Policie řeší cementový kvádr v kolejích u Máchova jezera, do kterého najel osobní vlak Arrivy
Najetí motorové jednotky Arrivy do cementového kvádru u Doks. Foto: PČR
Pachateli hrozí až osm let vězení. Na stejné trati před čtyřmi lety pokácel stromy první český terorista.
To, co je na fotce rozhodně není cementový kvádr. Spíše bych řekl, že jde o nějaký vylomený kus betonem spojovaného kamenného zdiva.
Svéráz českého šotoušství? Někdo lupne na koleje skoro metrákovej kámen/blok čehosi, ale tady způsobí nejvíc ujímaní počínání strojvedoucího soukromého dopravce, který do toho narazil a pak zřejmě nepostupoval úplně v souladu s předpisy. To nemá chybu tohleto!
Ten strojvedoucí brzy doufejme už bude bývalý strojvedoucí. A nevím, co s tím má společného to, pro jakou firmu pracuje.
Pokud vidí na trati jednoznačnou překážku a nezačne okamžitě brdit, nemá na lokomotivě co pohledávat. Problém bude možná v tom, že tu překážku neviděl.
bacha na cevky. aby neruply 🙂
No to snad ne! Řeč je tu spíš o kritickým myšlení. Nepřijde mi zrovna normální takhle demonstrovat impuls síly nebo zákon zachování hybnosti, potažmo celou kinetiku. Pohybová energie má rychlost přímo v základu, navíc s mocninou. Tedy veličinu, která reálně udělá někde bordel. Takže fíra v plný rychlosti vědomě sestřelí něco, pak camrá ropný produkty po okresu (poškození okruhů lze předpokládat už jako první, když je všechno pod vozem), a s tím hned po první ráně zkušeně posoudí, že je pojezd v cajku pro další jízdu? Tvl to je fakt dojmologie level, že jednal profesionálně. Ale ze všeho nejvíc je… Číst vice »
Pokud vím, cement je práškový (pokud nestuhl vlhkostí). Kvádr byl spíš betonový.
Tak ten fíra se fakt povedl. Co že to všechno dělal!?
Ten fíra bude postrachem pro auta na přejezdech. Pomačká nějaké ty plechy v plné rychlosti a pak ujede od nehody…
Ten strojvedoucí má asi nějaké ty profesní zkušenosti už z dob, kdy si doma hrával s vláčkem na klíček.
Ještě mne nic tak nebavilo jako tvoje odborné komenty, hned je oznat že jsi od dráhy.
Od dráhy už dlouhé roky bohužel nejsem. Ale je to má bývalá profese.
Proto si troufám komentovat strojvedoucí. Nepoznal jsem naštěstí za ty roky žádného, kdo by při spatření překážky na trati udělal něco jiného, než strhnul brzdu. I proto si myslím, že tento člověk do poslední chvilky o překážce nevěděl.
Jen doplním, že tyhle betonové zábrany se nacházejí v místech, kde trať podjíždí hlavní silnici. Zábrany jsou u zrušeného přejezdu, protože jde o cyklostezku. Víceméně od Doks je ten přejezd vidět cca na 300 metrů.
Co víc dodat? Posunout kvádr jde lehko i ve dvou lidech nebo i najetím traktoru, zvláště pokud je v blízkosti profilu.
Každopádně tohle nic nemění na faktu, že jsou nějaké předpisy, které v tomto případě dopravce vlastní blbostí porušil a ohrozil cestující.
Z nákladního vlaku to asi těžko vypadnout mohlo, když z této oblasti se vozí jen sklářský písek.
Takže pak už zbývá jen lidská blbost, která tam na ty koleje něco dotlačí, však to není v ČR první případ.
Tedy je to první případ, protože doteď od nehody nikdo neujel a kdyby mistrovi nevytekla nafta, asi by jel dál a dál…
Jak víte, že mu nafta došla zrovna přímo ve stanici? To je dost odvážné tvrzení, že by jel dál, kdyby mu nedošla. Není to náhodou tak, že on „zradil modré“ a šel dělat jinam, to se neodpouští?
