Poslední měsíc pro Tornáda, dosluhují na opavské trati

Jednotka řady 460. Foto: České dráhyJednotka řady 460. Foto: České dráhy

Jednotkám, které v letech 1974 až 1978 vyráběla Vagónka Studénka, prodloužila život rekonstrukce trati mezi Opavou a Krnovem.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Opravdu opravdově poslední, přísaháme na holej pupík tiskového mluvčího…

Pitrys

Po kolikáté už to tu čteme? Raději ještě počkáme…

Někdo

ČD to vytáhli doslova že šrotu.

Milan

Nic nového, to už dávno všichni víme.

Tomasek

Pak vse poslat do huti…

vagonář

Nadčasový design.

Michal M

A ten design je na tom jako kde? Vždyť to vyrobili jen aby se jim to dobře vyrábělo cestou nejmenšího odporu…

Kubrt

To si nemyslím, ta kabina je svou členitostí naopak dost pracná. Kdyby tehdy šli cestou nejmenšího odporu, vypadalo by čelo vozu třeba jako pozdější 843 nebo americké řídicí vozy, kde proti běžnému mezivozovému přechodu jsou navíc jen světla a okno strojvedoucího, jinak nic.

kuna

… a nejvetšího aerodynamického odporu.