších chartetových společností je v Evropě, zejména v Polsku? Jenže to by se tam musela ředitelka snažit a ne chodit jen do práce a vykládat jak je na jedné straně strašně úspěšná (není znáno v čem) a na druhé straně omýlat pořád dokola jak je vše složité… Číst vice »
O charterech nevíte vůbec nic. Dopravce dojednává cestovka, ne letiště.
Pane Igore, vedení letiště v Pardubicích není aktivní v ničem. Výsledek je zde mnohokrát řečen. Obhajujete, stejně jako pan Juchelka, propady, desítky milionů, resp. nalévání peněz do černé díry, odměny ředitelce za co..?? Letiště může dojednávat jakéhokoliv dopravce a jednat s nimi, to se silně pletete, ale musí se chtít, víte:)
Na tom,zda z letiště létá charterový dopravce, má velkou mírou vliv cestovka. Ale je pravda,že kvůli nákladům na prázdné přelety či rovnou bázování letadel upřednostní dopravce svou bázi. Pro přilákání dopravce existují různá incentiva – a máme tu zase začarovaný kruh,kdy všichni jen prskají a „spravedlivě“ se donekonečna rozhořčují – bez určité dočasné finanční pomoci není jak je nalákat,lidi si pak stěžují že nic nelétá,není nabídka,tudíž ani na letecké mapě nic neznamenáte apod,ale peníze na rozvoj prostě nikdo nechce…a pak tady lidi co tomu zaručeně rozumí, budou neustále předkládat Polsko,které je těžce zadotované…a tímhle nechci být označen jako nějaký podporovatel… Číst vice »
Tím bázovaním jsem myslel charterového dopravce ala SW,který má hlavní bázi nedaleko,tudíž je pro něj lepší létat z tama. Proti OSR například stojí zaběhnuté báze v BRQ a hlavně KTW,proto taky tu bylo bázováno přes sezony jen 1 letadlo. Vyjma této.
Tomu říkám drzé čelo.
úspěch se v Čechách neodpouští …. narozdíl od jiných tohle letiště žije
Každý má měřítko úspěchu zjevně jinde.
pro mě je úspěch že letiště žije ,z dlouhodobější perspektivy to považuji za přínos. A jaká je vaše představa úspěchu ?
Třeba taková, že neprodělává peníze a majitelé do něj nemusejí x let sypat peníze.
do toho spadají vlaky , autobusy, MHD … vše je dotované , tedy podle vaší definice neúspěšné
ty ses taky perspektiva..koblihu?
Moje predstava uspechu je zaridit si takovej email, aby vydrzel i par emailu kdyz je clovek pryc, a nezaplnil se. Ja vim, je to hodne nizka latka, ale ani takhle nizkou latku se v tomhle pripade nepodarilo preskocit…
Autor článku má odvahu napsat pravdu 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 RESPEKT!!
Po dobu mé nepřítomnosti… No to snad není možné!
A co ten novy Superb, co si paní reditelka nedavno koupila v ceně odhadují přes 1 mil….v době ztrát a navyšování rozpočtu společnosti….
https://airport-pardubice.cz/pro-akcionare/ opravdu je to tak:
1. zahájení
2. dejte nám z rozpočtu 16 mega (zatím, ztráty budou daleko větší)
3. odměna pro ředitelku, místopředsedkyni EBA
Akcionáře (kraj a město) asi vůbec nezajímá kdo a kam letiště dovedl a k jakým koncům, v létě žádný charter, apod….ani se nedivím letišti Praha, že odmítlo spojení s Pardubicemi, ala Praha -východ.
Nikoho neobhajuji. Je k dispozici, nebo někdo viděl smlouvu o finančním plnění z titulu bonusu ? Víte přesné znění, které se týká těch nových linek? Je tam jenom vágně napsáno 75.000 za každou linku ? Nebo je tam jasně stanovená podmínka zásluhy managementu o novou linku, způsob měření a hodnocení? A co se týče e-mailů a přesměrování pošty a hlášek v nepřítomnosti, tak to jsem viděl a zažil v životě jiné bludy.
A odkaz pro skyline, jak vám dupou králíci v SWG.Už jste vyřešili záruku, půjčku, dotací, bonus, dar nebo jak to nazvat ve výši cca 1 Mld. Kč.
Neni to poprve, co me zarazujete mezi insidery SW. Tato spolecnost neni mym zamestnavatelem.
Bud v klidu … to je oblibený argumentační faul truhlíků 😀 ja uz tady podle nich pracoval v ČD, SŽ, ČSA, SWG …. 🙂
Je truhlik, to je hezké. Ale musím vás pochválit, jste gentleman.
To není truhlík to je RobinÚd.
I sprosti lidé mají právo na názor, což potvrzujete. Žena a k tomu sprostá Dorota.
Tak ten nik se přímo nabízí.
Soucítím s jednoduchými a sprostými Dorotami. A není to nik, ale nickname.
A další pecka Pojištění odpovědnosti manažerů…viz https://smlouvy.gov.cz/smlouva/13760152 ….
Takové pojištění je nicméně celkem standard ve většině firem.
https://airport-pardubice.cz/pro-akcionare/
Ta automatická odpověď je vtip roku. 🙁
Já spolupracuji s partnery z celé Evropy a podobné automatické zprávy dostávám také. Měla by tam spíše uvést na koho se obrátit v době její nepřítomnosti . Nevím , kolik paní ředitelka denně dostává mailů , ale jsou lidi , kteří i 300. A pokud bude na dovolené 10 dnů , 3000 mailů po návratu si stejně nikdy nepřečte…
Od toho má ředitel zástupce nebo asistenta, aby během šéfovy nepřítomnosti monitoroval poštu, vyřizoval triviální věci a důležité zpravy šéfovi po návratu předal seřazené podle důležitosti.
Nevím , jak funguje EBA. Ale v malých firmách často i žádní asistenti nejsou. Ale pokud ředitel odjede na dovolenou, měl by mít ve firmě někoho , kdo jej dokáže na 100% zastoupit.
Myslím, že dny paní “ředitelky” jsou sečteny.
Preji ti příjemný zbytek dovči a štastný návrat 😂
Jste naivní, letiště je hračka krajských politiků a ti si svoji poslušnou figuru nevyhodí. Spíš je otázkou, jak dlouho ještě bude ochotný pardubický magistrát cpát peníze do černé díry, která městu kromě hluku vůbec nic nepřináší.
