Poslední oprava skončila. Tramvaje v Praze se po 14 dnech vracejí k právnické fakultě
Oprava tramvajové tratě u Čechova mostu. Pramen: ROPID
Jedinou tratí, která aktuálně v Praze prochází rozsáhlou opravou, je krátký úsek v Opletalově ulici.
Co dlažba a koleje, ale ten Liebherr tam vzadu s vánočním stromem, pravděpodobně.
Jako že by ho rozhoupal, vhnul a zapíchnul na Staromák z půl kilometru? Ten bude daleko spíš souviset s některým z těch baráků kolem…
Nejspíš s rekonstrukcí Intercontinentalu
Tak dobře Prahu neznám, kde všude (ne)stavějí vánoční strom. Něco rezavě hnědého, jako kmen smrku, je vidět šikmo nahoru.
>která výrazně zasáhla do tramvajového provozu
VÝRAZNĚ??? Neobsloužení JEDNÉ zastávky, přičemž na regulérní obsluhovanou je to cca 200 m, je výrazný zásah?
>(především linka 17)
Kdyby napsali „linky 17 a 93“, tak je to kratší a zároveň obsahově vyčerpávající.
Jinak dnes ráno shodou okolností otestováno, opravdu se tam už jezdí 😉
No, 17 je jako dve linky v jedne… int. 4min. misto 8min.,… ale jinak ok…
Jenže je to pořád jedna linka 17.
Nějaký rok zpátky jsem zaznamenal zmínku o rekonstrukci tratě Palmovka – Krejcarek – Ohrada
Sakra, omylem jsem to odeslal než jsem stihl dopsat příspěvek. Pitomá vyskakovaci reklama, místo Zavřít reklamu jsem dal Odeslat. Nad tím by se měl někdo zamyslet.
Zpátky k tématu, jaké plány jsou s touto trati a kdy je planovana rekonstrukce?
Naposledy jsem slyšel že by to mohlo být během příštího roku, snad v létě. Diskutovalo se o tom při zavádění linky 19, jestli to nebude jen na chvíli, když se bude muset stejně kvůli reko Krejcárku měnit nebo rušit. A vypadá to jak bylo řečeno, že to s ní není tak horké.
Vyberko bylo v cervenci, od te doby je zatim klid..
Teďka byla nějaká krátkodobá údržba…
Ještě proběhne diagnostika Mánesova mostu středa – neděle tento týden.
Krátký úsek v Opletalce je spíše revitalizací než opravou … těžko opravovat něco, z čeho téměř nic nezbylo a po čem se – v případě tramvajové trati nejezdilo ….
Technicky rekonstrukce, právně je důležité že se prostě nahrazují koleje v původní ose trati, která ještě nějakým způsobem existovala.
Však to taky bylo vidět na výpravě. Na 17 opět samá 14T 🙁
Hmm…na kterých linkách jsou 14T nejsnesitelnější?
Tedy – na kterých linkách nejméně vadí ten bídný výhled z kabiny, ještě k tomu vystrčené dopředu?
Ta fotka vypadá jako obnova města po nějaké apokalypse…