To nevím co PČR a DI odvážně tvrdí, ale pokud trousil olej a naftu, tak při ztrátě tlaku prostě těžko pojede dál, totéž pokud trousí naftu z nádrže. Ono od nadjezdu do Oken je to ještě pěkných pár km, takže motor už musel minimálně hlásit nedostatečné mazání. Ano, mohl jet dál a ještě zadřít spalovák.
Od ČD není, tam by takového debila nevychovali.
Je otázka, jak moc byly ty nádrže poškozené a jak rychle mu tedy nafta a olej unikaly?
V každém případě ujel z místa mimořádné události a kontaminoval naftou a olejem bůhví kolik metrů- kilometrů trati. A nebrzdit před překážkou je dosti svérázné rozhodnutí.
jinými slovy, jen proto, že jel u soukromníka je jeho jednání v pořádku? je třeba posuzovat dle toho „co“ udělal a neřešit „kdo“ udělal (tím je myšleno, že čin má být posouzen bez ohledu na to, jaký to byl dopravce, kde předtím dělal/nedělal ten fíra, případně jaké byl národnosti)
Pokud vím, z České Lípy se do Bělé vozí i další věci, ty se pak případně předávají vlaku obsluhujícímu Bělou z Bakova. Ale takové velké kusy cementu asi ne.
Arriva co první dopravce s jejich vlaky ujede cca 8 km bez nafty a bez oleje v motoru. BMW přijďte se poučit k Adamkovi – rád poradí jak na to!!!!
Zdravím. A napíši dva své názory na tuto událost. Jsou to jen názory, nic víc. Mohu se samozřejmě úplně mýlit. Ten prvý – někdo tam ten kvádr položil, to je tedy zřejmě jisté. Buď tedy nějaký nudící se mladík, který se tím chtěl pochlubit na sociálních sítích, chtěl se pochlubit tím, že konečně něco dokázal. Nebo zase nějaký obdivovatel SPD, další český terorista. A druhý můj názor – strojvedoucí do poslední chvíle vůbec o překážce nevěděl a proto do ní najel bez pokusu brzdit. Holt jeho telefon v té chvíli byl zajímavější, než nějaká trať. Třeba si pouštěl dost dobrou… Číst vice »
Hlavně že znáte automaticky věk pachatele. Chlape!!! 15 leté děcko nehne s 80 kilovým šutrem. S tím má problém kdejaký dospělý.
To děcko na to nemuselo být samo. Ani ten další z českých teroristů. Různí magoři mají po ruce často dostatek podobně vymatlaných pomahačů nebo soukmenovců.
Ale jak jsem psal, všichni tady můžeme pouze spekulovat, pravdu se také třeba nedozvíme nikdy.
Mimochodem tenle na děcko nevypadá. A ten profesionální policejní provokatér, který to celé spískal, ten tuplem ne.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/sova-ignacak-terorismus-cesti-teroriste-kauza-planovany-utok-policejni-provokace_1907260940_mpr
Díky redakci za tento článek, možná mnohým zachrání život, když příště využijí služeb jiného dopravce nebo vlastního auta. Nicméně mám dotaz na redakci: 1) Jak bude strojvedoucí ARR potrestán, když hrubě porušil hned několik předpisů a ujel z místa nehody? 2) únik PHM bude platit SŽ nebo dopravce? 3) Kdo provádí školení u dopravce ARR? Protože je veřejně známo, že zaměstnali ex kontrolora vozby od ČD, který byl několikrát přistižen pod vlivem alkoholu a jednou dokonce v Německu, kde nebyl schopný ani odjet s osobním vlakem. Následoval vyhazov od ČD. Celý incident řeší nejen tamní drážní úřad. To, že jsou… Číst vice »
Konečně odborný komentář… Viz můj níže. Bravo.
K bodu 1: postup v podobě dojetí do nejbližší stanice je zcela logický z důvodu snadnější evakuace cestujících. Pokud není v souladu s předpisy, měl by být legalizován.