Paní ředitelku ani pana Juchelku osobně neznám, ale po přečtení celé diskuze jsem si udělal určitý obrázek. Pracuji ve středním managementu v cestovním ruchu a je pro mě naprosto nepředstavitelné, že by se mi během dovolené ztratily nějaké emaily. Tato zpráva v nepřítomnosti jen ukazuje jak je daný zaměstnanec pro chod podniku nepotřebný (a zbytečný).
Pane Sůro, děkuji mnohokrát za zveřejnění tohoto článku, pardubickému kraji to snad otevře oči.
Ahoj Aleši, tohle je normální stav ve státní správě a jím zřizovaných organizací, osobně jsem přesvědčen, že tato paní by si u normální firmy nevydělala ani na suchý rohlík a obratem by skončila na UP.
Nikoliv, v Union Pacific by ji taky nevzali. 😀
Takovou ředitelku bych vyměnil ihned, společně s částí představenstva, které nemá o letectví ani ponětí a nikdy v letectví nedělali. Proto jsou v Pardubicích tam, kde jsou. S hajzlpapírem se muší na letišti šetřit, aby se ušetřilo (doslova) ale obrovské odměny za katastrofální hospodářské výsledky není žádný problém. Něco strašného, co se tam děje. Nebýt pana Sůry, neřeknete o těchto vašich zcestných machinacích ani slovo. Snad se radní na kraji již probudí.
Představenstvo u firem ve vlastnictví státu /kraje… je zpravidla složeno z politiků , případně jejich kámošů. U Pardubic to funguje tak , že z představenstva je jeden odborník a manažer, který firmu řídí , ostatní je spíše komparz.. I když někdo není 100% placený politik , tak přesně tyto pozice jsou vytvořeny pro politiky , které mají nějaké jiné své hlavní povolání. On někde pracuje , k tomu je zastupitel města , k tomu člen či předseda různých výborů či komisí , k tomu člen nějaké dozorčí rady nějaké městské firmy , k tomu člen představenstva jiné městské firmy…a ve… Číst vice »
Tedy pan Juchelka je skutečný exot. Opět mě veškeré jeho komentáře přesvědčily o tom, že když něco platí erár, tak veškerá logika businessu jde stranou.
K čemu je dobré, že se mi schránka „nezahltí“, když vlastně nic, co mi do ní někdo pošle, nedojde? Kdyby z toho aspoň mohl být nový vtip na blondýny, ale to v tomhle případě zdá se asi taky ne…
Tak nevim, je to k placi? Nebo k smichu? To fakt takhle nektere firmy funguji? A pan sef to obhajuje? Neuveritelne.
Co obhajuji ? Že někdo na základě jedné zkreslené zprávy z ČTK dehonestuje společnost ? Kdybyste měl takové zkušenosti s médii jako já, tak byste pochopil. Pomluva je hrozně snadná, náprava bohužel nemožná.
O jaké dehonestaci prosím mluvíte? Citace z ČTK je jasná, žádost o odměny je v návrhu programu valné hromady, x let ztrát ve výročních zprávách. Zatím tu dehonestujete pouze sám sebe, pane Juchelko.
Ztráty jsou zaviněné a nezaviněné . Jsou prostě věci mezi nebem a zemí , které neovlivníte. Třeba koronáč, kvůli kterému vám vláda nesmyslně zavře všechna regionální letiště a LKPR nechá otevřené. Jinak každý, kdo má alespoň nějaké zkušenosti s řízením větší společnosti ví, že řídit společnost v turbulentní době je výrazně náročnější , než v době , kdy je klid.
A proto je potřeba si vyplatit odměny? Bavíme se o ztrátách z let minulých, ale chápu, že na každý rok máte výmluvu, že se stalo něco, za co jste nemohli.
Tak mne osobně stačí ta automatická odpověď. Pokud by toto udělal někdo z mých zaměstnanců tak ho vyrazím na hodinu a tu 53 zavolám a napíšu na pracák. Jako jak ..smazána..napište si znovu…. v pozici ředitelky to nemyslí vážně. A výplata odměny je vtip jako když jakýkoliv soukromník nebude mít práci tak si bude dávat odměny? Ne bude reálně na pracovním úřadě. Ovšem tady je to jedno tady to zatáhneme všichni daňový poplatníci a zeměkoule se točí dál. Nebo teda asi stále po 20 letech nerozumím podnikání. Kam si můžu dojít pro odměny, že X let podnikám?
Podobné znění automatických odpovědí je v Evropě zcela běžné. Jsou lidi, kteří dostávají i 300 mailů za den . Pokud se na problematiku podívám logikou pracovního práva , nelze po zaměstnanci na dovolené chtít, aby pracoval. A 3000 mailů nahromaděných za 10 dnů dovolené také není v síle nikoho , aby si to po návratu přečetl. Každý člověk by měl mít svého zástupce, na kterého buď poštu přesměruje anebo dotyčnému přijde automatická odpověď typu po dobu mé nepřítomnosti se obraťte na pana xy.
V podobné pozici mne čte e-mail asistentka/asistent nebo e-mail přesměruji na svého zástupce pokud asistentku/asistenta nemám. Protože také pracovní e-mail může řešit ten kdo mne zastupuje.
Petře, obhajuješ neobhajitelné. Čímž je dáno, že se to obhájit nedá. Vždyť jen za tu aut. mailovou odpověď by měla dostat padáka!
Jak mohl ovlivnit koronáč třeba řidič autobusu, který vozil čínské turisty po republice ? Ten řidič nejen , že nedostane odměny , ale v lepším případu se mu sníží o desítky procent mzda , v horším skončí na dlažbě. Takto to funguje v normální , privátní firmě. Pardon, vy jste stát…to je jiná… Kdybyste fungovali jako běžná firma, tak ve vaší pozici jsou možné dvě alternativy. Buď , že si všichni snížíte tak o 20% mzdy anebo vás akcionáři zaříznou a všichni skončíte na dlažbě. Jiná cesta by být neměla.
Tady nejde vyhradne o tu zpravu CTK, ale i to ostatni, co tu padlo. Vase e-mailova kultura, Vase presvedceni o opravnenosti odmeny pro manazerku, Vase samolibe uspokojeni nad vysledky Vasich aktivit. Proc tu tedy mate tak negativni odezvu? Vite o tom, ze v soucasne dobe pracovnici v leteckem oboru nevedi, co je to odmena? Naopak, kvuli pandemii se jim mzdy stale snizuji. Obhajujete neobhajitelne.
