Podívaná pro železniční fandy: Dva railjety a jedna lokomotiva, vše v modrém
Railjety Českých drah. Pramen: České dráhy
Z opravy v Rakousku se vrací souprava railjet 001
Z opravy v Rakousku se vrací souprava railjet 001
ca 7let zpět pár dní jezdila na trati č.90 souprava 751-051-751 parada
15 let jsem na nich jezdil a neznám lepší soupravu
Tak to Vám věřím. Jsou tu od 2014.
Rakouský ale od roku 2008, i tak to není 15 let 😁
Ved Vam tie RailJety tíško zavidime. Skoda ze pre taketo pekne supravy mame iba 200 km zmodernizovaneho koridoru 🙁
14 vozů jsme tahali již kdysi dávno dávno s Bobinama , pro Tauruse to musí být hračka :-).
Nevim jak ty modré které jezdí u nás… Ale ten červený obb mezi Prahou a Vídni je dost ošuntělý. Sedačky špinavé, špína všude. Nalepené žvýkačky. Cestovní zážitek taky nepřidá pokud sedíte nad obytným soukolí. Ani to rozpustné kafe za 2.5eura. Chci říct že Obb se taky moc s údržbou nezalamuje.
Váš komentář je tak zbytečný jako posilový vagón ve čtvrtek.
Par má recht
Naopak co je zbytečného na kritice? V něčem má pravdu. Takže zbytečný bude váš příspěvek jako posilový vagon v sobotu, pondělí, úterý, středu včetně čtvrtka a taky o vánocích a 1.1.
Sedět nad obytným soukolím, to musí být zážitek. Ale určitě větší nářez musí být bydlení v tom soukolí 🙂
Mně na RailJetech vadí, že nejsou povinně místenkové. Kultura cestování v takovém vlaku by měla být nutností.
Němci říkají jedné soupravě Zughälfte (polovina vlaku). Teprve dvě jednotky jsou úplný vlak.
Může to vypadat zajímavě loko uprostřed a řídící vozy na obou koncích.
Jak v létě byla MU v Českém Brodě, kdy se jezdilo mezi Kolínem a Prahou odklonem přes Lysou, došlo v Pardubicích ke spojení rj576 a R896, kdy to jelo řidičákem rj napřed. Uprostřed tohotle hybridu jel funkční Taurus spojený se 150/151 s 6 vozy.
Škoda, že jsem to tehdy nezvěčnil, protože něco takového se často nevidí.
Takhle jezdily v 80letech vlaky na trati Čadca – Bohumín kde druhá souprava jela přes Havířov do Ostravy-Vítkovice. (Samozřejmě že ne všechny)
Pro mě nejpohodlnější vlak Českých drah.
Pendolíno mi přijde pohodlnější.
Oproti „mobilní jeskyni“ mi přijde přívětivější rj .
Jin si pouze z brna veze + 16 minut ….
Jestli to takhle nejezdí pravidelně. Minimálně 30.10. to už takhle jelo.
A neškodilo by napsat jaké bude řazení, zda 7 vozů soupravy Railjet + Taurus 1216 + 7 vozů soupravy Railjet, nebo 1216 Taurus a 2 x 7 vozů soupravy Railjet, nebo 2 x 7 vozů soupravy Railjet + Taurus 1216 úplně na konci. A taky odkud Taurus potáhne tuto soupravu, zda z Vídně, či z Grazu a pak taky nějaké pěkné fotky, kdyby se povedlo.
Odhaduji, že to bude jakoby standartní řazení plus souprava z opravy řidičákem vpředu, aby se dodrželo řazení pro cestující a se soupravou z opravy se nemuselo v Praze příliš složitě manipulovat.
Co prosím znamená dva Railjety?
Dvě spojené soupravy s jednou lokomotivou?
Díky!
No, zjevně, když se tam píše, že budou s jednou lokomotivou 😀 Jinej možnej výklad už by byl snad jen dva kompletní railjety s lokomitvama, plus jedna navíc, a to asi nebude ono.
Áno boli to dve súpravy s jednou lokomotívou. Riadiaci vozeň – súprava + Taurus + riadiaci vozeň – súprava
Chci foto
Mě to teď o fous ujelo před barákem (Pardubice), ale článku jsem si dřív nevšiml a navíc už je tma tmoucí..
To je aspoň článek 💩😀😀😀
Člověk ví vše 🙂
Kristalova lupa je v kapse 😂
Kdyby měl server Zdopravy sekci Premium, mělo by to být rozhodně tam!
Jak rozsáhlá byla oprava? Výměna potahů neproběhla, nebo šlo o nějakou technickou kontrolu?
A čo sa vlastne stalo? Nepamätám sa, že by jednotka mala nehodu.
Nejspíš pravidelná údržba po X najetých km.
po najetych 1 200 000 km se dela velka prohlidka v zavodu Siemens v Rakousku 🙂
V dílnách OBB. Siemens ve Vídni v Leberstraße nemá kapacity na údržbu celých jednotek.