Podvádíte, zavíráme. Ministerstvo zesílilo kontroly stanic měření emisí a STK, šlo po podezřelých

Autoservis - STK a měření emisí - ilustrační foto. Zdroj: PixabayAutoservis - STK a měření emisí - ilustrační foto. Zdroj: Pixabay

První uzavřená stanice je v Lipníku nad Bečvou, v Plzni špatně zkontrolovali stav auta.

Odebírat
Upozornit na
guest
53 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Vyděržaj pionier…

David

Na první pohled to vypadá jako dobrá zpráva. Na druhý pohled to může být v budoucnu použito proti obyvatelům zemí EU s cílem je donutit, aby začali kupovat elektromobily, o které nestojí. Prostě se jim úředně znemožní, aby dál mohli jezdit ve svých nepokrokových autech.

Air Traveller

To muselo dat hodne prace, tohle vymyslet…

Jan Čech

To se objevuje tak casto, že to asi z jeho hlavy ani není.

Dálnice

Pochopil jste to správně, Davide. Tlak na cistejsi individuální mobilitu (což nutné nemusí být BEV) bude narůstat a je to tak správně. Jaká další obava vás svírá?

Tomáš P

Vsechny auta ktera za posledni rok prosla povolat a zpetne zkontrolovat…

Takto by se melo postupovat!

rodilyslavkovak

a platit to bude kdo?

Tomáš P

ten kdo podvadel

rodilyslavkovak

to jest?

Tomáš P

libi se me ty minusy! Kazdy kdo neni lopata a ma vice nez 40 let muze mit kazdych 5 let nove auto

Vzdyt blby hundai stoji novy 350 tisic to neni nekdo schopny za 5 let nasetrit? lol tak at jezdi MHD

Ares

Noo,to si hodně věříte. To by příjem národa musel vypadat trošku líp, odkládat si každý měsíc víc jak 5 tisíc stranou jen na auto :))

Martas

No, bez klimatizace, výškově nastavitelného sedadla, ale hlavně že tam budete mít asistenta v jízdních pruzich, to asi až budete omdlevat na dálnici v těch 60 stupních 😀

Air Traveller

Vy zijete v hodne alternativnim vesmiru.

Tomáš P

Ja ziju v CR kde je bezpecno, krasne a kdo ma trosku v hlave nebo rukach si muze pohadkove vydelat..

Kdo neni lempl a umi rukama nosi si domu 100K+ ( remesla napr)

Air Traveller

tak urcite 😀

proberte se.

rodilyslavkovak

100K+ ( remesla napr)

a to čistýho po zdanění a odvodech, ne? 🙂

rodilyslavkovak

Fakt si nevybavuju že by kdy na STK kontrolovali zásuvku tažnýho, pokud jsem ten nebyl s přívěsem. A i tak to bylo stylem „tak to rozblikejte“. I kdybych jí měl zapojenou úplně jinak, avšak na přívěsu identicky, tak by to bylo každýmu jedno.

Zrzek

Ono to je taky spojeno s kontrolou před jízdou. Zapřáhnout vozík a mám povinnost zkontrolovat funkci světel. By mně jen zajímalo jak by se tvářili, kdybych přijel s náklaďákem se závěsem a tam žádná zásuvka nebyla a tvrdil bych, že to mám na odtah nepojízdné techniky.

Dálnice

Kupka palec nahoru. Ten drmola, co tam byl pred nim, kolem ceho prosel, to zkrachovalo a krome mektani nic ohledne napravy stavu se SME a STK nepredvedl…

Ondřej

To se tak krásně čte. Výborná práce.

Jan Tichavský

Souhlasím, dobrá práce ministerstva, konečně se dostavují nějaké výsledky. Jen doufám, že se budou postihovat všichni bez rozdílu, hlavně ne podle majitele stanic.