Nesmysl, jak mohl vědět strojvedoucí, že není poškozený podvozek? Něco jiného je požár, tunel, most atd. Nikoliv širá trať a kor takové místo, kde se to stalo.
Pokud je mi známo, tak ARR mají na pultech kamery, snímající trať před a za vozidlem. Pokud ji ovšem někdo neznefunkčnil na ní položenou čepicí.
Jo s unikající naftou je teda dobrý nápad pokračovat v jízdě, nehledě na to, že vozidlo nejspíš ani neprohlédl a klidně pokračoval do další stanice a až tam věc řešil.
A zrovna v místech kde se tato MU stala nebyly zrovna moc stižené podmínky pro evakuaci, jiná situace by byla kdyby šlo o most, či tunel, jak už bylo zmiňováno.
No nevím, co je lepší, jestli stát s pomalu chladnoucím motorem (výfukem) nad rozlévající se naftou.
Už to že strojvedoucí pokračoval v jízdě se dá klasifikovat jako obecné ohrožení.
„mnohým zachrání život, když příště využijí služeb jiného dopravce“
Jako by vlak jiného dopravce nemohl narazit do překážky.
Jiný dopravce tam při úniku nafty nechá cestující čekat v pustině na případný požár. V souladu s předpisy.
Si někdo plete naftu a kerosin, ale OK…
Naftu a kerosin? Jako vážně? Na kerosin jezdí 90 procent dieselů leteckých mechaniků, akorát se to musí domastit.
Jako byste nevěděl, že modrá barva na vlaku překážky s dostatečným předstihem anihiluje.
A co ta laminátka ve vedlejším článku. Jo aha to bylo potmě a potmě je každá mašina černá.
Jsi čím dál tím víc trapnější, už to není co to bývalo
to se pletete, překážky anihiluje žlutá barva na vlaku, alespoň sám Jančura tvrdil (a mnozí ochotně přitakali), že při nehodě ve Studénce by jeho vlak zastavil…..
Radim toho napovídal…. Třeba ty jeho kydy jednou vyjdou posbírané.
Hmm, spousta lidí ho nenávidí natolik, aby si vymýšleli další nesmysly, protože se chtějí upevnit ve svém přesvědčení, že by jim naboural auto, kdyby nějaké měli.
nevím, jaký je cíl Vašeho příspěvku (nevidím Vám do hlavy), ale to co jsem napsal je pravda, za tím si stojím……
A odkaz na přesnou citaci máte?
ten bohužel nemám, to víte 13 let odkazy nearchivuji
A ve správě Drážní Inspekce je pár vět o brzdících procentech. Faktem je, že do toho mostu šlo minimálně najet o pár km/h pomaleji.
lidi příště radši zvolí auto v životě jsem nepotkal na silnici nastrazeny kvádr z cementu
To já taky ne. A ani bych se ho nebál tolik, jako kdyby byl z betonu.
Ani jste o tom nečetl v novinách? Občas se někde nějaký ten šutr na silnici zřítí. V Hřensku se to čas od času stane a sesuvy půdy se nevyhýbají ani jiným silnicím.
Jen má osobák nepoměrně kratší brzdnou dráhu a jezdí se podle rozhledu.
Ujetí od nehody? Nc takového na dráze neexistuje ne? MU je buď nahlášena anebo není.
Pane Sůro nezlobte se na mě, ale napsat, že by brzdění před takovouto překážkou mohlo způsobit vykolejení vlaku, svědčí o všem možném, jen ne o odbornosti tohoto článku. Brzdění naopak možná mohlo snížit škody způsobené na soupravě. A to o mě tvrdíte, že píšu bludy. To opravdu sedí 🙂 .
Jistě jste si všiml, že jde o citaci policejní mluvčí a ne můj výrok.
Ludvo, necheš vzít radši Heduš do Chuchle na koníčky?
Beztak už je mrtvej Homolka.
