Polské konkurence se nebojíme, říká šéf skupiny Vinci. Ta v Česku kupí zisky, těžiště přesune z D4 na D35
Stavba D4 (duben 2023), most u Zalužan. Pramen: Via Salis
Firma je díky masivním státním investicím do dopravních staveb optimistická.
Hura
Zvítězila též v tendru na poslední úsek D8 u…jen to ne proboha…:-)))
Šaca-Košické Olšany je tuším R4, ne R2
Je to peáž, oba úseky od Košických Olšian okolo Košíc až po budúcu križovatku Haniska pri Košiciach, kde sa R2 odpája okolo USS a letiska na Šacu (tento I. úsek sa teraz ešte nestavia) sú R2 aj R4. Je to chaos, ja by som R2 v smere na Zvolen začal až v križovatke Haniska na R4 a R4 by mala byť tiež samostantá, ale nie je, lebo v úseku Prešov- Košice je súčasťou D1.
NDS tento úsek označuje ako „R2 Šaca – Košické Olšany 2. úsek“, aj keď správne by malo byť „R2/R4 Košické Olšany – Košice – Juh“. Historicky to ale bolo pripravované na výstavbu ako jeden úsek až po Šacu ako kompletný obchvat Košíc, ktorý sa mal stavať, ale potom to kvôli problémom so stavebným povolením okolo USS a letiska rozdelili na dva, nakoľko tento čo sa stavia teraz, teda 2.úsek (juhovýchodný obchvat Košíc) bol potrebnejší a plynule sa napája na R4 od Maďarska pri Haniske z juhu a na R2+D1 na severe a pokračovanie na Prešov a Poprad. Časť úseku už… Číst vice »
Konkurence se nebojíme, ŘSD máme promazané dostatečně a díky neškodnému Zemanovu trafikantovi na ÚOHS, jsme i z této strany posichrováni.
Důkaz nebo blábol?
Poslední úsek u polských hranice není D8, nýbrž D11, opravte si to.
Já bych to nechal. Třeba to zmate knížete Miroslava ještě víc.