Polský LOT čeká výrazný nárůst kapacity letadel. Známe první detaily k novým A220

Předběžná vizualizace kabiny A220 LOTu. Finální podoba by se měla lišit. Zdroj: AirbusPředběžná vizualizace kabiny A220 LOTu. Finální podoba by se měla lišit. Zdroj: Airbus

V letadlech se nepočítá s vyhrazenou byznys třídou.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Samo

Kedy mal LOT na európskych linkách dedikovanú biznis kabínu? Vždy tam bol len seat blocking ako u väčšiny európskych dopravcov.

David

Ono je to spíš pro ty, co mají business navazující zaoceansky let – jinak není moc důvod si připlatit za trochu lepší jídlo a místo vepředu.

Jakub

Bude zajímavé sledovat, co s některými destinacemi bude. Přeci jen, kam ještě nedávno lítaly vrtuláky Dash 8, bude výhledově nasazena A220 a to je prostě hodně sedaček navíc. Třeba takový Austrian si pár let po vyřazení Dash 8 začal od BRA pronajímat ATRky, protože Embraery prostě na plno rotacích nenaplnil.
Každopádně LOTu fandím a Polákům docela závidím… 🙂

Otik

Na niektorých linkách sa určite snaží frekvencia letov. Co Embraer vie dobre robiť sú regionálne lietadla od 50 sedadiel do 150.

Zbyněk

Tuší někdo, jaký je rozdíl v provozních nákladech starších Embraerů a220? Nemyslím náklady na sedačku, ale celkové náklady na hodinu letu. Protože předpokladám, že nárůst kapacity bude znamenat i nárůst nákladů, a tím i jiné požadavky na např. „Marketingovou podporu“ linky do Ostravy

Jan

Co jsem slyšel, tak ty embraery i už teď lítají poloprázdné. Větší a220 se pak nenaplní už tuplem. Ty případné nižší náklady na sedačku jsou pak houby platné.

SYN

Ale ta otázka na celkové náklady na let je namístě… ono je celkem pravděpodobné že s ohledem na vyšší spotřebu předchozích generací (nemyslím E2) to může být hodně podobné…

Ostravar

Naposledy nástroje letělo všeho všudy s posádkou 20

Bukanýr silniční

LOT dedikovaný business nemá ani v nyní, takže předpokládám, že zůstane “eurobusiness” jako v současnosti