Podezření na velmi špatný stav máme u dalších deseti mostů, říká šéf TSK
Most v Bubenské ulici a zavřená tramvajová trať na Vltavské. Foto: Jan Sůra
Petr Smolka jako generální ředitel Technické správy komunikací musí řešit od minulého týdne další akutní problém. Padající most v Bubenské
Jeden cestující v metru říkal, že nechápe, jak je možné, že Karlův most toho vydržel už celkem dost bez zásadní havárie a stojí v Praze od roku 1402….to je 616 let……
Z doby před 616 lety je na Karlově mostě tak 10% materiálu. Několikrát byl vážně poškozen, kompletně rekonstruován (asi částečně špatně), jednou ho voda z větší části strhla…..
Cestující v metru byl asi z Prahy – tam žije víc blbců, než jinde 🙂
Tak takovou dedukci, že cestující metrem je nejspíše z Prahy může napsat jen blbec. Protože je to snad jasný. Ono v Ostravě moc tunelů metra není.
Oba přeháníte. Povodeň strhla tuším tři oblouky, to není „z větší části“. I když těch nehod bylo více, těch vašich 10% je velká kravina. Ale podstatné je, že: Je to prostě jiný typ stavby. Když uděláte na Bubenském předmostí estakádu ve slohu Karlova mostu, bude stát bez údržby 500 let (protože i když sem zateče povodeň, je to víceméně stojatá voda), ale neprojdou vám pod tím tramvaje. Oblouky budou nízké a i kdyby to nevadilo, tak ještě úzké (nevytočí oblouk). Spousta kameníků tam stráví spoustu času, který je o dost dražší, než byl ve středověku. Proto se to tak už… Číst vice »
Tak pokud věří tomu, že stojí v původním stavu a od té doby na něj nikdo nešáhl, tak to asi pán nechápe podstatně víc věcí….
Pane Sůro: jsme sami během několika dní osadily/i.
Prosím opravit a pak tento komentář smazat.
Možná by nebylo od věci do titulku uvést, že se jedná o TSK HMP, páč takhle čtenář na první pohled neví, koho se to týká… klidně to může být TSK Benešova nad Ploučnicí. Naštěstí většina lidí žije pragocentrismem a ví, odkud vítr vane