Polské konkurence se nebojíme, říká šéf skupiny Vinci. Ta v Česku kupí zisky, těžiště přesune z D4 na D35

Stavba D4 (duben 2023), most u Zalužan. Pramen: Via SalisStavba D4 (duben 2023), most u Zalužan. Pramen: Via Salis

Firma je díky masivním státním investicím do dopravních staveb optimistická.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří P.

Hura

Aussiger

Zvítězila též v tendru na poslední úsek D8 u…jen to ne proboha…:-)))

Michael

Šaca-Košické Olšany je tuším R4, ne R2

Romino

Je to peáž, oba úseky od Košických Olšian okolo Košíc až po budúcu križovatku Haniska pri Košiciach, kde sa R2 odpája okolo USS a letiska na Šacu (tento I. úsek sa teraz ešte nestavia) sú R2 aj R4. Je to chaos, ja by som R2 v smere na Zvolen začal až v križovatke Haniska na R4 a R4 by mala byť tiež samostantá, ale nie je, lebo v úseku Prešov- Košice je súčasťou D1.

Romino

NDS tento úsek označuje ako „R2 Šaca – Košické Olšany 2. úsek“, aj keď správne by malo byť „R2/R4 Košické Olšany – Košice – Juh“. Historicky to ale bolo pripravované na výstavbu ako jeden úsek až po Šacu ako kompletný obchvat Košíc, ktorý sa mal stavať, ale potom to kvôli problémom so stavebným povolením okolo USS a letiska rozdelili na dva, nakoľko tento čo sa stavia teraz, teda 2.úsek (juhovýchodný obchvat Košíc) bol potrebnejší a plynule sa napája na R4 od Maďarska pri Haniske z juhu a na R2+D1 na severe a pokračovanie na Prešov a Poprad. Časť úseku už… Číst vice »

Petr

Konkurence se nebojíme, ŘSD máme promazané dostatečně a díky neškodnému Zemanovu trafikantovi na ÚOHS, jsme i z této strany posichrováni.

Aussiger

Důkaz nebo blábol?

Gawain

Poslední úsek u polských hranice není D8, nýbrž D11, opravte si to.

Haxor

Já bych to nechal. Třeba to zmate knížete Miroslava ještě víc.