Podniky železničního průmyslu letos investují do inovací více než 5 miliard
Výroba lokomotiv. Pramen: ACRI
Jednu z největších investic posledních let do konkrétního výrobku chtějí letos završit Třinecké železárny. Miliardu korun vynaložily na zavedení výroby odolnějších kolejnic.
Tak Škoda by měla investovat do něčeho, co jim bude jezdit 200+ (a bude to odpovídat západní kvalitě a spolehlivosti), nebo taky se v budoucnu nechytne.
Kde ve vychodi
Kde ve východní Evropě se do 2050 bude jezdit osobka na 200+? A to více než nějaký krátký několik km dlouhé úseky…
15-20 let na transformaci a vývoj něčeho nového je spousta času i na dráze
Třeba Polsko (CMK) a RailBaltika.
A i u nás v ČR se určitě něco najde.
Taky ve Finsku.
Finsko se neřadí do východní Evropy.
Tak pokud opomenu Rusko, kde Sapsan jezdí tuším 250 km/h, tak do r. 2050 to bude opravdu na mnoha tratích. Ať už v Polsku, Česku, Pobaltí, nebo i na nově budované VRT mezi Maďarskem a Srbskem.
Škoda koupí Talgo a nebude muset nic vyvíjet 😉