Podniky železničního průmyslu letos investují do inovací více než 5 miliard

Výroba lokomotiv. Pramen: ACRIVýroba lokomotiv. Pramen: ACRI

Jednu z největších investic posledních let do konkrétního výrobku chtějí letos završit Třinecké železárny. Miliardu korun vynaložily na zavedení výroby odolnějších kolejnic.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alibaba

Tak Škoda by měla investovat do něčeho, co jim bude jezdit 200+ (a bude to odpovídat západní kvalitě a spolehlivosti), nebo taky se v budoucnu nechytne.

František

Kde ve vychodi

František

Kde ve východní Evropě se do 2050 bude jezdit osobka na 200+? A to více než nějaký krátký několik km dlouhé úseky…

15-20 let na transformaci a vývoj něčeho nového je spousta času i na dráze

Alibaba

Třeba Polsko (CMK) a RailBaltika.

A i u nás v ČR se určitě něco najde.

qěcy

Taky ve Finsku.

Xaver

Finsko se neřadí do východní Evropy.

Xaver

Tak pokud opomenu Rusko, kde Sapsan jezdí tuším 250 km/h, tak do r. 2050 to bude opravdu na mnoha tratích. Ať už v Polsku, Česku, Pobaltí, nebo i na nově budované VRT mezi Maďarskem a Srbskem.

Xaver

Škoda koupí Talgo a nebude muset nic vyvíjet 😉