Polovina D7 u Loun se řidičům otevře v říjnu, hotovo bude za rok
Budování dálnice D7 u Loun. Pramen: ŘSD
Řidiči by se po kompletně hotové D7 z Prahy do Chomutova měli projet dle nejnovějšího vyjádření ŘSD v roce 2027.
Řidiči by se po kompletně hotové D7 z Prahy do Chomutova měli projet dle nejnovějšího vyjádření ŘSD v roce 2027.
Nejvíc chybí 4 pruh kolem Slaného, zvláště poté co se nově napojuje 16…
Lidi, myslíte si že po dokončení se zklidní doprava na D8? Zvlášť po tom co Němci oznámili že dokončí čtyřpruh až k hranicím si myslím že by lidi vzali D7 útokem
Jen se zeptám, zajímá mě to. Co chtějí kam Němci dotáhnout k hranicím? Jako dálnici od Chemnitzu k naši D7. To by bylo zajímavé. Snad my ji dotáhneme do Postoloprt za Slaný
No oni už mají dostavěný čtyřpruh mezi Chemnitzem a Zschopau a před půlrokem oznámili že to dotáhnou až k hranicím.
Díky, tak super 👏 snad to těm našim tupcům docvakne a dostaví aspoň 4pruh na hranice, když ne dálnici. Nějaký odkaz by nebyl 🙏
Zajímalo by mě, zdali na pokračování D7 budou vůbec peníze. Chystají se docela masivní škrty v SFDI a nedivil bych se, kdyby byla D7 na seznamu hodně vysoko.
Je to možné, vláda už před válkou řekla, že priority jsou D 35, D 0 a D 3.
Příliš bych se toho nebál. Vláda potřebuje stavět a otevírat co nejvíce km dálnic každý rok, aby se měla čím chlubit. My tady máme na D7 téměř připravených, bezproblémových 17km k zahájení. A i vzhledem k tomu, že ty prioritnější dálnice jsou většinou neustále ostřelovány žalobami a odsouvány, tak by se nejspíš měla ta středočeská část zahájit příští rok podle plánu.
Co se týče úprav u Prahy, tam nějaké zdržení nehrozí vůbec. MUK Aviatická je v Praze, navíc vede na letiště, tedy má prioritu velmi vysokou.
pokud by se rozhodli D7 nedostavět, tak bych se docela obával arbitráže od Nexenu. Tomu totiž v rámci investičních podmínek slíbili dostavěnou D7.
Predpokladam, ze ty vymlaceny diry ve stavajicim pulprofilu uz nikdo do te doby opravovat nebude, takze bych doporucil to projizdejicim vzit nekudy jinudy, protoze to bude za chvili o zniceni rafku a pneumatik. Neda se tomu vyhnout, protoze tam neni misto a je to akorat presne v jizdnim profilu.
To vydržíš už ty tři měsíce. Nebo , jak říkáš, jeď jinudy..
Melo to bejt uz v zari, takze oproti planu mesic zpozdeni. Ale uznavam ze to uz je detail…
Myslíte si že ve státě, kde má většina dopravních staveb zpoždění klidně i desítky let, má smysl řešit měsíc? Co bych dal za to, kdyby měl Pražský okruh měsíc zpoždění 😀
Referuji pouze k terminu ktery byl ohlasen pri predani stavby. Celkove ma tento usek zpozdeni cca 15 let coz doklada i to ze se zde „pouze“ poklada nova silnice jelikoz profil obchvatu i vsechny nadjezdy jiz splnoval dalnicni parametry predtim…
To vůbec není pravda, obchvat byl na plný profil připraven pouze částečně. Hotovy byly všechny zářezy na obchvatu a nadjezdy a mosty převádějící silnice a další komunikace přes obchvat. Naopak náspy obchvatu bylo potřeba dosypat na plný profil a stejně tak se musely postavit druhé poloviny mostů přes železnice.
Nově budovaný pás je vpravo ve směru na Prahu, ne vlevo.
Staničení se počítá směrem z Prahy – pravý pás je tedy směr Chomutov, levý směr Praha.
Čistě sobecky (vím, že jsou asi prioritnější stavby, ale zase poměr cena vs. přínos), by mě zajímalo, jestli ta realizace v roce 2023 opravdu začne. Nebo už nebudou peníze vůbec na níc.
Tak aby znicili relativne sikorou a prehlednou silnici kvuli tomu aby tam vedle v jiz pripravenem profilu udelali dalsi pruhy a po jejich dokonceni uz nedali tu puvodni do odpovidajiciho stavu, to uz by byla opravdu silna kava. U nas je mozne hodne veci, ale na toto opravdu doufam nedojde.
Myslím, že nikdo netuší, o čem tady mluvíš 😀
Tyhle stavby D7 a D6 jsou velmi prioritní – o rovským způsobem na nich narostla doprava -hlavně ta kamionová. D7 JE ZASEKANA Z Prahy az do Loun.. pak už je to pohoda – no ale nechtěl bych tu klidnou část zažít ráno když najizdej lidi do průmyslový zóny Triangle nebo Joseph – to musí bejt taky masakr..
A u D6 je natriskano taky skoro azdo Varů a taky uz se staví navazující úsek kolem motorestu Šustna navazujici na loni otevřené 2 useky.
Je to strašně potřeba- o e budoucí dalni e procházejí si e krásným ale dost zapomenutym krajem…
Souhlas, D6 byla v minulosti celkem v pohodě. Teď už člověk od Krupé jede ve vláčku, protože předjíždět moc nemá cenu.