Se divím, že o ně nestojí Cargo, které lokomotivy do nemecka kupovalo jako o závod, necelých 800 tisíc se zdá docela málo za dvousystemovou lokomotivu.
Kromě dvou to jsou nepojízdné vraky. Nemají ETCS a ani LZB. Musely by se měnit nápravové převodovky a i s Vmax 120 to není žádná hitovka. Cargo dostalo sérii nových 388, které zastanou provoz do Německa mnohem lépe.
Sniper
39 minut
Zbytek 371 už je v Třebové? Co Cargo ještě jezdí s 372?
Nejdříve byl výnos, z české strany, že lokomotiva je neopravitelná proto DB v rámci kompezace, předalo lokomotivu 180 001, ale bylo to v době kdy pořízení nové lokomotivy bylo možné jenom od zahraničního výrobce a ta cena byla na tu dobu ještě závratná došlo k opravě 372 006 .
Se divím, že o ně nestojí Cargo, které lokomotivy do nemecka kupovalo jako o závod, necelých 800 tisíc se zdá docela málo za dvousystemovou lokomotivu.
371 je pro nákladní vlaky líná – rychlý převod, nízký výkon.
Kromě dvou to jsou nepojízdné vraky. Nemají ETCS a ani LZB. Musely by se měnit nápravové převodovky a i s Vmax 120 to není žádná hitovka. Cargo dostalo sérii nových 388, které zastanou provoz do Německa mnohem lépe.
Zbytek 371 už je v Třebové? Co Cargo ještě jezdí s 372?
pro Cargo jsou 372 skoro nosnou řadou
Cargo 372 jezdí dost aktivně: https://sledovani.55p.cz/dbcargo_decin_2025/4-2025.html
Lokomotiva má přezdívku Knödelpresse – lis na knedlíky, údajně kvůli místu svého vzniku.
Přesně tak. O přezdívce ‚Knödel‘ jsem nikdy neslyšel.
Tak to jste asi nikdy nestřídal německé strojvedoucí a nejezdil na nich.
Jen bych upřesnil, že 180 001 byla předána za poškozenou a dodnes provozní 372 006.
Nejdříve byl výnos, z české strany, že lokomotiva je neopravitelná proto DB v rámci kompezace, předalo lokomotivu 180 001, ale bylo to v době kdy pořízení nové lokomotivy bylo možné jenom od zahraničního výrobce a ta cena byla na tu dobu ještě závratná došlo k opravě 372 006 .