Vy asi nemáte potuchy o co jde. Čuba, pro vás kolejová zarážka, ještě lépe to žlutý co se dává na koleje pro zastavení vozu při posunu nebo jeho zajištění proti pohybu, při najetí větší rychlostí než je povolena při posunu většinou odskočí. Jen si uvědomit, že ten šutr se bude asi chovat jinak. A na to vy chytří je strašně málo času, tak co měl do protokolu vlastně říct ? A vo tom to tedy jako je. To, že potom nezůstal kde měl, je věc jiná.
@Ludva že … vykolejení vlaku – to je asi opravdu blbost. Ale i když mám jen základy fyziky, tak si myslím, že opravdu nejde říct, co bude destruktivnější pro soupravu a cestující. Každý asi intenzivně brzdí, ale nemusí to být to nejlepší. Představte si strom nějaké menší tloušťky. Vjedu do něj 30, strom vydrží a zarazí mě na místě – s destruktivním zpomalením. Vjedu do něj 100, přerazím jej, následky nemusí být vůbec tak zlé. Další věc je, že např. 40*40*20 cm nebo spíš menší kámen bude právě vážit těch 80 kg. 20 cm není tak moc, je snadné si… Číst vice »
Co je pravdy na tom, že před tou Arrivou jel nákladní vlak se sutí nebo kameny či tak něco a že to mohlo vypadnout z něj?
Zaregistroval jsem tuhle informaci v jedné debatě bood článkem o nehodě…
Zní to jako fantasmagorie. Takhle nikdo nákladní vlak nenaloží, 80 kg jen těžko spadne z relativně klidného vlaku a i kdyby, tak by se to při takovém pádu nejspíš rozbilo nebo spadlo mimo kolej.
Hlavně by to muselo sletět z posledního vagonu. Jinak by se nejspíš značně poškodily ostatní vagony. Navíc se to dá lehce ověřit dotazem ke službu konajícímu výpravčímu/dispečerovi.
Ne nejel, je to blud 😉
To je velmi nepravděpodobné.
Pád kamení je možný pouze z kamionu, ale zároveň nikoliv kamene o hmotnosti 80 kg.
Tak to je poprvé, co slyším, že překážku na kolejích je třeba přejet v co největší rychlosti (nebrzdit). To je výrok dne. Skoro si říkám, jestli když se k tomu fíra skoro s hrdostí přiznal, tak zda by neměl platit část škody. Situace mi přijde stejná, jako kdyby taxikář nebrzdil do zatáčky, kde má na vozovce strom a obhajoval si to tím, že by se tam mohl vejít a projet to, zatímco bržděním by způsobil zákazníkovi vzadu šok. Kdyby ten kus byl o něco větší a hůř položenej, tak tam tu jednotku fíra s podobně brilantním přemýšlením a jednáním vyskládal… Číst vice »
Na kdyby se nehraje. Prokažte, že by fíra reagoval stejně, kdyby byla situace jiná. Nemáte jak to prokázat.
PS: Existuje pro tyto případy nějaký výcvik? Je na tyto případy fíra školený? Pak po něm sotva můžete vymáhat náhradu. Nic neporušil.
Na tom není co řešit: strojvedoucí se musí pokusit před překážkou na trati zastavit. Jestli ten balvan neviděl ať už z jakéhokoliv důvodu (díval se do SJŘ, obsluhoval vysílačku, nebo prostě jen koukl zrovna jinam), tak prostě použije rychlobrzdu, když zjistí, že je něco v nepořádku – asi to udělalo dost velký kravál. Ale tvrdit, že bylo bezpečnější nebrzdit je spíš očividná výmluva.
Mají snad strojvedoucí školení, jak použít rychlobrzdu, když dojde k náhlé změně návěstního znaku, když je auto na přejezdu, když někdo spadne z nástupiště do kolejí? Ne. Brzdí? Ano.
Hmm, u auta se nebrzdí ani před zajícem. Horší by to bylo s nějakým obrovským psem.
