Podepsáno: MHD v Kladně bude dalších deset let zajišťovat skupina Arriva

Autobusy ČSAD MHD Kladno. Pramen: Město KladnoAutobusy ČSAD MHD Kladno. Pramen: Město Kladno

Dopravce se zavázal, že převážnou část vozového parku zajistí vozy s pohonem na zemní plyn

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marcel Somek

Naprosto v pořádku.Kladensky dopravce -dotovany kladenskou radnici.Prece si nepřejete kladených aby město dotovalo firmu z jinýho kraje.Pak budete křičet že vaše peníze se nevrací do Kladna(výplaty zaměstnanců.)

Koen

Radši bych tam viděl to ČSAD JH (ICOM)

G700

Kladno je MHD precpany a autobusy vsude zavazej. A jeste to je takhle prehnane dotovany….

Jan Schmidt

CNG je IMHO blbost. EURO 6 nafta je ekologicky přinejmenším srovnatelné.

Kubrt

No jo, ale na naftová vozidla nejsou dotace.

Gajda

Bohužel nejsou, nafta má pořád ty pevný částečky v daleko větší míře než CNG, CO2 a NOx už tak rozdílný nebudou, ale to není to jedinný co z těch výfuků jde

Radek

Takže souručenství magistrátu a ČSAD funguje dál. Mimochodem nedávno zkrátili linku 614, protože zajížděla mimo město, takže na ní viděl ROPID a uděloval pokuty za neodjeté spoje.

aaabbb

Je to tak… Kladno je v tomto bohužel stát ve státě a o určitém propojení ČSAD Kladno a města se v kuloárech mluví dloudobě.

leviathan

Důkaz o reálné nákladovosti energetických zdrojů. Ve vysoutěžených cenách se totiž odráží TCO… Jinak je pikantní, že se Arriva schovává pod ČSAD :-/

Jiří Kocurek

TCO, tedy pořízení autobusu, poplatky, servis, mzda řidiče… palivo a daně z paliva.

Asi bude reálná nákladovost energetických zdrojů na Kladně o 1/2 vyšší než v Plzeňském kraji, kde Arriva vysoutěžila cenu těsně pod 40 kč za km.

DJ TRAIN

Plzen nefici tolko na ekologii… prevadzka je lacnejsia ano ale udrzba o cosi drahsia… takze rozdiel neprekvapuje

M19

Není na tom pikantního nic. Prostě Arriva koupila bývalé ČSAD a nechala firmě původní značku. Je to celkem běžné v podnikání. Pokud jste byl někdy v Bille či Penny, nakoupil jste fakticky u REWE group.

Josef Král

Nepoučiutelníá. Opět Arriva. Jako na železnici.

Jiří Kocurek

Jistě, staré vraky z dovozu, vždyť mají najeto skoto tisíc kilometrů! A navíc to má německý nápis na čele.

Luboš Beneš

A ještě ti cestující co ty vlajy milují..,no hnus-:))

kulhán

Tak aspoň pořádný busy.

Vlk

Tak konečně někdo koupil taky jiný strojový park než to šrotiště od Iveca a Soru…….

Kernteriér

A jsou tam z těch Scanií naprosto odvázaní. Zlaté SORky, co mi bylo sděleno z tamní poměrně vysoké pozice.

Dogbehu

Ty Scanie mají každou chvíli nějaký problém. Naopak Iveca jsou dost spolehlivá.

Novotny

To jsou docela vysoke ceny za kilometr za dotovani mhd. Napriklad s porovnanim s Jabloncem n Nisou, kde nedavno vybirali taky dopravce.To je brutto nebo netto?

leviathan

Horníci a hutníci jsou zvyklí na vyšší tarify.

DJ TRAIN

Jablonec ide na nafte u CNG a obdoby mas vyssie naklady na udrzbu preto je ten rozdiel…. zo zemneho plynu ustupila napriklad kvoli extremnym nakladom na udrzbu Bratislava a tam je dotacia v porovnani s Jabloncom iny level…. to iste bude u elektrobusov…. zistime prevadzka super nizsie naklady a ked ekozazraky zacneme udrziavat po case vo vacsom rozsahu financny manazer bude mat oci pre plac a tazke depresie