Podepsáno. Škoda získala zatím největší zakázku na akutrolejové vlaky, na Slovensko jich dodá 16

Akutrolejová jednotka Škoda pro ZSSK. Foto: ZSSKAkutrolejová jednotka Škoda pro ZSSK. Foto: ZSSK

Škoda ve sdružení se ŽOS Trnava byla jediným uchazečem.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Juraj TT

Síce parametrovo najhoršie z dopytovaných, ale tak aspoň sa podstatná časť vyrobí v Trnave.

Kicruj

Ale provozně jim to funguje dobře, v MSK to jezdí dobře prakticky hnedod začátku, ani nemuseli řešit nějaké extra porodní bolesti (jasně, je to pořád panter, ale po zkušenosti třeba s push pully se to čekalo horší)

Juraj TT

Ja som tým samozrejme nechcel povedať, že sú to nekvalitné vlaky. To ste ma zle pochopili.
Ale v štúdii uskutočniteľnosti sú možnosti trhu presne popísané a škodofka z toho vychádza ako najslabší hráč. Dojazd, kapacita, rýchlosť nabitia doplna, rýchlosť.

Ak vás to zaujíma, strana 9
https://www.zssk.sk/wp-content/uploads/2025/02/SU-Obstaranie-hybridnych-EJ-pre-regionalnu-dopravu_FINAL.pdf

Happy

Konečně taky podojí někoho jiného… A co to, že se Stadler s Flirtem ani Siemens s Mireem a další ani nenamáhali?

Pavel Vavříček

Moc výrobců v Evropě neumí bateriové jednotky, které mají jak stejnosměr tak i střídavinu. Kdyby to byla jen střídavina či jenom stejnosměr, tak zájemců je víc

Juraj TT

štúdia uskutočniteľnosti hovorí niečo iné.