Poslední havarijní most zmizel. Na vytížené silnici I/38 u Boleslavi vznikl nový
Most vznikl na místě původního, který byl posledním havarijním státním mostem ve středních Čechách.
Most vznikl na místě původního, který byl posledním havarijním státním mostem ve středních Čechách.
Stejně tak oba zmiňované mosty (Kolín) již jsou mimo I/38. Tak budou mít klucí s kamiony zase co devastovat…..a při dalších opravách si zase postojíme, jako obvykle…..
No…, nemohu si pomoci, ale mám čím dál více schizofrenní pocit z ŘSD. U menších staveb to jakoby obstojně klape – docela to odsýpá, ceny se jeví přiměřené, nemám pocit, že se předražuje, komunikace s prováděcí firmou je ve většině případů taky k dobru věci atd… Jestli jsou i menší české firmy o to více vděčny, že se dostanou k st. zakázce, byť malé… Možná… Za to v nejvyšších patrech to nějak přidírá – pořád problémy s pozemky a trasováním, s devítimístnými ciframi se háže, jak v přípravě, tak vlastní stavbě, či ve víceprácech, jako by to byli drobné na… Číst vice »
Škoda že tady neproběhlo lepší (a včasné) plánování, za pár let dopravu z tohoto místa odvede obchvat Luštěnic…
Ale tahle silnice nezanikne, bude sloužit pro místní spojení mezi vesnicema, takže most bude potřeba tak jako tak.
Luštěnic a Újezdu. Aspoň nebudou muset místní zajíždět kilometry, když pojedou z Luštěnic do Újezdu. Třeba na kole.
Přeznačením na silnici 2. třídy by se změnilo jenom to, že by nový most platil z rozpočtu Kraj a ne ŘSD. Dát kraji do správy most v dezolátním stavu a říct: „Starejte se Vy, my jsme na to kašlali“ není zrovna vhodný způsob jednání. Co hůř, to je na žalobu.
No, třeba za 5 let, ještě se ani nekoplo. Co byste dělal, kdyby to původní most po dvou nevydržel?
Hm, pěkné. A jak to vypadá s obchvatem Luštěnic ?
Myslím, že se čeká na územní rozhodnutí. Leták ŘSD uvádí zahájení stavby v roce 2023.