Pane Juchelko, nevzdychejte a prosím konkretizujte kde a jak Vás p. Sůra poškodil.
Záležitosti v letecké dopravě se nekomentuji, neb to je zcela mimo obor, kterým se zabývám. Ale takový vyjadřovací amatérismus v komentářích pana Juchelky, to bez povšimnutí nechat opravdu nemohu. Pan Juchelka by měl spíše mlčet, jinak nadělá ještě více ostudy, než je ta, která už se kolem celé záležitosti vytvořila i bez jeho přičinění…
Privatizovat a pak se pobavit sledováním, kolik současných zaměstnanců by si soukromý majitel nechal.
Kdo by chtěl vlastnit ztrátovou firmu ještě v dnešní době ?
chudák ředitelka – s takovou odpovědí v nepřítomnosti se jí asi ztratí i ten email s přiklepnutou odměnou :- )
Nechápu, jak si ředitelka může takovou automatickou odpověď vůbec dovolit. V některých normálně řízených firmách by něco takového bylo klidně i na výpověď.
Jak jsem napsal výše 53 a papíry bych donesl osobně na pracák nebo každému novému zaměstnavateli.
Jo škoda, že nejsou pracovní knížky jako za první republiky.
Tak tento pobavil fakt jsem se upřímně smál asi 15 minut 🙂 🙂 🙂 🙂
Tato dáma by u soukromé firmy SW mohla dělat tak maximálně v recepci HQ.
Recepční, co maže nepřečtené maily? To těžko.
Ve státní sféře pracuje právě z důvodu, že soukromé by jí nikdo nezaměstnal.
Jo nenažraná Hana Šmejkalová , ta se vyzná.
Škoda. Zrovna jsem paní ředitelce napsal, že bych ji chtěl odměnit za její usilovnou práci částkou 1 milion Kč. Bohužel, následná odezva říká, že moje zpráva byla smazána. No nic no … Asi má paní ředitelka jiné zdroje příjmů.
Nehorší jsou manažeři, kteří si myslí, že jsou placeni za dělání funkce a ne za finanční výsledky firmy. Ne nadarmo by manažerské odměny by měly být % zisku firmy po zdanění. Když makají, dobře jim, napakují se, když ne… nic, žádné odměny.
V Pardubicích má ovšem představenstvo letiště skvělé podmínky reálného socialismu, které jak vidět, úspěšně využívá bez ohledu na jakýkoliv výsledek. Kraj a město vždycky milionky zacvakají tak o co go? Jen aby bylo na odměny vedení.
Jistě, tak už to ve státní správě chodí.
Nevím jestli jedná o manažerku, spíše to je obyčejná vyžírka.
Myslim, ze kazdy ctenar Zdopravy.cz mel moznost si precist jeden z mnoha duvodu, proc letiste v Pardubicich se rozviji mene nez treba London Stansted Airport (zhruba stejna vzdalenost od centra hlavniho mesta)… „Po dobu mé nepřítomnosti budou všechny zprávy automaticky vymazávány, aby nezahltily moji mailovou schránku.“ V beznem korporatu se takove zpravy preposlou zastupujicimu manazerovi. Trochu moc egoismu v automaticke odpovedi…
U nás máme 5 specifických e-mailových adres podle toho, co dotyčný požaduje. Pro běžný provoz to stačí.
Pane Juchelko, pokud Vám přijde např. návrh na jednání o uzavření smlouvy na nesprávnou adresu, prostě jej smažete? Jako vskutku?
Tou nesprávnou adresou jsem myslel e-mail adresu paní ředitelky podle kontextu výše. To subjektivně považuji za manažerské selhání.
Měla by dostat ještě 100 000 na rozšíření kapacity mailové schránky, aby si nemusela nastavovat tak stupidní odpověď. Letiště Kocourkov.
Spíše 1-2 mil. Kč za 100000 Kč železo a spol na poštovní server koupíte vy nikoliv tak státní firma.
Spravoval jsem archivaci mailů pro 12 500 mailových účtů. Rozhodně ta ženská nepotřebujete nový server. Jen pár kliknutí v setupu.
A za co, proboha?
Je to drzost! Končí v červených číslech a k platu ještě odměny. Ta by měla peníze vracet místo brát. A ten její výstřel s poštou :-). No není paní pružná. S touhle strukturou bych chtěl dělat. Tak si snad čte na dovolené zdopravy.cz😀. Měla by dostat jen jednu zprávu- Výpověď
Nebuďme na ní tak zlí, prostě je potřebuje a přejme jí to, oligarchové hrabou miliardy, desítky miliard a PPF si dělá z politiků ČR obchodní zástupce v Číně a Rusku, tak nějakých 200k jsou jen drobáky. Zaměřme svou třídní nenávist na velké škůdce a požírače nenarozených dětí a nechme malé brouky žít, na ně dojde až v druhém sledu.
Kdybych postupoval podle Vašeho návrhu, tak by téměř 100% managerů v oblasti cestovního ruchu, dopravy, sportu apod. muselo dostat výpověď.
Je vidět, že jste v oboru nikdy nepracoval. Jste tu funkci asi dostal jako politickou trafiku co?
Dovolím si zde uvést realitu. Jsem vedoucím pobočky jedné logisticko-dopravně- spediční firmy. V podstatě jsem takovým ředitelem…majitel sedí x stovek kilometrů daleko a v pobočce zodpovídám úplně za vše. EBA uvádí tržby za rok 2019 ve výši 33 mil Kč. Moje pobočka (se stejným počtem zaměstnanců) dosáhla zisku 40 mil Kč při tržbách 100 mil Kč. Za toto jsem obdržel odměnu ve výši 80.000 Kč. Jako úspěšný manažer , který majitelům vydělal hromadu peněz. Kdybych měl vytvořit sekeru byť jen jednou , byl bych vyhozen. Činnost paní ředitelky představuje sekeru… a ona si troufá požádat o odměnu ? To na… Číst vice »
Propustit a poslat doplňovat zboží do Kauflandu
Očekával bych od seriózního specializovaného webu, že bude mít alespoň elementární znalosti o průběhu vyjednávání linek nebo si alespoň základní data ověří, než něco zveřejní . Představa, že si dopravce bez jednání s letištěm zažádá o přepravní práva je sci-fi. Předběžná jednání s Wizz Air probíhala dávno předtím, než zažádali o přepravní práva českou i ukrajinskou stranu. Celý proces trval cca 1,5 roku. S časovým odstupem po udělení práv probíhala finální jednání o konkrétních slotech a konečných podmínkách. To , že někdo požádá o práva, ještě neznamená,že je vůbec využije. Protože to je záležitost dopravce a ne letiště, tak to… Číst vice »
Někdo přišel obhajovat svoji kolegyni? 🙂
musí to nějak vyžehlit, však taky chce odměnu, no ne?
