Poslední měsíc pro Tornáda, dosluhují na opavské trati
Jednotka řady 460. Foto: České dráhy![Jednotka řady 460. Foto: České dráhy](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/09/Ovp-012.jpg)
![Jednotka řady 460. Foto: České dráhy](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/09/Ovp-012.jpg)
Jednotkám, které v letech 1974 až 1978 vyráběla Vagónka Studénka, prodloužila život rekonstrukce trati mezi Opavou a Krnovem.
Jednotkám, které v letech 1974 až 1978 vyráběla Vagónka Studénka, prodloužila život rekonstrukce trati mezi Opavou a Krnovem.
Opravdu opravdově poslední, přísaháme na holej pupík tiskového mluvčího…
Po kolikáté už to tu čteme? Raději ještě počkáme…
ČD to vytáhli doslova že šrotu.
Nic nového, to už dávno všichni víme.
Pak vse poslat do huti…
Nadčasový design.
A ten design je na tom jako kde? Vždyť to vyrobili jen aby se jim to dobře vyrábělo cestou nejmenšího odporu…
To si nemyslím, ta kabina je svou členitostí naopak dost pracná. Kdyby tehdy šli cestou nejmenšího odporu, vypadalo by čelo vozu třeba jako pozdější 843 nebo americké řídicí vozy, kde proti běžnému mezivozovému přechodu jsou navíc jen světla a okno strojvedoucího, jinak nic.
… a nejvetšího aerodynamického odporu.