Polovina rozšiřované hlavní mladoboleslavské třídy se otevřela. Stavba nabrala zpoždění
Zprovozněná část rekonstruované a rozšířené třídy Václava Klementa v Mladé Boleslavi. Foto: MB NET

Rozsáhlá proměna přinese rozšíření ulice na 4-6 jízdních pruhů.
Úžasné tempo,zvládnout rozšíření 1200 metrů za necelé tři roky plně ukazuje schopnosti samosprávy mb a i zájem o pořádek v mb
Mladá Boleslav a její mentální nikoli devadesátky, ale šedesátky-sedmdesátky.
Každý dopravní inženýr ví, že každý další pruh zaručeně uleví dopravě!
“Just add one more lane bro. I promise it will fix the traffic this time!”
Kdybychom se tím měli řidit, tak nemůžeme přidat „one more lane“ ani na železnici, ani postavit tramvajovou trať, natož postavit „2 more lanes“ pro cyklisty.
Počítá se také s nějakou zelení nebo stromy ve středním pásu, působí to dost bezútěšně a dost to přispěje k zvýšení teplot za letních veder.
Jistě.po 14 hodině bude většina projíždějících zelená vzteky
podle logiky Svědků volantových, čím víc pruhů silnice je mezi obchody, tím je větší obrat těchto obchodů a kdyby se tam povolila 70ka, tak by tam do Bondy centra snad ani nestíhali zavážet zboží 🙂
Škoda, že to centrum nezaváží vlečkou, co?
Netuším jak ho zaváží , ale jedno vím jistě, Svědci Volantovi jiz roky tvrdí, že pěší zóny či zóny 30 zlikvidují každý obchod který se v tom prostoru nachází , tak jsem rozvinul jejich teorii o heslo“ čtyř až šestiproudá komunikace mezi obchody jim zvýší obrat “ nu a vy do této ódy na radost zavlečete vlečku, není to od vás hezké…
Spíše než 70ka by pomohlo přestavět kruháč u Kosmonos na světelnou křižovatku. S tímto rozšířením třídy Václava Klementa tam ta každodenní kolona bude akorát delší.
zvláštní, nevidím žádný cyklopruh?
V Boleslavi? Neblázněte…
K čemu cyklopruh když podél třídy Václava Klementa vede několik let od silnice oddělená cyklostezka?
V Praze taky často bývá obojí…
Myslím že Praha je co se týče cyklodopravy špatný příklad… V Mladé Boleslavi se posledních 20 let budují zcela převážně oddělené cyklostezky (možná jako v jediném městě v ČR), cyklopruh je jen tam kde na cyklostezku není místo.
Také v Ostravě jsou velmi časté oddělené cyklostezky. Jejich velká slabina je aktuální legislativa, protože i když jedete rovnoběžně s hlavní, tak všem bočním z pravé strany musíte dávat přednost a zpravidla je tam taky „cyklisto sesedni z kola“.
Taky nechapu…proboha takoveho mista… achjo…
hm, tak koukám, že po letech zde mám alterego, jinak souhlas 🙂
Ale vždyť je tam oddělená cyklostezka, kéž by to tak dělali i jinde a ne jen cyklopruh…
A co stezka pro jezdce na zvířatech? To že o křížovky dal do ‚Pentagonu‘ nikdo nedojíždí do práce na koni má svůj důvod!
Je těžké se podívat na leteckou mapu?
A biooridor pro medvědy a přechod pro žáby… 🙂