Asi vás, milý anonyme, hodně zklamu, ale nechci. Snad se s tím vyrovnáte 🙂
Mě je to fuk. Ale kdyby něco bylo, tak se můžete podělit.
Jo, kdyby náhodou něco bylo, tak dám vědět.:-D Jen nevím kam. A až to tady zveřejní, tak nejsem schopen odlišit, který nick asdefasdf z těch padesáti bude ten pravý 😀 😀
Uvádím na pravou míru údaje z článku. Údělem mužů je chránit ženy. 🙂 🙂
„Dopravce zatím o létání do Pardubic s naší společností nekomunikoval,“ řekla Ministrová. Leden 2020
pane předsedo, odměna by byla pořádku ale ne tak obrovská a hlavně paní ředitelka ma na lince jenom třetinový podíl jsou tu i jiní kteří na tom spolupracovali, a taková odměna v době krize a kdy na letišti není ani na toaletní papír a neplacenych presčasech ani nemluvě! díky, nespokojený zaměstnanec
Děkuji za zpětnou vazbu,byť anonymní. Prověřím.
Je smutné, že se ona sama všude vychvaluje jak zařídila…nezařídila vůbec nic. Přesně tak, na ostatní zaměstnance, co se na věcech podílejí, zvysoka Šmejkalová leda tak….to, co vyvádí ona a představenstvo je hrozné, letiště směřuje do hluboké propasti již několik let.
vážený pane předsedo asi jako zaměstnanec něco nechápu. vy píšete že starý vůz paní ředitelky je cca 7 let starý a že potřebuje nový. OK tento nákup bych pochopil pokud by byla firma v černých číslech. že používáme techniku starší sedmi let k odbavení letadel je tedy taky OK? k odměnám paní ředitelce se vyjadřovat nebudu. ale první kdo by měl dostat odměny jsou lidé kteří se starají o odbavení těchto letů pak až nejvyšší vedení.
Pokud máte nějaké náměty, můj e-mail je veřejně dohledatelný (nebo v systému EBA) a klidně mi napište i z nějakého anonymního e-mailu.
nehodlám nic řešit přes email. přijeďte mezi nás a popovídáme si. jen vy a zaměstnanci bez paní ředitelky. díky
Pane Juchelka, celé to svědčí o tom, že jste zcela mimo reálnou situaci na letišti a jak vidět nikdy si představenstvo samostatně se zaměstnanci nepopovídalo, ani nesetkalo. Vy sám jste v letectví nikdy nepracoval, letectví vůbec nerozumíte a funkci jste dostal jako politickou trafiku. Proto je také letiště přesně tam, kde je …opakovaně vysoké ztráty, neustálé výmluvy na cokoliv. Přestože je COVID, Brno a Ostrava mají charterové lety téměř po celé léto až do podzimu, Pardubice naopak již druhým rokem vůbec nic. Vaše kolegyně ředitelka se chlubí na youtube a v TV jak vše zařizuje a jak je úspěšná…v čem??… Číst vice »
S tím chráněním žen opatrně, aby tě pak nechránila Katolická charita, až tě nějaká samice odrbe jak kuře. Ženy potřebují jen ochranu před fyzickým násilím (a někdy ani to ne, pokud má velryba 150 kilo, tak když ti jí ubalí, budeš sbírat zuby po kuchyni), jinak ani ťuk.
Díky za radu 😀 Byl jsem konzervativně vychován. A tak chráním ženu, která (bohužel nepřítomna) by se určitě lépe obhájila sama.
Ženy ano, pokud , ale nesmí u toho chrochtání vyhrnovat z koryta.
A nemohlo by vedení letiště schválit pro paní manažerku nákup nového notebooku, aby neměla zahlcenou mailovou schránku?
však uz Apple dostala nedávno nový
Jako správný zaměstnanec na dovolené NEPRACUJE, to jen korporátní blázni si myslí, že dostanou Řád rudé hvězdy, když po dovolené zpracují emaily, co jim mezi tím naskákaly do schránky.
U nás se to řeší zástupem, případně alespoň upozorněním, že pošta nebude zpracována (pokud nebude zpracována později), nikoli výzvou poslat dopis znovu, jestli jste něco chtěli…
Ten už má nový z loňského roku, za několik desítek tisíc. Zase ji nějakou chvíli vydrží…
„Dopravce zatím o létání do Pardubic s naší společností nekomunikoval,“ řekla Ministrová. Leden 2020. Letiště Pardubice je jeden velký úspěch, stačí sečíst ztráty a objem peněz, které do něj akcionáři za pět let nalili.
Souhlas na 100%. Odbavovací hala za 250 milionů z důvodu akutní nutnosti odbavovat plánovaných až 250.000 osob.
Realita po několika letech: Každoroční sešup s cestujícími dolů, každoročně spousta výmluv, ztrýty a ztráty, ale přesto dotace tečou V létě se nikam z PED na charterové lety nedá dostat. V soukromé firmě by už dávno změnili celé vedení, kraji to nevadí a jak vidět budou se zarytě chválit, jak jsou úspěšní. A odměna ředitelce? No tak to už je úplně mimo jaká to je drzost.
Odkud a kam se budou létat charterové lety „rozhodují“ cestovky po konzultaci s „národním dopravcem“. A „národní dopravce“ 2x roky po sobě těsně před sezonou „doporučil“ cestovkám létat z Prahy. Loni to bylo kvůli uzemnění B737 max, letos kvůli covidu a jeho ekonomickým problémům. Loni se nám ještě podařilo propad „národního dopravce“ částečně nahradit, letos to už kvůli covidu nešlo. Kdyby letos nebyl covid, tak jsme byli na cca 200 tis. odbavených osob.
