dkv_obrazok

Posila pro velké investice. Letiště Praha má nového člena představenstva

Letiště Praha, Terminál 1. Foto: Letiště PrahaLetiště Praha, Terminál 1. Foto: Letiště Praha

Marek Mastník bude odpovědný za oblasti financí, řízení lidských zdrojů a informačních technologií.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

Je zajímavé, když se chystají velké investice je třeba další člověk.Mozna byl třeba a nebo je to další figurka co má pro někoho vydělat pár milionů .Po kauze Motol jim už nevěřím.To , že nebyli schopni za 30 let vybudovat metro které je jediné správné ze Zličína a nebo z Veleslavína k tomu se nikdo nehlásí .Vyhodili peníze za trolejbusy a rychlodráha povede na Masarykovo nádraží a na hlavní půjdou cestující pěšky Tady se ukazuje jak se dělí koláč.A kdo si vzal teď z výdělku letiště 2 miliardy ?

j.paznocht

Vím, že se chytám na troly, ale…. Metro na letiště nedává smysl technicky ani vzhledem ke kapacitě.
Trolejbus je udělaný tak, aby pak mohl sloužit na jiných linkách a troleje se využijí mimo jiné pro 191.
Pokud se podaří vyřešit pražský uzel, pojedou i na Hlavák. Mimo jiné, pokud by nebyl problém s „Vyšehradským“ mostem, tak by šlo jezdit přes Smíchov a Žvahov. S čímž se v budoucnu tak nějak počítá (bude chybět spojka do Jenče a nevypadá to, že by byla v tom PPP).

Radmar

Hlavne by to chtelo uz jine vedeni… snad si nova vlada dosadi konecne jine lidi do vedeni.. navrat p. Pose je mnoho kroku zpet… Dost zapomnel na doby kdy byl obycejny pesak.. penize i dobrym lidem zatemnily mozek… Smutne..

Pavel Dvořák

Letiste se po obdobi mirneho pokroku za predchoziho reditele Rehore vratilo ke kamaradsoftum ktere si tam potichoucku domlouva duo Pos/Kraus. Moc nechapu, kdo politicky kryje Krause a komu jdou “desatky” uz tolik let a proc najednou musel odejit Vychodsky, ktery je Posuv kamarad. Trochu to pripomina kauzu Motol, kde se taky radu let tunelovalo a nikdo s tim nic nedelal.

Kubrt

Doporučuji se podívat složení vlády v době návratu pana Pose a na volební preference.

VíKo

Chtělo by to i posilu na diplomatické úrovni v leteckém byznysu. Dostat sem víc zajímavých dálkovek. Destinace, o které by byl zájem, jsou. Chybí letadla. A právě tady, krom rentability, by taková pomoc dokázala hodně… ale kde brát?

Ondřej

A které destinace máte na mysli? Letecké společnosti určitě všechny potenciální trhy bedlivě sledují. Kdyby tam byla dostatečná poptávka v obou směrech, linky už jsou. A na tom nic moc nezmění ani další papaláš.
Nicméně věřím, že se ještě něco dalšího objeví.

VíKo

Severní Ameriku. Asii. Míst je dost. Poptávka by byla. Letadla ne. Tečka. 🙂

Honza

Na takovou diru jako je Praha ne

Jakub

Jestli jste si nevšiml, zrovna teď je dálkovek velké množství a něco ještě určitě přibude. Ale chápu, kopnout si umí každej. 🙂

VíKo

To není o kopnuti panebože. 🙂

krtek

Jen bych rád podotknul že na další dálkovky jaksi chybí kapacita stojánek – už teď se to pytlíkuje jak se dá. Není to o tom jen dohodnout další linky, je třeba investovat a adekvátně navyšovat kapacitu… a v ideálním případě vyhnat Smartwings do Pardubic 🙂 🙂 🙂

krtek

Na T1 je 15 kontaktních odbavovacích stání. 5 lze použít pro widebody, ale za současného omezení kapacity pro narrowbody na pouhých pět stojánek. Neboli zjednodušeně by se dalo říci, že každá jedna dálkovka vám (vzhledem k době kterou v Praze stráví) zabere místo pro čtyři narrowbody průlety. Dálkovky jsou fajn, ale letiště taky není nafukovací