Policie otevřela první dálniční oddělení v Praze, láká na práci v luxusních autech

BMW pro dálniční policii. Foto: Policie ČRBMW pro dálniční policii. Foto: Policie ČR

V budoucnu se oddělení přesune z Radotína do Říčan.

38 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Na to moc lidí nenalákají, maximálně nějaké mlaďochy. Důležitý je nástupní plat a ten je skutečně tristní. Prodavačka má víc než začínající policajt.

Valda

Na Pražském nedokončeném okruhu, mohou chodit pěšky, stejně pořád stojí !

Gunduľ neubiješ

On si fakt ještě dnes někdo, snad kromě elektorátu pana europoslance BrmBrm myslí, že na smradlavé plechovce se spalovacím motorem je snad něco “luxusního“? 🤣

MKzB

Tísňová linka, jak Vám mohu pomoci?
Tady přepadli banku.
Musíte počkat 2 hodiny, až se nám nabijí auta.

Michal M

Ha ha ha, vtipe vylez.

Gunduľ neubiješ

Aha, já zapomněl, že tam u Vás je 19. století a jste bez kamer, bez vysílače na pochuzkare, bez bezp. systému, bez vrtulníku a vůbec….

michawel2

Jen bych nerad, aby se z dálničního oddělení nestala Kobra 11 a nebyl to tam samej Simeer. Ta zbytečná honitba v centru Prahy, případně tehdy ten motorkář u tunelů, nebo ten mladej kluk, co proti němu postavili štít z aut, ve mě vyvolává obavy. Moc rád bych viděl, jak budou tito policisté pomáhat řidičům v nesnázích. Rád bych tomu věřil. Jen se trochu bojím, že jediná náplň jejich činnosti bude výběr pokut za blbosti a buzerace kamioňáků za přestávky (to, že nemají ten kamión kde legálně odstavit nikoho nezajímá). Nicméně stavět náborovou kampaň na luxusních vozech a motocyklech – ach… Číst vice »

Michal M

„Uchazečům o práci na dálničním oddělení můžeme nabídnout nejen pěkné zázemí, ale i službu v luxusních vozidlech a na nových motorkách, dále dvanácti hodinovou pracovní dobu, dvacet let ubytování v Praze zdarma, náborový příspěvek 150 000,- a mnoho dalších benefitů“, uvedl ředitel pražské policie brig. gen. Petr Matějček.
Takže nevím, jestli to je vyloženě založeno na luxusních vozidlech a zbytek je snůška spekulací.

Jiří Švácha

To že maj lepší auta je sice hezké ale taky by je měl řídit někdo kdo to hned nerozstřelí.

Bartol

Takže v ČR nikdo.

Jan Sova

Ale tak nějaké využití by to mělo, ale nástup služby na začátku dálničního úseku a konec služby na konci dálničního úseku. Na okresky nepouštět….

XXyy

Tak to je velká paráda, hlavně když ten okruh není dostavěný a jsou tam stále kolony, co tam v těch Bávech budou asi dělat 🙂 Chtěl bych tam dělat a jezdit v tom Bávu a potom mi na výplatu přijde 25 čistého :))))

hroch.obojzivelny

Pro daný účel by bylo adekvátním prostředkem jízdní kolo.

(To by mě nenapadlo, že tohle někdy napíšu.)

kopr

Snad maji ve vybave i masazni kresla, aby se jim v kolonach pohodlne pracovalo:))

hroch.obojzivelny

Je krásné žít v tak bohatém státě.

martin.janecek

To bydlení v Praze gratis by mělo někoho schopného snad nalákat…?

DavidS

Mně se takový benefit líbí a klidně bych ho bral 🙂

Jirka

Na ubytovně? Tak to potom jo🤣

Michal M

To bydlení zdarma je na ubytovně. 🙂

Jan Sova

volná cimra po Šlachtovi třeba…

RHood

Kruliš, to je vhodný adept.

Proutnik

Schválně kolik těch aut do roka rozsekaj

BND 30

Auta mi tolik nevadí. Vadí mi, že při nesmyslném honění vytuněného auta, zrovna v Praze prošpikované kamerami, umře osmnáctiletá holka.

David

Kousek od nás dokáží vyruvut 4mio dronů denně, ale u nás policie nemá skoro nic – zavolat si vrtulník taky nic extra. Tady borce by úplně krásně mohl sledovat dron z výšky několik stovek metrů až domů, kam by si při něj domů přijela zásahovka.

Adam H

Zásahovka za naladěný výfuk? Ale no tak. Další úroveň je co? Poprava u silnice za jiný rozměr kol?

Jan Sova

spíš pochůzkáři z obvodního oddělení, moc se díváte na seriály….

Permonik

Co dokaží s těmi drony?

Pavel

Doufejme tedy, že budou dohlížet i na zbytečnou jízdu v prostředním pruhu. Vždy se najdou řidiči, kteří jsou schopni jet šedesátkou v prostředním pruhu nahoru Komořanským tunelem. Mohli by také hlídat tunely na městském okruhu. Tam je bezdůvodná jízdav levém pruhu běžným standardem.

Kebab

S tím bych nepočítal. Zašít se někde s radarem je méně pracné.

Šimon

Městský okruh je v obci, takže tam není zakázáno používat primárně jiný než pravý pruh

Air Traveller

V obci je sice povoleno jeti v obou dvou pruzich, nicmene i v obci plati povinnost v levem pruhu pustit rychlejsiho.

Alík

Ano, ale pouze, pokud je plný pravý pruh. Jinak lze v obci předjíždět pravým pruhem. Viz zákon 361/2000 §12, odst.2 „V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu. Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit; to neplatí, užívá-li řidič levého… Číst vice »

Karel Mio

Komořanský tunel není na MO.

XXyy

Ale on píše „Mohli by také hlídat tunely na městském okruhu.“

Pavel

Mnoho řidičů si to však vykládá tak, že nedovolí rychlejšímu vozidlu, aby je předjelo. V pravidlech silničního provozu se uvádí:
§ 12
Jízda v jízdních pruzích
(2) V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích … Pokud by vozidla jedoucí současně ve
všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém
krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit;

Koro

Komořanský tunel není v obci.

Anonym

Nikdo netvrdi ze Komoransky tunel je v obci. Kdyz si prectete poradne uvodni prispevek, tak jsou v nem zmineny obe komunikace (Komoransky tunel i mestsky okruh). Simon reagoval en na ten MO

Ivan_pha

Komořanský tunel rozhodně v obci není. A není to městský okruh, ale pražský.