TOM

Konečně tomu někdo zakročil…vraky patří do šrotu a kdo nemá na opravy ať jezdí MHD…ohrožuje bezpečnost nás všech 🙁

Dan Prerovak

Jen aby příštím emisním nařízením EU se nestalo nevhodným i to Vaše

TOM

to nehrozí…toto se ale netýká aut do 10 let stáří ale starých aut, které na silnice patří pokud do nich člověk investuje…ale pokud to je vrak, tak rozhodně nepatří na silnice!!!

Jan Tichavský

Já se dopravuji MHD, která se podrobuje pravidelné údržbě a kontrolám. Stejně tak probíhá obměna vozového parku, takže ve šrotech nejezdím, naopak v novějších vozidlech, která splňují aktuální normy anebo jezdí na elektřinu s rekuperací.

Michal Bartoníček

Mínusy za fakta? Od závistivců, kteří nemají na auto, které bude splňovat patřičné požadavky?

Martas

Ne mínusy za naiivitu, že busy MHD jsou technicky dobré. Zážitek z MHD Hradec Králové, kdy jeden odstavený Citelis pro poruchu ruční brzdy, z garáži dovezen jiný a technik při předávce řidiči povídá „občas je potřeba několikrát pákou ruční brzdy zaverglovat, nechce se odbrzdit“. Takže 2 střepy.

Michal Bartoníček

Jeden mizerný autobus na kolik mizerných aut? To má váhu.

troglj

Proč hned emisní nařízení EU?
Nedávno se v debatě k Euro 6+ nechal slyšet obránce automobilistů pan Turek, že než zavádět další normy, měly by se dříve odstavit auta splňující nižší Euro. Půl Česka by chodilo pěšky…

jbb

No samozřejmě. Taková nefunkční zásuvka tažného zařízení je opravdu problém, co na tom že to auto třeba žádný přívěs spoustu let netáhlo.

Ale tak cílem státních orgánů je „dělat že dělám“ a na lidi jako TOM to zjevně funguje.

Jinak argumenty „ať jezdí MHD když nemají na auto“ jsou, třeba na vesnici, odpovídající proslavenému „ať jedí koláče když nemají na chleba“. Ale víme jak dopadla ta co to řekla, ne? Počítám že takovýhle všeobecný přehled mají i absolventi vysoké školy života…

David

Ano je to problém, brzdová světla jsou velmi důležitá. Jednou jsem jel za někým komu nefungovala a z vlastní zkušenosti tak můžu říct, že to je vlemi nebezpečné. O tom zda vozidlo brzdí nebo ne v podstatě nemáte žádnou informaci a vyčíst to pouze z toho zda se vám zmenšuje či nezmenšuje rozestup je dost náročné.

Venca

Samozřejmě jste se z toho poučil a od té doby kontrolujete před každou jízdou přesně to,co Vám ukládá zákon….

Franta

Ano, kontroluji. Na tazne davam nosic na kola a po kazdem zapojeni zapnu vystrazne blikacky a kdyz je nekdo v dosahu, tak ho necham slapnout na brzdu. Aspon vim, zezasuvka alespon castecne funguje a je tam minimalne na nejakou zarovku kontakt.

TOM

Dneska je problem, že lidi radši koupi stare auto, ale pak nemaji na servis a na nic, taková auta ale na silnici nepatří!!! Vy si říkejte zde co chcete, počkejte, až Vám takové auto něco způsobí, nepřeji to nikomu a třeba si jednou vy vzpomenete!!!

Paddy

To není radši si koupí, ale jsou nuceni koupit si starší auto.

kix

s pistolí u hlavy jim stojí kdo prosím?

TOM

Nemáš na to, jezdi MHD! Bohužel, taky přece když nemám na dovolenou nejedu apod… toto není důvod! Bezpečnost na prvním místě…

ČD4ever

U nás na vesnici jezdí bus jen 3-4x denně. Co teď poradíte?

Kebab

Stěhování nebo podobný výplod.

Dálnice

Nic. Jste dospěly, svéprávný a pricetny, musíte si poradit sám.

Filip Jirsák

To vám nestačí? Jeden pro rodiče do práce, druhý pro děti do školy, a ještě tam máte jeden až dva spoje navíc.

