Poláci po dvou týdnech otevřou železniční tepnu z Číny. Hranici s Běloruskem můžeme opět uzavřít, varoval premiér

Terminál Małaszewicze u hranic s Běloruskem. Foto: PKP CargoTerminál Małaszewicze u hranic s Běloruskem. Foto: PKP Cargo

Uzavření zkomplikovalo situaci i polským silničním dopravcům.

Odebírat
Upozornit na
guest
2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ic540

Nepíše se nic o tom že třeba Liberty Ostrava stojí protože bere z Kazachstánu. Těch firem jsou stovky ne li tisíce které maji problém. Větší či menší. Včetně i Vítkovic když už pisu o firmách v ČR. Kde je zbytek Evropy…? Jsou firmy menší nez Liberty či Vítkovice…

Poláci moc dobře vědí na jakou strunu brnkají…

Addams

1, plnú zodpovednosť nesú Putler a Lukašenko.
2, môžu voziť tovar cez Turecko i keď si to vyžiada viac času i peňazí