Policisté dohlíželi na bezpečnost na železnici, za týden zjistili téměř 500 protiprávních jednání
Policie ČR se zapojila do celoevropské akce týkající se bezpečnosti na železnicích. Zdroj: Policie ČR

Nejčastěji šlo o porušení předpisů na úseku bezpečnosti a plynulosti silničního provozu, ale také o neoprávněný vstup do kolejiště.
Poslední dva týdny jsem jezdil až asi na dvě výjimky (jedna je teď) autobusem, tak jsem to nezaregistroval. Za to dneska mi přišlo, že je v metru nějak moc revizorů (na Ládví ve stanici, v Kobylisech, v Holešovicích dva nastupovali do vlaku a pak i na dalších stanicích postávali) – asi nějaká velikonoční akce. Tak možná bude další sentźační zpráva, kolik načapali černochů.
Měl by to být standard..
Na železnici dějou se věci,…
Když jsou u těch neoprávněných vstupů do kolejiště tak by mě zajímalo, zda-li budou řešit roustoucí počet fetek a jiných existencí, co v kolejišti chodí, jako po parku a někteří v něm dokonce i bydlí.
Pokud je to jen nárazové, tak to nemá moc význam.
Cením, že se do toho pouštěli, nic příjemného to asi nebylo. Jen týden je ale žalostně málo. Lidé, co riskují pravidelně, mohli policii potkat jden, dva dny, ale dělat to budou dál. Potřeba je podobná akce, která ale bude trvat několik týdnů nebo měsíců
To by jich ovšem muselo být jen tolik, aby po tu dobu nechyběli jinde. A pak by to víceméně ztratilo účinek.
Kdyby šli cíleně po neoprávněných vstupech do kolejiště, tak jsou místa, kde by jich měli ve špičce 200 za hodinu. Tohle je výsměch, 81 za týden vypadá, jako kdyby se kritickým místům naschvál vyhýbali a brali jenom ty střelce, co si to tam střihli přímo před jejich nosem, že to už ani ignorovat nešlo.
Neoprávněný vstup dělá půlka republiky. Kdo má pár mozkových buněk, tomu se nic nestane. Kdo je nemá, může umřít. Sice je to tragédie, ale žádná škoda.
Tak jsou místa, kde je to hazard. A místa, kde jw to standard. Na lokálce u zastávky, kde jede vlak dvacítkou se asi moc nestane, na koridoru, kde se lítá 160 už je to horší a někdy nad tím zůstává rozum stát, kde ti lidi vlezou na koleje.
V Praze na hlavním, než byl podchod, to taky byly stovky lidí denně a aktivně se s tím moc nebojovalo. Občas se tam sice objevila hlídka, ale procento času co tam strávila z maxima možného se limitně blížila nule.
ono se tam taky nikdy nic nestalo a spoustu lidem to ušetřilo spoustu času.
Tak zrovna v Praze na hl.n. jsou ty rychlosti blíž dvacítce než 160 km/h. Co si pamatuju, policajti tam bývali jednu dobu docela často. V každém případě to bylo absurdní, nádražáci tam chodí úplně v klidu, a legálně, protože na to mají papír. Kdyby to bylo nebezpečné, nechodili by tam.
Ten pán vesmíru, či madam mám to v .. kufru, z videa měla přijít řidičák alespoň na 3 roky. Poté, jak misionař, všude a všem bude vyprávět jaký je vemeno. Za tu dobu snad zabrání jedné takové kopii udělat totéž a při pohledu na blikající světla pocítí mrazení v zádech a naslouchat vnitřnímu hlasu, jaké má štěstí, že si v klidu přečte zprávu na mobilu (a nemusíto dělat za jízdy), než projede vlak.
Jak probíhá taková kontrola nákladního vlaku?
Třeba v tom, jestli se tam nepohybují lidé, co tam nemají co dělat,
Dobrý den, vezete nějaký drogy? Ne. A nějakýho ilegála na vagónech. Nevím, to se podívejte. To je tak dlouhý? Ano, nákladní vlaky mají až 700 metrů. Aha, tak to jeďte.
Myslím si že kontrolovali jestli se tam neveze nějaký černý cestující (trainhopper, migranti, atp.)
Prostě prošli kolem vlaku s baterkou.
Co jsem tak pozoroval, tak třeba dali strojvedoucímu dýchnout 😉
Podle kterého zákona a paragrafu tak může PČR činit?