Polský obr poprvé pronikl na českou železnici. Opraví kořenovskou dopravnu
Nádraží v Kořenově. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

První reference z Česka mohou firmě otevřít cestu k dalším zakázkám na tuzemské železnici.
První reference z Česka mohou firmě otevřít cestu k dalším zakázkám na tuzemské železnici.
Jednou si nás ti Poláci koupí všechny.
No to se začni učit po polski.
No konkurence je potřeba jako sůl – chtělo by to ještě nějaké opravny
Pokud vím, tak v rámci česko-polského projektu mají být vyměněny kolejnice na polském úseku, takže Kořenov asi nebude z polské strany přístupný po kolejích nebo se mýlím?
Kořenov se bude dělat až na podzim po reko trati, takže z česka se tam dostat půjde, o výměně kolejnic v polsku jsem ani neslyšel, ale tak mají půl roku předtím to zrealizovat (krom jízdy páry do Polska začátkem července)
Díky, To znamená, že koleje na polské straně budou dělat až po rekonstrukci na české straně. V celém projektu bylo oboje, akorát jsem nevěděl, jak to je načasované.
Rád bych upozornil pisatele článku, že Budimex tady už pracuje minimálně půl roku a to jako subdodavatel zde zavedených firem. Já je měl v říjnu na výlukách Brno- Vyškov. Strojový park mají fakt krásný, ale co se týče osádek, tak katastrofa. Neznalostí dopravních předpisů počínaje a absencí někoho z osádky kdo by uměl česky konče. Dělat ZPŘS v takových podmínkách je fakt dobrý adrenalin….
No, ale to bohužel nikdo z křiklounů zdejšího fóra neví…
Pokud odvedou práci kvalitně, tak mě s dovolením nějaká jejich neznalost přebujelých byrokratických předpisů Správy železnic moc neuráží, však je časem také dostanou pod kůži a snad se vlakem mezitím nenechají přejet…
„snad se vlakem mezitím nenechají přejet…“ Já k tomu dodám, že SNAD také nenechají něco v profilu, nebo nevyjedou do provozované trati. SNAD!
není problém si do zakázky dát povinnost aby tam měli česky mluvících pikolíka
Tak správný termit je „Dopravna D3“, ale asi se nikdo neurazí, když by se tomu normálně říkalo stanice.
Tak rekonstrukcí se z toho zas stane obyčejná dopravna s kolejovým rozvětvením dopravna – stanice, protože by zas provoz měl být organizován dle D1 po rekonstrukci.
To se změní až dojde k rekonstrukci zabezpečovacího zařízení, i po rekonstrukci to bude na nějakou dobu dopravna D3
Pokud jsem správně pochopil, tak spolu s rekonstrukcí trati má zároveň dojít i k rekonstrukci žab. zař.
Maximálně dojde k přeložkám kabelové trasy a nově zabezpečení dopravny Dolní Polubný zámkovým průmyslem. Zakázka na rekonstrukci zabezpečovacího a sdělovacího zařízení není ještě vypsána.
Zvlášť vzhledem k tomu, že ta D3 tam dávno nemá co dělat.
D3 by neměla být v dnešní době nikde !!!!