Policie otevřela první dálniční oddělení v Praze, láká na práci v luxusních autech
BMW pro dálniční policii. Foto: Policie ČR
V budoucnu se oddělení přesune z Radotína do Říčan.
V budoucnu se oddělení přesune z Radotína do Říčan.
Na to moc lidí nenalákají, maximálně nějaké mlaďochy. Důležitý je nástupní plat a ten je skutečně tristní. Prodavačka má víc než začínající policajt.
Na Pražském nedokončeném okruhu, mohou chodit pěšky, stejně pořád stojí !
On si fakt ještě dnes někdo, snad kromě elektorátu pana europoslance BrmBrm myslí, že na smradlavé plechovce se spalovacím motorem je snad něco “luxusního“? 🤣
Tísňová linka, jak Vám mohu pomoci?
Tady přepadli banku.
Musíte počkat 2 hodiny, až se nám nabijí auta.
Ha ha ha, vtipe vylez.
Aha, já zapomněl, že tam u Vás je 19. století a jste bez kamer, bez vysílače na pochuzkare, bez bezp. systému, bez vrtulníku a vůbec….
Jen bych nerad, aby se z dálničního oddělení nestala Kobra 11 a nebyl to tam samej Simeer. Ta zbytečná honitba v centru Prahy, případně tehdy ten motorkář u tunelů, nebo ten mladej kluk, co proti němu postavili štít z aut, ve mě vyvolává obavy. Moc rád bych viděl, jak budou tito policisté pomáhat řidičům v nesnázích. Rád bych tomu věřil. Jen se trochu bojím, že jediná náplň jejich činnosti bude výběr pokut za blbosti a buzerace kamioňáků za přestávky (to, že nemají ten kamión kde legálně odstavit nikoho nezajímá). Nicméně stavět náborovou kampaň na luxusních vozech a motocyklech – ach… Číst vice »
„Uchazečům o práci na dálničním oddělení můžeme nabídnout nejen pěkné zázemí, ale i službu v luxusních vozidlech a na nových motorkách, dále dvanácti hodinovou pracovní dobu, dvacet let ubytování v Praze zdarma, náborový příspěvek 150 000,- a mnoho dalších benefitů“, uvedl ředitel pražské policie brig. gen. Petr Matějček.
Takže nevím, jestli to je vyloženě založeno na luxusních vozidlech a zbytek je snůška spekulací.
To že maj lepší auta je sice hezké ale taky by je měl řídit někdo kdo to hned nerozstřelí.
Takže v ČR nikdo.
Ale tak nějaké využití by to mělo, ale nástup služby na začátku dálničního úseku a konec služby na konci dálničního úseku. Na okresky nepouštět….
Tak to je velká paráda, hlavně když ten okruh není dostavěný a jsou tam stále kolony, co tam v těch Bávech budou asi dělat 🙂 Chtěl bych tam dělat a jezdit v tom Bávu a potom mi na výplatu přijde 25 čistého :))))
Pro daný účel by bylo adekvátním prostředkem jízdní kolo.
(To by mě nenapadlo, že tohle někdy napíšu.)
Snad maji ve vybave i masazni kresla, aby se jim v kolonach pohodlne pracovalo:))
Je krásné žít v tak bohatém státě.
To bydlení v Praze gratis by mělo někoho schopného snad nalákat…?
Mně se takový benefit líbí a klidně bych ho bral 🙂
Na ubytovně? Tak to potom jo🤣
To bydlení zdarma je na ubytovně. 🙂
volná cimra po Šlachtovi třeba…
Kruliš, to je vhodný adept.
Schválně kolik těch aut do roka rozsekaj
Auta mi tolik nevadí. Vadí mi, že při nesmyslném honění vytuněného auta, zrovna v Praze prošpikované kamerami, umře osmnáctiletá holka.
Kousek od nás dokáží vyruvut 4mio dronů denně, ale u nás policie nemá skoro nic – zavolat si vrtulník taky nic extra. Tady borce by úplně krásně mohl sledovat dron z výšky několik stovek metrů až domů, kam by si při něj domů přijela zásahovka.
Zásahovka za naladěný výfuk? Ale no tak. Další úroveň je co? Poprava u silnice za jiný rozměr kol?
spíš pochůzkáři z obvodního oddělení, moc se díváte na seriály….
Co dokaží s těmi drony?
Doufejme tedy, že budou dohlížet i na zbytečnou jízdu v prostředním pruhu. Vždy se najdou řidiči, kteří jsou schopni jet šedesátkou v prostředním pruhu nahoru Komořanským tunelem. Mohli by také hlídat tunely na městském okruhu. Tam je bezdůvodná jízdav levém pruhu běžným standardem.
S tím bych nepočítal. Zašít se někde s radarem je méně pracné.
Městský okruh je v obci, takže tam není zakázáno používat primárně jiný než pravý pruh
V obci je sice povoleno jeti v obou dvou pruzich, nicmene i v obci plati povinnost v levem pruhu pustit rychlejsiho.
Ano, ale pouze, pokud je plný pravý pruh. Jinak lze v obci předjíždět pravým pruhem. Viz zákon 361/2000 §12, odst.2 „V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu. Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit; to neplatí, užívá-li řidič levého… Číst vice »
Komořanský tunel není na MO.
Ale on píše „Mohli by také hlídat tunely na městském okruhu.“
Mnoho řidičů si to však vykládá tak, že nedovolí rychlejšímu vozidlu, aby je předjelo. V pravidlech silničního provozu se uvádí:
§ 12
Jízda v jízdních pruzích
(2) V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích … Pokud by vozidla jedoucí současně ve
všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém
krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit;
Komořanský tunel není v obci.
Nikdo netvrdi ze Komoransky tunel je v obci. Kdyz si prectete poradne uvodni prispevek, tak jsou v nem zmineny obe komunikace (Komoransky tunel i mestsky okruh). Simon reagoval en na ten MO
Komořanský tunel rozhodně v obci není. A není to městský okruh, ale pražský.