Poslední dva bastardi v provozu. Jeden stroj odkoupilo durynské železniční muzeum

Řada 371 je u Českých drah raritní, v provozu bylo sedm lokomotiv.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Flek

Se divím, že o ně nestojí Cargo, které lokomotivy do nemecka kupovalo jako o závod, necelých 800 tisíc se zdá docela málo za dvousystemovou lokomotivu.

Kubrt

371 je pro nákladní vlaky líná – rychlý převod, nízký výkon.

Josef Pešek

Kromě dvou to jsou nepojízdné vraky. Nemají ETCS a ani LZB. Musely by se měnit nápravové převodovky a i s Vmax 120 to není žádná hitovka. Cargo dostalo sérii nových 388, které zastanou provoz do Německa mnohem lépe.

Sniper

Zbytek 371 už je v Třebové? Co Cargo ještě jezdí s 372?

Sériový jezdec

pro Cargo jsou 372 skoro nosnou řadou

Kubrt
BND 30

Lokomotiva má přezdívku Knödelpresse – lis na knedlíky, údajně kvůli místu svého vzniku.

Daniel Jablonecký

Přesně tak. O přezdívce ‚Knödel‘ jsem nikdy neslyšel.

zaosai

Tak to jste asi nikdy nestřídal německé strojvedoucí a nejezdil na nich.

Hynek

Jen bych upřesnil, že 180 001 byla předána za poškozenou a dodnes provozní 372 006.

126975

Nejdříve byl výnos, z české strany, že lokomotiva je neopravitelná proto DB v rámci kompezace, předalo lokomotivu 180 001, ale bylo to v době kdy pořízení nové lokomotivy bylo možné jenom od zahraničního výrobce a ta cena byla na tu dobu ještě závratná došlo k opravě 372 006 .