Když je zábrzdná vzdálenost 400metrů a něco uvidíš na takových 150 metrů při rychlosti 80 km v h. s náběhem brzdy 3 s , o kolik asi snížíš rychlost do bodu kontaktu? Experte
Výcvik existuje, i když u Arrivy zřejmě ne. A že nic neporusil, ale no tak. Povídá o tom spousta předpisů včetně základní D1 podle které se musí řídit všichni dopravci…. Jako třeba článek o tom že při nebezpečí, překážce na trati musí být účineny všechny opatření pro zastavení vlaku, rychlobrzda samozřejmě v prvním případě. A spoustu dalších předpisů včetně předpisů o šetření MU. Vyhodnotit během pár vteřin které na to máte že překážka je charakteru že ji radši přejedu v plné rychlosti je samozřejmě blbost. Na to opravdu není čas. Proto předpis hovoří jasně, použití rychlobrzdy, ohledání místa a vozidla… Číst vice »
Já nic prokazovat nebudu, nejsem ani fíra, ani zástupce dopravce, ani vyšetřující orgán.
Upřímně by mě zajímalo, za co je ta kopice mínusů – ale trvám na tom, že když před vozidlem vidím překážku, která může vést k nehodě, tak brzdím. Právě, že na kdyby se nehraje – takhle tu máme naprosto zbytečně ohrožených 23 cestujících a způsobenou škodu kvůli najetí na překážku bez snahy snížit rychlost vozidla. Kdyby to fíra neviděl, tak neřeknu, ale chlubit se bystrým úsudkem, který naštěstí vedl pouze k materiálním (a menším ekologickým) škodám, na základě naprosto chybného rozhodnutí, to mi přijde celkem brutál.
Přičemž počítám, že kdyby to zašlajfoval rychlobrzdou a nějaký cestující si kvůli tomu roztrh hlavu nebo zlomil ruku, zase byste věděl nejlíp že to fíra udělal blbě…
Taky hraješ na kdyby? Máš na víc! Ještě napiš, že kdyby se to nestalo fírovi Arrivy, tak mlčím xD
Radši mi teda vysvětli k čemu tam ta rychlobrzda je, když né k zastavení před nebezpečím….
Nehraju na kdyby, jen čtu místní diskuse už dost dlouho na to, abych znal své pappenheimské….
Tak, že jsou tvoje zájmy dělat v diskusích flame to vím, ale obvykle umíš argumentovat líp než komentářem typu “kdyby si někdo zlomil ruku” 🙂 Ztrácíš glanc…
To je zajímavý úsudek. Ve vlaku bylo 23 lidí, dá se předpokládat, že všichni seděli. Ta rychlobrzda opravdu není jako když v autě brzdíte úplně naplno. Navíc jednotky 845 mají kotouče a magnety, nedá se předpokládat zastavení úplně jako o zeď. Z TBZ motorového vozu 815 001 (taktéž kotouče a magnety) z rychlosti 90 km/h byla zábrzdná dráha pouze samočinnou brzdou 270 metrů, pouze magnetickou brzdou 270 metrů, použitím kombinace 180 metrů. Pro cestující je to výrazně znatelné brzdění, může spadnout batoh, vylít se kafe, spadlý batoh může způsobit modřiny, ale nemělo by docházet k výrazným zraněním cestujících. V mezistaničním… Číst vice »
Pohádka je to vskutku pitomá, o to prekvapivejsi je vyjádření mluvčí k té pohádce….
O tomhle se vůbec nepřu, mé znalosti jsou v tomto ohledu dosti laické a vůbec tedy neposuzuju, jestli strojvůdce udělal dobře nebo špatně, a ani faktickou účinnost rychlobrzdy. narážím čistě na lidi, co si z několika zmatených vyjádření policejní mluvčí v jednom článku dokážou okamžitě udělat jasný názor, že je všechno blbě.
Pokus o brzdění by se počítal ve prospěch (budoucího) obviněného…. Pokud nebyl, není co započítat….
Tak Jarda už je venku…
Došlo k proražení olejové nafty???
Čeho proražení??
Takovýto toho bazmeku, kterej je pod podlahou motorového vozu…
jak se proráží olejová nafta?
a kde má čmelák žihadlo?
Asi tam má být olejová vana (motoru).