To, že si chcete koupit levné auto, přece není důvod pro porušování zákona a omezování nebo ohrožování ostatních. Nebo si pak usmyslíte, že i to auto, které ani neprojde STK, je pro vás moc drahé, a že to auto radši ukradnete?

Michal Bartoníček

Nechte si ty výmluvy. Nejsou nuceni. Nikdo nikoho k ničemu nenutí. Počínají si tak, že je k tomu dovedou okolnosti. Pokud chtějí koně, musí mít i na veterináře, na stáj, na seno a na na údržbu. Nevím, co je na tom divného. A dost mi vadí, že takoví lidé přehazují tyhle svoje problémy na ostatní.

Franta

Jasne, koupi si starsi auto, aby meli na vanoce na 10 dni v Egypte a v lete 10 dni v Chorvatsku. Takovejhle znam spoustu.
A jeste navrch jezdi na Vaclavak demonstrovat proti bide.

troglj

Marie Antoinetta (určitě jsem to napsal blbě) to řekla v jiném kontextu než se jí přisuzuje, nebyla tak hloupá.
Jezdím pravidelně na vesnici, kde mají rodiče chalupu po prababičce. MHD (PID) tam jezdí hned několik linek v intervalu 1 hodina až tři hodiny o víkendu, ale jezdí s tím v podstatě jen děti do školy a pár důchodců, co už nemůžou řídit. Jinak poloprázdno.
I u nás ve velkém městě s fungující MHD jezdí hafo lidí autem, protože jsou líní dojít na zastávku.
Auto je modla a ještě chvíli to bohužel vydrží.

Zrzek

Já jsem taky v oblasti PID a ženská, která dělá v obchodě, tak musí mít auto, jinak se do práce nedostane. A pro představu v místech kde jezdí vlak, tak stejně musíte mít auto, aby jste se dostal z odpolední domů, protože poslední vlak jede v půl desáté. Jedná se o trať, kde jezdí i rychlíky a v rámci středočeského kraje se jedná o území s nejvyššími mzdami, ale budete dělat směrem k Praze a jste v zadní části těla, to jen pro pořádek, proč velká část lidí dojíždí do Prahy autem. Jedná se o území do 70 km vlakem… Číst vice »

Michal Bartoníček

Ten vámi srovnávaný argument je ale mimo. MHD lidi jako vy s oblibou nazývají sockou. Chcete tím říct, že je to naopak? Že socky jezdí autem a MHD jezdí boháči? 😀
Jako absolvent VŠŽ máte přehled dost mizerný.

Air Traveller

Problém není ta zásuvka.

Problém je, že technik nezkontroloval to, co má zkontrolovat. Což může znamenat, že neřeší ani mnohem závažnější prohřešky.

Jan Čech

Nebo holt prodá svého vylágrováného TDI Passata/superba… do Polska a koupi si benzinovou Fabii, když neuzivi diesel tak, aby byl provozuschopny.

rodilyslavkovak

Ano, to je jeden z mála rozumných argumentů. Bohužel díky naší adoraci tédéíčka je trh s ojetinami většíma než Fábie, natož pak třeba dodávek v benzínu dost žalostný.

M19

Naftové dodávky si firmy pořizují kvůli ekonomice provozu, to nemá s adorací co dělat. Až budete najíždět 30 či 50 tisíc km ročně, tak pochopíte.

Gregyros

mluví se tady o dodávkách? obávám se že ne

rodilyslavkovak

Dodávka to už je vrchol ledovce. Moc v slušnějšího benzínu není ani u vetších kombíků či MPV/SUV. Ale ano, i dodávky si pořizují vetší rodiny pro osobní účely. A teď už zase jsou, ovšem jen nový. Zatímco ty starší opustili sami výrobci. Třeba býval Ford Tranzit nebo Opel Vivaro/Renault Trafic v benzínu. Nebo Mercedes Vito/Viano (ale to byl jen třílitr šestiválec)

M19

Odpovídám na příspěvek. A v něm ano. Obávejte se čeho chcete. 😉