Poptávce po létání pomáhá touha po pěkných fotkách na instagram, říká Delta

Podle marketingového šéfa Delty poptávce po letech živí částečně touha po co nejlepších selfie. Foto: ASSY/Pixabay.comPodle marketingového šéfa Delty poptávce po letech živí částečně touha po co nejlepších selfie. Foto: ASSY/Pixabay.com

V době, kdy se některých evropských zemích stále více mluví o takzvané ostudě z létání, tedy zbytečného používání letadla na

V době, kdy se některých evropských zemích stále více mluví o takzvané ostudě z létání, tedy zbytečného používání letadla na některé cesty, přichází z druhé strany Atlantiku zprávy o opačném trendu. Létání jen kvůli dobrému snímku na sociální sítě.

Rostoucí poptávku zejména ze strany mladších cestujících kvůli fotkám na sociální sítě potvrdil na konferenci k letecké dopravě v Las Vega šéf marketingu Delta Air Lines Tim Mapes, na trend upozornila agentura Bloomberg.

Podle Mapese jde například o snahu vyfotit se před známými stavbami typu Eiffelova věž v Paříži. Velkým trendem je podle něj i návštěva míst, kde se natáčely známé filmy či seriály. V USA je proto podle Mapese velkým hitem cestovat například na místa natáčení seriálu Hry o trůny.

„Dnes je cestování hlavně o tom vyfotit si selfie na nějakém zajímavém místě s někým, na kom vám záleží,“ uvedl Mapes. Selfie se podle něj stala jakousi měnou cestovního byznysu. Podle něj to platí zejména o mladší generaci, která touží mít co nejdokonalejší fotky na instagramu.

 

Tagy Delta Air Lines poptávka po létání
14 komentářů