Polský LOT čeká výrazný nárůst kapacity letadel. Známe první detaily k novým A220

Předběžná vizualizace kabiny A220 LOTu. Finální podoba by se měla lišit. Zdroj: AirbusPředběžná vizualizace kabiny A220 LOTu. Finální podoba by se měla lišit. Zdroj: Airbus

V letadlech se nepočítá s vyhrazenou byznys třídou.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Samo

Kedy mal LOT na európskych linkách dedikovanú biznis kabínu? Vždy tam bol len seat blocking ako u väčšiny európskych dopravcov.

David

Ono je to spíš pro ty, co mají business navazující zaoceansky let – jinak není moc důvod si připlatit za trochu lepší jídlo a místo vepředu.

Jakub

Bude zajímavé sledovat, co s některými destinacemi bude. Přeci jen, kam ještě nedávno lítaly vrtuláky Dash 8, bude výhledově nasazena A220 a to je prostě hodně sedaček navíc. Třeba takový Austrian si pár let po vyřazení Dash 8 začal od BRA pronajímat ATRky, protože Embraery prostě na plno rotacích nenaplnil.
Každopádně LOTu fandím a Polákům docela závidím… 🙂

StonyCZ

Pokud pomineme nejake politicke ulety v Polsku, tak se jim da ve vetsine oblasti zavidet. Bohuzel pro nas.

Nemel

Teď nám, prosím, tu většinu oblastí vyjmenujte, díky 🙂

Rdx

Vážně? Zkuste trochu Google…

Nemel

Jsem v Polsku pravidelně po svých 40 let života a ještě jsem si ničeho nevšiml.

Rdx

Tak musíte to vzít taky trochu globálně. Ale vy budete i přes argumentaci držet jen tu svou linii. Tady by ani čísla nepomohla… Nic, hezký den, my ostatní víme …

Otik

Na niektorých linkách sa určite snaží frekvencia letov. Co Embraer vie dobre robiť sú regionálne lietadla od 50 sedadiel do 150.

Zbyněk

Tuší někdo, jaký je rozdíl v provozních nákladech starších Embraerů a220? Nemyslím náklady na sedačku, ale celkové náklady na hodinu letu. Protože předpokladám, že nárůst kapacity bude znamenat i nárůst nákladů, a tím i jiné požadavky na např. „Marketingovou podporu“ linky do Ostravy

Jan

Co jsem slyšel, tak ty embraery i už teď lítají poloprázdné. Větší a220 se pak nenaplní už tuplem. Ty případné nižší náklady na sedačku jsou pak houby platné.

SYN

Ale ta otázka na celkové náklady na let je namístě… ono je celkem pravděpodobné že s ohledem na vyšší spotřebu předchozích generací (nemyslím E2) to může být hodně podobné…

Ostravar

Naposledy nástroje letělo všeho všudy s posádkou 20

Jirka

U linky do Ostravy bude spíš záležet na tom, jak ji MS kraj zadotuje.

Bukanýr silniční

LOT dedikovaný business nemá ani v nyní, takže předpokládám, že zůstane “eurobusiness” jako v současnosti