Letiště Poprad-Zakopané-Tatry. Wizz Air spustí lety z Gdaňsku do Popradu
Letouny společností Wizz Air a Ryanair a Letiště Poprad-Tatry. Zdroj: Letisko Poprad-Tatry

Pravidelná linka bude v provozu během zimy.

Pravidelná linka bude v provozu během zimy.
by mohli pridat Praha-Poprad 🙂
Škoda, Wizz to Zakopane mohl ponechat, chtěl bych totiž vědět, zda by se magicky zhmotnili statisíce dalších pax. Škoda, mohl to být krásný test pro letiště Pardubice (- Prague east).
WIZZ má evidentně problémy s kapacitou, neví, co si počít s počtem letadel, která má k dispozici… Byť jako zimní linka na lyže to asi může fungovat, obdobný provoz měl AirBaltic z Rigy. Ale v této souvislosti je zajímavé vyjádření O’Learyho před pár dny v rozhovoru pro Corriere della Sera, kde vyjádřil pochybnosti budoucností WZZ. Faktem je, že během pandemie prodali některá svá letadla a pronajali si je zpět a obdobné transakce, sale&lease back, uskutečnili v posledních letech vícekrát. Tento typ transakce se používá v případech, kdy letecká společnost potřebuje získat hotovost, ale obecně jde o relativně nákladnou záležitost, protože… Číst vice »
Tak je pošle do Ostravy. Už tam nějaké má. Pěkně uskladněné.
Se docela divím, že se letiště Poprad nechytil například Ryanair s nějakou šikovnou letní rotací na víkendy. Podle mě by se to chytlo více než Poznaň, kterou opravdu v letovém řádu RYR nechápu, zejména když se celý rok prodává celé letadlo ve slevě do 500 Kč a některé spoje přepravují do 50 cestujících. Jejich oblíbených 90% nemůže Poznaň dosáhnout ani omylem.
Kupodivu je tam Poznaň na příští rok znovu 3x týdně a ještě k tomu všechno ranní rotace, takže pro zpáteční cestu nově dá se říci nepoužitelné.
Tou cenou se to naplní. Je pořád dost lidí co neletěli a 35 minut ve vzduchu za 300 jsou super start na vyzkoušení. Jedna cesta se dá letět, jedna jet po zemi. A nikdo nevíme, co dostávají za podporu, za to, že tam lítaj a jaký mají podmínky. Ono to pak může mít nakonec smysl. Ono moc destinací s podobnou dobou letu, kam by šlo to letadlo poslat, aby pak zbyl čas na ty smysluplnější rotace, taky už moc nebude.
Nenaplní, na zítra ráno je teď ve 23 hodin blokováno 34 míst za 489 max, to musí být provar, i kdyby neplatil žádné poplatky.
nepočítám že by si davy lidí udělaly check in mezi půlnocí a 4 ranní.
Vždyť vybere i s pár poplatky do 1000 EUR. To prostě nemůže vycházet.
Ale zase pravda, že takhle prázdné letadlo RYR se opravdu jen tak nenajde,
Na druhý den už Wizz Air Zakopané z označení popradského letiště stáhnul.
taky kdo by lítal do zakopaných Tater.. podle mě manažeři Wizz četli diskuzi zde, a na základě toho udělali korekci 😀
Poláci do názvu hodně šili. I jim to přišlo jako úlet.
Zazníval tam možná překvapivě názor, že když už budou v SK, tak tam i pobydou a nebudou přejíždět hranici.
Docela me pobavila veta: „Poprad-Tatry je treti nejvetsi letiste na Slovensku“, cili by se dalo napsat, ze dostalo krasnou bronzovou medaily. Nebo by se dalo napsat, ze Poprad je nejmensi mezinarodni letiste na Slovensku ci ze Poprad obsadil posledni pricku v rade mezinarodnich letist na Slovensku.
To ovšem není pravda, co do počtu odbavených cestujících jsou aktuálně nejmenším letištěm Piešťany (když nepočítáme Sliač, který je teď pro civilní provoz dočasně uzavřen, ani Žilinu, kam létají jenom velmi občasné chartery).
O poslední místo se přetahuje Sliač, Pišťany a Žilina. Ale tam je to remíza 0-0-0.
https://trnava-vuc.sk/letecka-linka-tel-aviv-piestany-vstupuje-do-tretej-sezony/
Za Pišťany bych dával po puse.. To už napište raději Přaha ..
Na tak malou zemi maji stejně zbytečně moc letišť
Možná vás to prekvapí, ale oficiálně je na Slovensku 8 mezinárodních letišť (podle toho, co uvádí jejich Dopravný úrad): Bratislava, Košice, Poprad, Jasná, Nitra, Prievidza, Piešťany, Žilina. Civilní provoz na Sliači byl zrušen, je to nyní čisté vojenské letiště, podobně jako Malacky.
To je pro letiště dobrá zpráva. Snad to alespoň trochu vykompenzuje blížící se konec ryanovské linky z Londýna – Stanstedu.
V Polsku to Wizz prezentuje jako letiště Poprad- Zakopane. Nějakých 70 km a 1,5 hod. jízdy mezi městy je brnkačka. 😁
Nic zvláštního na tom není, podobné i delší vzdálenosti má Paříž-Beauvais, nebo Oslo-Torp.
Jen s tím rozdílem, že mezi Popradem a Zakopaným prakticky neexistuje spojení veřejnou dopravou. (Ono se celkově na popradské letiště nedá dojet jinak než autem, žádný autobus tam nejezdí.)
Drobný rozdíl je v tom, že Poprad a Zakopane se nacházejí na opačných stranách hranice. To opravdu obvyklé není. A navíc tato dvě města spojuje pouze klikatá horská silnice s dloihou dobou jízdy. Uvádět ta dvě města jako název letiště je tedy poměrně zavádějící.
Když jsem viděl ten nadpis, myslel jsem, že Wizz Air spustil linku přes Tatry spojující Zakopane a Poprad. 🙂
Vím, že se dost lidí si přečte jen nadpis aniž by četli dál článek. Ale aby si někdo přečetl jen půlku nadpisu, tak to už je unikát 🙂
A já se těšil na tunel pod tatranským masivem.
nějaký polák to koupí, to bude čumět, že má zakopané zakopečkama, vezme pohorky a snad nezakopne při cestě přes Rysy …