Poslední měsíc pro Tornáda, dosluhují na opavské trati
Jednotka řady 460. Foto: České dráhy
Jednotkám, které v letech 1974 až 1978 vyráběla Vagónka Studénka, prodloužila život rekonstrukce trati mezi Opavou a Krnovem.
Jednotkám, které v letech 1974 až 1978 vyráběla Vagónka Studénka, prodloužila život rekonstrukce trati mezi Opavou a Krnovem.
Opava – Krnov nejezdily v roce 2016 vlaky cca 8 (?) měsíců. Je až trestuhodné, že i tak byly práce jen polovičaté (co do délky vymezeného úseku) a i proto je tam teď další výluka.
Zas to nahradí nějakými novými šmejdy. Ach jo.
Tyvole, zrovna nedávno jsem s tím jel, a jet v tomhle pojízdném krematoriu teď v létě je o hubu. Tyhle jednotky se měly zlikvidovat před 20 lety, ne v roce 2024! Proč tyhlety pece ještě na tom úseku jezdí? Copak nemají modernější jednotky? Boha jeho…
Minusy davaji soutousi, kazdy normalni clovek by do toho nevlezl
Mínus dávám za ten projev. Samozřejmě že to ČD nasazují jen z nouze, kdyby měli dostatek nových jednotek, tak nemají důvod to provozovat, to nejsou šotouši. Stejně jako nikdo nedává béčka na rychlíky jen kvůli tomu že by je měl rád.
Nehoráznost! Někdo napsal v příspěvku „tyvole“ a „boha jeho“! Zavolejte gestapáky 🙂 lol. Jste vtipní 😀
Musím souhlasit. Poslední dobou sleduji řazení vlaků v apce Můj vlak. Ne že bych tím hojně jezdil, ale sleduji aktuální stav jen pro zajímavost je to nová vychytávka této aplikace. Proč o tom mluvím? Jelikož je v této apce napsáno řazení vozidel dle plánovaného řazení, tak i řazení mimořádné. Dám poslední vlak kterým jsem jel. Byl to EC 121 Praha – Púchov. Mimo klasického řazení kmenové soupravy byly do soupravy přidány ještě dva posilové vozy, dle pravidelného řazení se mělo jednat o vozy Bee238, nicméně jely B249 takže šlo vidět že se jednalo o náhradu místo modernějších vozů a určitě… Číst vice »
Ještě že ty B249 mají, tisíckrát raději pojedu tím, než stát nebo se do vlaku vůbec nevejít.
No tak pochopitelně. Nevím, proč šotoušům můj koment tak vadí, když většina z nich jsou stejně staří, ne-li mladší jak tohle slezské rezavé pendolino 🙂
Protože píšete, jaký jste mistr světa a ostatní jsou podlidi
Asi byste si mel vzit prasecek na uklidneni a vycistit si bryle. Nic takoveho jsem nepsal. 😊 Jenom blb si muze myslet, ze by v roce 2024 mely jezdit vlaky, ktere jsou stare 50 let. Sorry not sorry 😘
Tyhle vlaky jsou vizitkou ČD, stejně tak na úrovni je tam zřejmě dlouhodobé řízení. Nejde jen o tuto bizarní jednotku, ale o všechny odporné šroty, co ještě provozují. Asi plánují vždy jen do konce roku, a bez rezerv.
Když mají nedostatek vlaků, tak na co si kupovali ty autobusy, asi pro parádu.
Myslel jsem, že je kupují proto, aby se řešily takové situace, a cestující nemuseli cpát do nějakých šrotů – prasečáků. Namísto toho by byli převezeni klimatizovanými a pohodlnými autobusy.
Tak to jste myslel blbě…
Jsou to dráhy. Tak vás asi nebudou vozit autobusy když to není nutné.
Ale to jsou jejich vlastní autobusy. A nutné to je.
Asi byste dokázal ve firmě s tisícovkami jednotek a vozů ze dne na den vyměnit kompletní vozový park. Jste asi kouzelník.
Neví někdo, bližší podrobnosti o rekonstrukci Opava – Krnov ??Prosím, napište.
Já bych slovo rekonstrukce nepoužil. Oprava mostů a propustků. Rozhodně nečekejte třeba zvýšení rychlosti.
Díky za informaci, tedy nic zásadního.
