PORR neuspěl s námitkami proti soutěži na metro D v Praze, Eurovia námitky stáhla
PORR se dožadoval mírnějších podmínek na manažery stavby, námitky podala i Eurovia CS.
PORR se dožadoval mírnějších podmínek na manažery stavby, námitky podala i Eurovia CS.
Mmch. ta stena na vizualizaci je hodne nebezpecna (je to jen vizualizace), tak predpokladam, ze projektanti vedi, ze pevne useky steny museji byt otevirave idealne panikovym madlem. V zadnem pripade to nesmi byt jen pevne bezpecnostni sklo.
Vždyť to je jen vizualizace, jak to bude do opravdy se budeš moct jít za padesát let přesvědčit.
Jaká bude tedy etapizace zahajování provozu? Začne se úsekem Pankrác-ND (doufejme i s tramvají), nebo se skutečně bude čekat na celou trasu včetně Libuše a NM?
Myslim, ze do provozu pujde naraz usek Pankrac-N.Dvory… prijde mi to logicke…
Na celou trasu se asi cekat nebude, usek az na N.Dvory-Belnice neni uplne na poradu dne…
Jako Depo bude slouzit Kacerov pro obe trasy, proto se pripravuje i automaticky provoz na lince C…
Formálně se zatím počítá se zprovozněním všeho najednou, reálně záleží, jestli budou peníze. Pokud se stane primátorem ten starý pán s motýlkem, tak to může být problém. Reálně je nejmenší rozumně provozovatelnou částí Pankrác – Nové Dvory.
„jednou z největších stavebních zakázek tohoto tisíciletí v Česku“
Nestrašte! 🙂
Právě, ještě nám zbývá 978 let.
🤣 🤣 🤣