Ono je to i jinde takhle uvedeno. CtrlC +CtrlV bude ten problém
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/do-kolejiste-u-doks-nekdo-polozil-cementovy-kvadr-vlak-jel-dal-a-prorazil-o-nej-nadrz-40365790?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
jj, to je z tiskové zprávy policie. slova jako „zatáčka“ jsem stihl vyfiltrovat, ale nafta mi utekla:)
V pohodě, my si to domysleli. Zaujalo mne, že podle odkazu bylo dojetí z hlediska ekologie v pořádku. Nevyteklo to na jedno místo. Možná na tom něco bude.
Ano, to je zajímavé. Cintalo to několik kilometrů (ta díra vypadá opravdu velce), ale tím, že to vylil na trati, tak to vlastně nikoho netrápí…
S promícháním již dříve rozlité močoviny na trati se vlastně jedná o eko záležitost, phe….
V tom článku se píše, že olejová nafta vytekla, ne že se prorazila.
Nejspíš byla proražena olejová nádrž/vana a poté olej vytekl. Nebo obráceně? Teď nevím ☺
Co víš, kde se co smíchalo, vyteklo a prorazilo. A v jakém vlastně pořadí. 🙂
Tak teprve teď už mi to dává smysl 😃
Tak který další „vlastenec“ to byl tentokrát? Nebo už Baldu pustili?
Balda je venku, byl by to gól..
Ostatně jsem velkým zastáncem obnovení trestu smrti, takže pokud by se prokázala recidiva, neměl bych žádný problém s takovým rozsudkem, pokud by to bylo v zákonech.
Pořád to má do vraždy dost daleko.
A pro srovnání: Co s pachatelem, který natáhne přes silnici drát, aby se oběsil …?
upřesním: aby se někdo jiný na tom drátu oběsil.
Obecné ohrožení?
To by musela jet závodní rada z Marečku, podejte mi pero. Jinak to na obecné ohrožení neuhraješ.
Terorismus by měl být hrdelním zločinem.
Však taky bude. Já ho mám poznamenaný jako par. 157 trestního zákoníku…👺
to by musel být aspoň ocelový drát
Já jsem taky pro trest smrti. Ale pouze v případech, že došlo ke smrti poškozeného (oběti).
A aby se zabránilo chybám, bude Nejvyšší soudní dvůr v Praze obdařen nejen povinností kasace, ale i právem agratiace.
na tahání cementového kvádru je přeci jen už starý, záda neslouží celej život tak jako ve dvaceti
leda že by si sehnal více baldů a tatru
23 cestujících ve 20:45 směrem k Mladé Boleslavi není úplně málo, vypadá to, že se propad zastavil. Pevně doufám, že se podaří pachatele dopadnout. Baldu bych vyloučil, nevidím u něj motiv.
Také si nemyslím, že by s tím měl něco společného. Nicméně čistě teoreticky, v jeho případě by ta pohnutka mohla být částečně stejná jako v prvním případě, totiž imbecilita dotyčného pána.
Tak se mu to vězení promění v ústavní ochrannou léčbu…
Do vlaku jsem se na jaře vrátil a můžu říct, že lidi jezdí. Obsazenost mi prijde +- podobna jako pred koronou, navic letni sezona. Lido jezdi jak Arrivou, tak ČD osobaky a KŽC pivní rychlík si cestující taky našel.
Jak by mohlo prudké brždění způsobit vykolejení vlaku?
Zkušený strojvedoucí tak situaci vyhodnotil tak je to určitě možné 😂😂😂
Také nad tím marně přemýšlím. Klonil bych se k názoru, že si musel svoji nečinnost nějak obhajit.
A nemohlo to být tak, že kombinace prudkého brzdění a nárazu (bůhví na jakou vzdálenost v tento čas mohl reálně vidět, že je něco na kolejích) mohla být nebezpečnější než to prostě projet? Nevím, ptám se.
pokud by při brždění vykolejil, tak by stejně tak vykolejil i bez brždění, ale ve vyšší rychlosti, ne? Stejně tak měl zastavit hned za překážkou a ne až ve stanici, nebo ne?