A další výmluvy, pane? To omýláte stále dokola již několik let…..nyní výmluva na COVID – a přesto se z Ostravy a Brna létalo do sředomoří, Pardubice nula. Samé kdyby….za to pobíráte plat? Podívejte se jaká je realita letiště, kam v podstatě nikdo nelítá a za poslední léta akorát tak sešup cestujících dolů. Pěkně to vedete….Ale odměny, to musí být….
A proč se létalo z OSR a BRQ ? Protože české cestovky klekly QS na krk. Nikdo z OSR a BRQ nepojede do PRG. To raději poletí s polskou cestovkou z KTW nebo rakouskou z VIE. A já pevně věřím, že v roce 2021 už QS nebudeme řešit.
Přesně!!
To ako prosím myslíte ? To akože keď nebude SW tak kto bude tie chartery lietať ? Alebo inak, prečo tie spoločnosti ktoré ich budú lietať ich nelietajú teraz ? To akože teraz si CK neobjednávajú charterové lety u iných spoločností pretože Smartwings ? Naozaj by som bol rád keby mi tieto myšlienkové pochody vysvetlíte pane.
Taky si myslím nechci nikoho obhajovat , letišti fandím ,ale také jsem čekal trochu víc s tím terminálem před covidem . Nějaké destinace na západ Barcelona, Řím atd . Ty odměny si mohla odpustit .
Nevím, co je na mém vysvětlení nepochopitelného. Wizz Air byl standardně několikrát osloven s nabídkou spolupráce (tak jako další dopravci), byly zaslány informace o letišti včetně obchodních podmínek. Pak požádal a obdržel přepravní práva. Následně proběhlo finální jednání a uzavření smlouvy.
Pokud tvrdíte, že jste jednali rok a půl a v lednu tvrdí vaše mluvčí, že jste nekomunikovali, vidím značné rozpory. Poslat někam nabídku nazýváte jednáním?
To je bohužel celkem obvyklý přístup státních/veřejných institucí a jejich obchodních (a podobných) oddělení. Znám jednu společnost, kde obchodní oddělení rozesílalo nabídky na všechny strany, vykazovali jak jsou aktivní a přitom nevydělali ani sami na sebe, protože to, že poslali nabídku považovali opravdu za jednání. Třeba nedokázali pochopit, že nabízet reklamní prostor na další rok v prosinci a lednu je pozdě, protože hodně firem své marketingové rozpočty uzavírá už v říjnu, listopadu… Nebo výborný obchodník, který za měsíc najel přiděleným autem 0 (slovy: nula) kilometrů. To je bohužel neduh toho, když na vydělaných penězích není firma závislá, protože on to… Číst vice »
A jak si myslíte,že ta jednání probíhají? Domluvíte si schůzku, přiletíte tam, zaplatíte letenky a hotel a po 20 minutách uslyšíte, že není zájem a letíte zpět ? Většina jednání probíhá po e-mailu. A dovodit z jedné věty ČTK, že vlastně se s Wizz Air nejednalo a on sám najednou „objevil“ Pardubice ? 😀 Kdybyste se nepohyboval v novinářské branži, tak bych ještě pochopil, že všemu, co říkají média, věříte. Moje osobní zkušenost je úplně jiná.
No počkejte, jak jako po emailu? A co když se obchodní partner se kterým jednáte trefí do dovolené? Obchod končí?
Ani u nás nepíše obchodní partner přímo ředitelce. Od toho je handling nebo obecný emai.
Obecny email na obchodni jednani? To snad ne. Ksefty za statisice az miliony ze zasadne domlouvaji osobne (rozumej osobni emailova schranka). Kdyz je dotycny na dovolene, poveri zastupce a jemu jsou maily preposilany. Vypada, ze jste v zivote nepracoval vazeny pane. Nemyslim jako obchodnik, myslim vubec, celkove. Protoze toto je zavedene jednani lidi, kteri chteji cehokoliv dosahnout. To, co popisujete vy, se muze zdat logicke leda nekomu, kdo opravdu v zivote nepracoval. V praxi je to ale ukazka diletantskeho alibismu.
Kšefty za statisíce a víc se domlouvají face to face. Ale prvotní základ je e-mail.
1. Jde o zprávu ČTK, k jejíž práci mám naprostý respekt a její redaktoři a redaktorky patří k těm, co dodržují striktní pravidla daná agenturou. 2. Nikde jsem nezaznamenal informaci, že byste tuto větu nějak dementovali či vyvraceli (v případě ČTK by se v Infobance textů objevila automaticky oprava s upozorněním, že původní citace byla nepřesná. 3. Byl bych také rád, kdybyste před diskuzí odpověděl na dotazy, které jsem Vám zaslal mailem včera ve 23:15. Protože si nejsem vzhledem k e-mailovým standardům v EBA jist, zda nebyl rovnou smazán, raději dotazy zveřejňuji i zde. Vážený pane Juchelko, měl bych na… Číst vice »
Děkuji, že jste mi dal reálně celých cca 180 minut na odpověď na email po návratu z dovolené před zveřejněním článku. 1. Není tomu tak. Zahájení nových linek v této době v ČR je mimořádné 2. Jednání probíhala již v roce 2019 .Skutečný zájem dopravce se projeví teprve tehdy, když sedne první letadlo. Tak to prostě v oboru je. 3. Ano. Ukažte mi jiné regionální letiště v ČR (dokonce LKPR nevyjímaje ) , které to v době covidu dokázalo. A my to dokázali bez dotací do provozu linky.
Odpověděl jste po cca 10 hodinách diskuze zde a nářku nad tím, jak jste nepochopeni. 1. To mi nijak nevysvětluje mimořádnost odměny za linku SkyUp – dojednána loni, rozlétána loni, dosud neobnovena. 2. Skutečný zájem se projeví například podpisem smlouvy mezi letištěm a aerolinkou, zahájením prodeje atd. Ale věřím, že v Pardubicích to máte jinak a mluví za vás dlouholeté zkušenosti leteckého manažera 3. Ukážu. Praha – Košice (Ryanair), Praha – Larnaca (Wizzair), Praha – Bukurešť (Wizz Air), Praha – Pafos (Ryanair), Praha – Tirana (Wizz Air). A dovolím si také dotaz: kdyby byla mezi ČR a Ukrajinou dohoda Open… Číst vice »
Nevím jak Vy, ale já 23:15 normálně spím , pokud možno do rána. Asi se nad sebou budu muset zamyslet a kontrolovat o půlnoci e-mal, zda mi někdo nepíše. Samozřejmě, že využíváme neexisteci Open Sky. Jsme regionální letiště.