Červené bylo včera taženo po 170 směr Plzeň, neví někdo kam ?
V následujících dnech několik akcí pro veřejnost na západě Čech. Blíže na webu nostalgie ČD.
Tak článek se zase „trefil“. Do 9.7. (4:20) je výluka Ostrava-Kunčice – Těšín, takže se ušetřil slon, proto dnes (a asi až do 8.7. včetně) jezdí (bude jezdit) jen jediná 460. Místo druhé 471. Jen v Opavě jsem ráno potkal tři naštvané fotografy, co čekali na 460. Cestujícím to bylo celkem jedno, jsou zvyklí jak na 460 tak, 471. Případným zájemcům o svezení řadou 460 doporučuji sledovačku vozidel, ať nejste nepříjemně překvapeni.
Cestujícím to při dnešních třicítkách jedno nebylo a jsou rádi za každého Elefanta.
Jasně, cestujícím je jedno jestli jedou tímhle šrotem nebo elefantem. Tohle snad nikdo při smyslech nemůže napsat.
Nikdo se nad nasazením řady 460 nepohoršoval, ani jsem neslyšel žádné jásání, když na druhé soupravě jela 471. Lidi na Ostravsku asi nejsou tak zpovykaní jako jinde. Sám jsem se svezl, žádný teplotní nekomfort jsem nepociťoval. Otevřená okna jsou řešením na těch 20 minut do Svinova. Oproti turnusové 843 bez klimatizace to není zhoršení.
Stejná trapárna s loučením jako s 810
Tyto jednotky měli dojezdit jezdit definitivně. 810- s těma se loučili na některých tratích.(I když je možné že je tam ČD zase nasadili.
Loučení s 810 nikdy nebude. Šukafonem (a jeho deriváty) na věčné časy a nikdy jinak! 🤣
No, 810 jsem zrovna v pátek u Svinova viděl…
Opravdu opravdově poslední, přísaháme na holej pupík tiskového mluvčího…
Neuveritelna komedie…
Oba tři šotouši můžou jásat, pokud je ČD nasadí v Ústeckém kraji.
Po kolikáté už to tu čteme? Raději ještě počkáme…
ČD to vytáhli doslova že šrotu.
To je srot co tu bohuzel jiz nejmene 10 let nema co delat
Tak nějak, Slonů poslední série to chtělo vyrobit o 20 ks víc. Za pětivozové Tronádo výborná náhrada v té době, mezi roky 2010-15. Dodnes se stává, že je 471 nedostatek.
Máte pravdu chtělo by to vyrobit aspoň o 10 slonů víc (V Roce 2010 ne teď.
Nikoliv, vzaly to přímo z provozu! 😀
Myslel jsem tím že původně měli jít už do šrotu .
Nic nového, to už dávno všichni víme.
Pak vse poslat do huti…
co ty minusy? taky jezdite ve skode 105? asi ne ze…
Kidně ať si někdo jezdí na soukromo třeba Hundrrtkou. To je rozdíl mezi soukromou a veřejnou dopravou.
Na ježdění do práce bych 105 bral hned.
Kup si.
Koupil bych si, ale bohužel nekradu ani nechodím s obrazama a i ty 105 jsou dnes tak drahý, že levněji se dá sehnat snad i RR.
Já ne. Přes Brno by to byl sadomasochismus
Nadčasový design.
A ten design je na tom jako kde? Vždyť to vyrobili jen aby se jim to dobře vyrábělo cestou nejmenšího odporu…
To si nemyslím, ta kabina je svou členitostí naopak dost pracná. Kdyby tehdy šli cestou nejmenšího odporu, vypadalo by čelo vozu třeba jako pozdější 843 nebo americké řídicí vozy, kde proti běžnému mezivozovému přechodu jsou navíc jen světla a okno strojvedoucího, jinak nic.
… a nejvetšího aerodynamického odporu.
Šlo předpokládám o sarkasmus.
V čem? Vždyť ta jednotka není ani nízkopodlažní
… narozdíl od staršího Žabotlamu.
Abychom přece jen něco milosrdně našli, jmenujme negativní sklon oken.
Jednotka je při příjezdu do zastávky nepřeslechnutelná, ušetří se za hlášení o příjezdu. 😛
(pochvalné mručení)
Jojo, vypadá hnusně v každé době.