Pokud už je překážka projetá, proč brzdit?
Situace kdy vyšší rychlost způsobí menší riziko nebo škody, no nevěřím tomu, ale asi by se dala vymodelovat. Rychlost přináší setrvačnost, takže vůz spíše bude držet směr, dovedu si představit že sám nakolejí.
Už jenom kvůli možnému poškození vozidla. Dále protože se jedná o mimořádnou událost.
Sám se nakolejí jedině na přejezdu a to jen někdy. Ten tam rozhodně nebyl…
Západ slunce 4.7. byl v Doksech v 21:16hod.
Takže bylo ještě světlo.
Tohle byl kámen o hmotnosti 80 kg, a ne most jako v Eschede…
Spíš nekoukal a pak mlel do protokolu nesmysle, aby nevypadal jako úplný idiot. Tipuju to na frustrovanou mládež z distanční výuky co neví co roupama o prazdninách☝️!
Taky mohl být jenom v obyčejném šoku. To, že pokračoval do další zastávky by tomu napovídalo, držel se rutiny.
Ono to jinak vypadá ze židle a úplně jinak naživo, kdy máte na přemýšlení desetinu sekundy a strach o zdraví.
No…řidiči mají zpravidla tendenci prudce brzdit…
A co se týká té doma sedící zlenivělé mládeže, tak ti nepohnou ani pytlem cementu (dnes již jen 40 kg), natož metrákovým šutrem. A čím by ho tam tak odvezli, elektrokoloběžka to neuveze a se stavebním kolečkem neumí. Kdyby uměli, tak nepatří ke zlenivělé mládeži.
40 kg říkáte?
To už by nějak šlo…
Ale 80 kg…nevím nevím. Tam už by bylo potřeba to kolečko nebo dobrý trakař…
O mletí nesmyslů asi leccos víte z vlastní zkušenosti, žeáno?
Nijak. A po nárazu ještě rozcintá naftu po celé trati…
Menší oprava, šlo o Os 16001 z Rumburka do Mladé Boleslavi.
Jinak dobře zvládnutá MU v podání Arrivy. Informování cestujících, vcelku rychlé přistavení autobusu NAD. Takhle to má vypadat.
Díky za upozornění, moje chyba, opraveno. Já nějak zapomněl, že tam mají i osobák.
Útok šíleného šotouše, který povinně nenávidí Arrivu?
Je to možné.
Chci věřit, že nikoliv, nicméně když čtu některé zdejší komentáře modré úderky, tak to úplně vyloučit nelze.
jestli to nebyla žlutá úderka 😀 však Radim tvrdil, že zelená barva je strašná 😀 😀
Já bych řekl, že žlutá úderka se zelenou barvou nemá ani zdaleka takový problém jako modrá. 😉
Žlutá úderka se zelenou problém má a velkej, ale tohle je modrozelená a s tou má opravdu problém zejména ta modrá…
Pak je tu ještě úderka z Dlážděné a ta má problém se všemi 🙂
Tak pro ty je to:
a) moc daleko
b) moc práce
Modrá barva to pak nakonec vyřeší všechno dohromady. Černou, žlutou, i tyrkysovou…
Zelená? A Arriva?
https://youtu.be/ng8ofxMAAmk
Já o tom nevím nic, a mám betonové alibi…
Putin!
Jojo, tak jsem si říkal, že by to mohl být nějaký místní modrogum, kterej vysadil ptrášky…
Když čtu zdejší komentáře, čím dál víc se přikláním k názoru fanatického šotouše nenávidějícího Arrivu. Dokonce si pohrávám i s myšlenkou, že ne zrovna skvělý start Arrivy natrh mohl být způsobený záměrnou sabotáží „modrých agentů“, kteří se nechli zaměstnat, aby škodili. Snad jedinnou výjimkou potvrzující pravidlo jsou Švejky, kde start zajišťovala na klíč jakási firma KPT, dnes již profláknutých totálních neschopů …