Polský obr poprvé pronikl na českou železnici. Opraví kořenovskou dopravnu

Nádraží v Kořenově. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czNádraží v Kořenově. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

První reference z Česka mohou firmě otevřít cestu k dalším zakázkám na tuzemské železnici.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Chronosphere

Jednou si nás ti Poláci koupí všechny.

JaroslavB

No to se začni učit po polski.

Jan

No konkurence je potřeba jako sůl – chtělo by to ještě nějaké opravny

V. P.

Pokud vím, tak v rámci česko-polského projektu mají být vyměněny kolejnice na polském úseku, takže Kořenov asi nebude z polské strany přístupný po kolejích nebo se mýlím?

Jarda

Kořenov se bude dělat až na podzim po reko trati, takže z česka se tam dostat půjde, o výměně kolejnic v polsku jsem ani neslyšel, ale tak mají půl roku předtím to zrealizovat (krom jízdy páry do Polska začátkem července)

V. P.

Díky, To znamená, že koleje na polské straně budou dělat až po rekonstrukci na české straně. V celém projektu bylo oboje, akorát jsem nevěděl, jak to je načasované.

OranžováSurikata

Rád bych upozornil pisatele článku, že Budimex tady už pracuje minimálně půl roku a to jako subdodavatel zde zavedených firem. Já je měl v říjnu na výlukách Brno- Vyškov. Strojový park mají fakt krásný, ale co se týče osádek, tak katastrofa. Neznalostí dopravních předpisů počínaje a absencí někoho z osádky kdo by uměl česky konče. Dělat ZPŘS v takových podmínkách je fakt dobrý adrenalin….

Ten, kdo ví…

No, ale to bohužel nikdo z křiklounů zdejšího fóra neví…

Vašek

Pokud odvedou práci kvalitně, tak mě s dovolením nějaká jejich neznalost přebujelých byrokratických předpisů Správy železnic moc neuráží, však je časem také dostanou pod kůži a snad se vlakem mezitím nenechají přejet…

Beny

„snad se vlakem mezitím nenechají přejet…“ Já k tomu dodám, že SNAD také nenechají něco v profilu, nebo nevyjedou do provozované trati. SNAD!

Jan

není problém si do zakázky dát povinnost aby tam měli česky mluvících pikolíka

Michal M

Tak správný termit je „Dopravna D3“, ale asi se nikdo neurazí, když by se tomu normálně říkalo stanice.

FP1

Tak rekonstrukcí se z toho zas stane obyčejná dopravna s kolejovým rozvětvením dopravna – stanice, protože by zas provoz měl být organizován dle D1 po rekonstrukci.

zdroj

To se změní až dojde k rekonstrukci zabezpečovacího zařízení, i po rekonstrukci to bude na nějakou dobu dopravna D3

FP1

Pokud jsem správně pochopil, tak spolu s rekonstrukcí trati má zároveň dojít i k rekonstrukci žab. zař.

zdroj

Maximálně dojde k přeložkám kabelové trasy a nově zabezpečení dopravny Dolní Polubný zámkovým průmyslem. Zakázka na rekonstrukci zabezpečovacího a sdělovacího zařízení není ještě vypsána.

Tomáš Záruba

Zvlášť vzhledem k tomu, že ta D3 tam dávno nemá co dělat.

Jzms

D3 by neměla být v dnešní době nikde !!!!