Stačilo by odpovědět na e-mail dříve, než zde začít plakat o poškozování letiště. Každopádně hodně zdaru ve vaší skvělé práci a klidný spánek.
Stačilo by nezveřejňovat neověřené informace. Prostě pořád na emailu nesedím. Váš server mám celkem rád, dozvím se spoustu důležitých informací.Přeji Vám, ať se Vám daří. To myslím upřímněji, než Standa Gross.:-D
Znovu opakuji: Jde o větu ČTK, kterou jste nikdy nerozporovali. Opravdu mě ty kecy o neověřených informacích vadí, speciálně od někoho, kdo projevuje ve svých odpovědích takové totální neznalosti leteckého trhu v ČR.
Opravdu není možné sledovat, co kdo napíše v mediích. A navíc ani nemáme reálně možnost to rozporovat- reálná zkušenost.. Ale ta věta ČTK je veskrze pravdivá. Jednalo se o nabídce, pak požádali o práva a nic se nejdříve nedělo Je to asi jako když přijdete do prodejny aut, obhlídnete. vyzkoušíte, zjistíte cenu a odejdete s tím, že to uvážíte.. A co ten prodejce? Jednal o koupi , nebo ne? A po 3 měsících přijde, že teda jo.
Opravdu je možné sledovat, co kdo napíše v médiích. Od toho jsou služby typu Anopress či Newton, které se tímto zabývají a které sledují všechna média a každý den vám jsou schopny poslat souhrn, co se o Letišti Pardubice napsalo. Text máte možnost reálně rozporovat, pokud prokážete, že v něm byla mylná informace, tak seriózní média fungují. Zatím se tady ale jen motáte v podivuhodné výrokové logice. Ve 21:32 jste napsal mj tato slova: „Že někdo na základě jedné zkreslené zprávy z ČTK dehonestuje společnost.“ O dvě a půl hodiny píšete, že věta ČTK je veskrze pravdivá.Za normálních okolností byste… Číst vice »
A FR bude lítat bez z LKPR bez dotace až uplyne 3 měsíční
lhůta QS ? : -D
O jaké dotaci mluvíte? Letiště Praha má incentivní program, v něm jasné podmínky. Takže Košice určitě incentivní podmínky nesplňují.
Uvidíme .:-D Stačí zjistit podmínky na letištích, kde má FR významný podíl.
Tak takovou upřímnost jsem nečekal, zejména v případě odpovědi na otázku č. 3. Plně vám věřím, že u žádosti o bonus v době krize jste jediné tuzemské regionální letiště, které něco takového dokázalo.
Veřejnost, vážený pane, naopak očekávala, že díky vloženým investicím v řádech stovek milionů do přestavby letiště a celé nové haly, která zeje od samého začátku prázdnotou, budou létat charterové a pravidelné linky. Nic takového se kromě Ukrajiny a letního Španělska, dlouhodobě neděje. Jste si vůbec takovéto situace vědom? Je naopak velmi dobré, že investigativní novináři alespoň v části odkryjí to, co se na letišti děje, sami o sobě poskytujete jen samá prostoduchá prohlášení jak jste úspěšní, naposledy obrovská reklama s utopií spojení Pardubice -Kaluga, místa kdesi v tundře u Moskvy. Být Vámi styděl bych se, což Vám je asi jedno,… Číst vice »
Jestli báby stará oktávka má už 7 let, tak jsem čínský bůh srandy. 😉
Tak to je opravdu velká drzost. V létě tam nic nelétá pro cestovky, naprosto prázdné letiště, ted´ linky mimo klasickou Evropu a to ještě jestli budou fungovat. Minulý rok naprosto zcestné úvahy o provinční Kaluze kdesi v Rusku. Na to, že mají nový terminál jsou neustále v propadu, x výmluv na všechno. To je super řízení, jen tak dál, se nedivím, že daňoví poplatníci jsou vytočení, když tohle čtou. Drzost Šmejkalové nemá mezí .
Moje zkušenosti s letištěm Pardubice a proč už nikdy. Ryanair z Londýna. Po přistání extrémně dlouhá odbavovací doba pro výstup. spojení s centrem nás ujelo, pěšky z batohy, super. Pršelo. Autobus ani nejel před terminál ale kdesi po boční silnici. Když jsme poprosili obsluhu, jestli bychom se mohli do příjezdu dalšího busu (opět mimo terminál) schovat v hale nám bylo drze odpovězeno „zavíráme“. Infoslečna nám ani nebyla schopná říct, odkud nám vlastně jede ten bus, když ne přímo od letiště. Pardubice poprvé a naposledy. Příště radši pětikilo navíc a využít komfort Prahy.
a ktery to bylo rok?
Autobus nejel před terminál, protože tam pravidelné linky nejezdí. Nemají důvod tam jezdit, když počet letů za týden sečtete na prstech jedné ruky. K terminálu jezdí jen speciální linka 90 v počtu 2 spojů na jeden let.
https://www.dpmp.cz/download/transport_line_cs/1600243458_cs_90.pdf
V každé normální firmě má manažer stanovené cíle a na základě plnění těchto cílů se odvíjejí odměny. Pokud měla paní ředitelka stanoven cíl 3 pravidelné linky , Ok , poté by bylo férové, aby odměny dostala. Pokud však neměla stanoveny cíle a společnost je v minusu , proč by nějaké odměny měla získat ?
Tak nějak.
Jenže ona je nesehnala.
V běžné firmě, kde by šla pobočka k šípku, by bylo vedení vykopnuto.
Otázka jiná je, proč má mít kdejaká díra po granátu mezimárodní letiště, zejména když do hlavního města je to hodina vlakem.
Jste si jistý že všude ve firmách dostávají odměny podle splněných cílů? Věřte tomu, že to tak není. Ve spoustě firem ti nahoře mají odměny i v dobách kdy je do kapsy hluboko. To potom očešou lidi dole ve výrobě, ale nahoře v managementu porcují medvěda…. To je naprosto běžná věc…
To co popisujete je někde běžné , ale spíše v obrovských firmách, kde jsou akcionáři v podstatě anonymní a hodně daleko. Tam , kde je majitel znám a blízko toto nedopustí.. Navíc ještě u tak malé firmy, kterou EBA Pardubice bezesporu je …. Nevím, jestli ředitel pardubického dopravního podniku, který řídí firmu o hodně a hodně větší inkasuje odměny v podobné výši… Pochybuji o tom.
Běžná v těch měně seriózních firmách. A o to víc je to smutné.
Ty cíle jsou všude stejný: prodej = nekonečno, zisk = nekonečno, pracovníci pracující za zápornou mzdu 16 hodin denně i o víkendu, žádné benefity, věk pracovníka do 35 let, smlouva pouze na dohodu.
To ano, ale ne že se jim tam aerolinka vnutí, ale jen v případě, že ji aktivně získala! Při mazání pošty je s podivem, že tam vůbec lítají holubi….
Čili, že je naprosto vyloučené, že by bylo zásluhou kvalitního vedení firmy pod taktovkou paní ředitelky, že došlo v době největší krize k získání dalších linek, zatímco jinde se hlavně ruší? Nevím, ptám se. Protože někdy to není přímo aktivní nabídka, co přinese zákaznickou odezvu, ale například dlouhodobá dobrá pověst, stabilní výkony, seriózní přístup, uměřená cenová politika atd. Je vážně nutné podrobně analyzovat, co přesně ten úspěch přineslo a nebo akcionáři stačí, že firmě se v zásadě daří, aby byl spokojený? Protože, kdyby to náhodou tak bylo, cítil bych se nucen dovozovat, zda-li zde nejde o případ selektivního hnidopišství s… Číst vice »
P.S.2: Dodatek s emaily je skutečně mimořádně slabý, s tím jsem se v životě nesetkal.
SkyUp byl domluveno loni, v době nejúspěšnějšího roku v letectví. Wizz Air přišel na začátku roku 2020, kdy se svět zdál ještě v pořádku. Viz text: o požadavku Wizz ani nevědělo.
a dejte mi odměny 225 tisíc
sorry ale tohle je fakt bulvární, pokud chcete být na úrovni tak tímhle si jí nezískáte pané Sůro
A co je na tom bulvárního? Popis reality?
přijde mi že jste tou paní strašně zaujatý. já i neznám ani neobhajuji, jen bych od seriózního media čekal trochu nestrannosti
Nestrannost si představujete tak, že se ty odměny a různé nákupy mají raději ututlat? Jednou na to jdou prostředky z veřejných peněz, tak se nedivte, že veřejnost chce kontrolovat…
Paní inženýrku taky neznám, ale jako sorry, pokud společnost je ve ztrátě v desítkách milionů ročně, tak požadovat ještě od akcionářů nějaké prachy na odměny je od ní… no, jak to nazvat slušně…
A já dostat takovouhle „out of office“ automatickou odpověď, tak se s tím asi taky pochlubím, protože to je fakt vrchol…
Jsem dlouhodobě zaujatý proti neschopným lidem v organizacích, na jejichž chod jsem jako daňový poplatník nucen přispívat.
No vzhledem k vašemu bydlišti a sídle firmy Vás fakt nemusí trápit, že přispíváte na LKPD 😀 Maximálně tak 10 Kč na DPH a pokud mi napíšete účet , tak vám to pošlu , aby jste mohl v klidu spát.
Vy jste v té firmě co ? Jestli toto je odpověď vrcholného představitele firmy tak to ani nebudu komentovat. Nechci si přivodit trestní stíhání nebo žalobu za urážku Vaší osoby.
Pan Juchelka je předsedou představenstva. Za ODS.
Tak to by měli přibrat někoho z KDU-ČSL. Pán bůh chraň….
Pokud jste daňovým poradcem, čekal bych větší znalosti zákona 243/2000 Sb.
Koho ji? Myslite, ze Jan Sůra chce získat Hanku Šmejkalovou. No nevim 57let mladá🙈🙂
Tak tohle bych si mohl zkusit do automatky napsat já tvl… 😀
A to tam ještě chybí informace, že si paní řídící před měsícem z firemních peněz koupila novou Škodu v edici Laurin a Klement… To je nebetyčná drzost a totální pokrytectví! Doufám, že jí to akcionáři spočítají a pošlou ji co nejdříve zpátky za přepážku check-inu na Ukrajině!
Auto se dá pochopit. Obrovské odměny nikoliv….
Auto se dá pochopit, pokud plní funkci přepravy, ne funkci luxusí kabelky.
Tedy Škoda Fabia nejvýše ve výbavě Style by byla bohatě dostačující.
Ještě bych toleroval jízdní kolo značky Laurin & Klement, ale ne škodovku v plné náloži.
Máte pocit, že je firmě prospěšné, když její vrcholový manager a přijede na jednání na kole?
jim by se líbilo kdyby přijela v jedničkové fabii. to o tom autě je jenom závist, prostě průměrná škodovka. jo kdyby přijela v eskovém mercedesu tak to je jiná
Vidím to také tak, prostě „kvalitní“ žurnalistika jako útok na nejnižší pudy a zadařilo se, zadařilo… Krásný lynč.
Je rozdíl, jestli ta firma je zisková nebo prodělečná, notabene i jeden ministr jezdil do práce na kole.
Myslím, že podstatné je, že přijede. Jestli MHD, na kole, nebo slušně vypadajícím autem (i nová Dacia Logan je slušně vypadající) je celkem jedno. Předsudky, že ředitel musí mít Superba, Audi či Mercedes by se měly vymýtit.
vrcholovy co? ty ses velky humorista…
To auto se dá pochopit. Pokud tedy právě na letošek byla plánovaná obměna původního vozu a nabídka byla cenově příznivá. Co méně pochopím jsou ty odměny. A vůbec nechápu, že se někdo může chovat tak arogantně, jak paní ředitelka a automatickou odpovědí emailové schránky.
Proč by se měly plánovaně obměňovat zánovní auta??
Vše je díky covidu ve srabu, ale tady se chce nejen chrochtat, ale i pěkně nahlas mlaskat. A s tou emailovou komunikací, ať se na mě nikdo nezlobí, tohle snad neumí ani Pinokio. Za tohle by měl asi třímetrový nos. Větší nesmysl než automatické mazání emailů ohledně kapacity a následné oslovení znovu, to je za zlatého bludišťáka. Nu což, vše mají v rukou akcionáři.
Paní je zvyklá z ČSA mlaskat. Není krizový manager.
Na tohle můžu opět napsat jediné: Zrušte kraje!
Jen si nechce HK Jih v jiném kraji.
Tak to je hustě arogantní out of office reply 😄
Tak tohle udělat ve firmě já, tak jsem rok bez bonusů…
Většina by se po návratu už ani nemusela vracet 😀
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/13746816?fbclid=IwAR09JX2Q5jNHxfQ2h-D6E9GssPbEACLkHX-VTmhKnWuJzmapUOVkf3B1NmI
Tak to uz je opravdu sila. Stare praktiky z CSA stale funguji…
Jinak toto letiště je fascinující.
Kdysi jsem z Pardubic letěl. Když jsem se tam chtěl připojit na Free WiFi, tak ono zas tak free nebylo. Připojení k WiFi bylo za osobní údaje a musíte opsat kód, který vám přijde na e-mail. Ale jak se dostanu k e-mailu, když potřebuji připojení k internetu?
A totéž je třeba návaznost autobusů na zpožděné lety. Také neexistuje.
I to je vizitka pí. ředitelky.
Ve světě toto většinou funguje, na omezenou dobu 1-2 hodin a není potřeba žádná SIM na Data
Ale Pardubice, to je speciální kraj, tzn. musíte si na minutku zapnout svoje data, snad v 2025 už budou i Pardubice světoví 🙂
tak data v mobilu snad v dnešní době máme každý, to zase takové utrpení není, ne? 😀
Chudáci v těch Pardubicích, ani nemají pořádný mailbox na více než 10 mailů, tam se asi zastavil čas, typoval bych to tam na rok 1992 🙂
Tak v Pardubicích se opravdu zastavil čas. Tady se peníze sypou jen do zbytných věcí typu letiště, hokej a nově fotbal, taky furt rekonstruujeme parky. Nějaký rozumný rozvoj města nikoho nezajímá. Zmodernizovat dopravu, opravit rozbité silnice a chodníky, rozvíjet město podle vhodného plánu atd. není naší prioritou. Nyní po krajských volbách budeme z peněz daňových poplatníků přispívat na elektrokola, no nevolte naše politiky, že?
Souhlasím, ale až její základní plat zpětně klesne na 14.500 Kč, pak za každou novou linku ať dostane prémii, tak zvaný motivační bonus 🙂
Říká vám něco pojem minimální a zaručená mzda ? Klidně Vás za takových podmínek přijmu. Ale dávám Vám měsíc, maximálně dva. 🙂 Vzhledem k tomu, že průměrná doba jednání o nové lince překračuje jeden rok byste sám raději odešel. 🙂
No a že v Pardubicích máme nedostatek slotů co sem litá linek
Možná Vás to překvapí, ale máme v průměru 2 sloty za den.
Vy asi netušíte, co znamená slot, že?
Pán si asi plete slot s slet 😂
Tak tohle je slušněj bizár. Od počátku až do konce.
Všechny čtyři palce nahoru 😀
Vzhledem k tomu, že má ředitelka Hanka k dispozici asistentku, tak netuším proč se nepostará o to, aby se lidem, kteří psali o dovolené oni ozvali. Ve chvíli kdy se má letiště snažit přilákat dopravce a působit obecně velmi vstřícně, tak je podobné arogantní chování pořádným varováním mít s touto paní něco společného.
Jestli je Hanička v Alicante, tak nemá cenu jí psát ani dalších 14 dní po návratu. Páááč si dá určitě karanténu ….
Zřejmě slušnej oddíl. Člověk se pořád něco učí, na automatické vymazávání bych sám nepřišel.
Jinak paní doporučuji zvětšit schránku, aby se nezahltila po návratu. 🙂
Doufám že akcionáři budou při smyslech a nezahltí jí ani její bankovní účet….
Sice nejsem ředitel a maily se mi v nepřítomnosti nemazou, ale taky o dovolené zadam o opětovné zaslání po dovolené. Nevidim na tom nic špatného. Je to podobné, jako když se člověk dřív nedovolal, taky to musel zkusit pozdeji. Nevím, kolik dostává mailu pani ředitelka, já jich tam mam po tydnu klidne 300 a samozřejmě po návratu se vali další a není možné uhlídat, ze člověk někde něco nepřehlédne.
Chápu, systém s těží rozliší přečtené od netknutých.. 😀
Asistentka je může paní ředitelce protřídit. Velká část z té pošty bude stejně pro vedoucí oddělení a další budou k vymazání. Je nevhodné emaily mazat. Pokud má paní ředitelka této nevelké firmy opravdu denně stovky emailů, tak je stejně sama číst nemůže a musí jí je asistentka třídit.
Nijak nezpochybnuju to mazání, ostatně ani neverim, ze se to opravdu děje. Ale současně si navzdory všem myslim, ze neni nic špatného na tom, odesilatele požádat, aby se raději sam připomenul. Což by v důležitém případě asi casem udělal tak jako tak. Jsou lidi, co mají i jinou praci nez po dovolené dva dny procházet starou postu.
A všechny jsou moc důležité. 300ks. Nelezete i do spamu a nevyžádané pošty a neodpovídate na ně? 🙂
Pokud by si v naší (bohudík zdravé) firmě kterýkoliv zaměstnanec nastavil takový text automatické odpovědi, tak bude mít VELKÝ problém.
Hlavně, že má Hanka v pi*i na lehátku.
V naší firmě by tohle byla jasná konečná, obzvlášť pro člověka na manažerské pozici, kterému chodí do pošty maily od obchodních partnerů.
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/13746816
to tazne zarizeni ma na kola nebo bude tahat vizik follow me?
Fuj nafta a s automatem. Už jen výběr auta je strašný. V Dopravním podniku máte plničku CNG když už tak si na to ušetřete v nákladech na provoz.
Tomu říkám vrchol drzosti paní manažerko.
Takto úspěšnou manažerku by si měli přetáhnout do Budějovic
Spíš přetáhnout holí.
Boží Hany
Bozi
Tohle pseudoletiště by se klidně mohlo jmenovat Praha-vychod. Jeho existence je stejná ptákovina jako existence letiště v Českých Budějovicích.
Ty odměny a ta automatická odpověď na email jsou jen třešničky na dortu tohohle cirkusu a díry na peníze.
Letištěm v ČB myslíte Praha – jih?
Ne, letiště Linz norden
tedka je Hanička na dovolené v Alicante, tak nemá cenu ji psát