Podepsáno: MHD v Kladně bude dalších deset let zajišťovat skupina Arriva
Autobusy ČSAD MHD Kladno. Pramen: Město Kladno
Dopravce se zavázal, že převážnou část vozového parku zajistí vozy s pohonem na zemní plyn
Dopravce se zavázal, že převážnou část vozového parku zajistí vozy s pohonem na zemní plyn
Naprosto v pořádku.Kladensky dopravce -dotovany kladenskou radnici.Prece si nepřejete kladených aby město dotovalo firmu z jinýho kraje.Pak budete křičet že vaše peníze se nevrací do Kladna(výplaty zaměstnanců.)
Radši bych tam viděl to ČSAD JH (ICOM)
Kladno je MHD precpany a autobusy vsude zavazej. A jeste to je takhle prehnane dotovany….
CNG je IMHO blbost. EURO 6 nafta je ekologicky přinejmenším srovnatelné.
No jo, ale na naftová vozidla nejsou dotace.
Bohužel nejsou, nafta má pořád ty pevný částečky v daleko větší míře než CNG, CO2 a NOx už tak rozdílný nebudou, ale to není to jedinný co z těch výfuků jde
Takže souručenství magistrátu a ČSAD funguje dál. Mimochodem nedávno zkrátili linku 614, protože zajížděla mimo město, takže na ní viděl ROPID a uděloval pokuty za neodjeté spoje.
Je to tak… Kladno je v tomto bohužel stát ve státě a o určitém propojení ČSAD Kladno a města se v kuloárech mluví dloudobě.
Důkaz o reálné nákladovosti energetických zdrojů. Ve vysoutěžených cenách se totiž odráží TCO… Jinak je pikantní, že se Arriva schovává pod ČSAD :-/
TCO, tedy pořízení autobusu, poplatky, servis, mzda řidiče… palivo a daně z paliva.
Asi bude reálná nákladovost energetických zdrojů na Kladně o 1/2 vyšší než v Plzeňském kraji, kde Arriva vysoutěžila cenu těsně pod 40 kč za km.
Plzen nefici tolko na ekologii… prevadzka je lacnejsia ano ale udrzba o cosi drahsia… takze rozdiel neprekvapuje
Není na tom pikantního nic. Prostě Arriva koupila bývalé ČSAD a nechala firmě původní značku. Je to celkem běžné v podnikání. Pokud jste byl někdy v Bille či Penny, nakoupil jste fakticky u REWE group.
Nepoučiutelníá. Opět Arriva. Jako na železnici.
Jistě, staré vraky z dovozu, vždyť mají najeto skoto tisíc kilometrů! A navíc to má německý nápis na čele.
A ještě ti cestující co ty vlajy milují..,no hnus-:))
Tak aspoň pořádný busy.
Tak konečně někdo koupil taky jiný strojový park než to šrotiště od Iveca a Soru…….
A jsou tam z těch Scanií naprosto odvázaní. Zlaté SORky, co mi bylo sděleno z tamní poměrně vysoké pozice.
Ty Scanie mají každou chvíli nějaký problém. Naopak Iveca jsou dost spolehlivá.
To jsou docela vysoke ceny za kilometr za dotovani mhd. Napriklad s porovnanim s Jabloncem n Nisou, kde nedavno vybirali taky dopravce.To je brutto nebo netto?
Horníci a hutníci jsou zvyklí na vyšší tarify.
Jablonec ide na nafte u CNG a obdoby mas vyssie naklady na udrzbu preto je ten rozdiel…. zo zemneho plynu ustupila napriklad kvoli extremnym nakladom na udrzbu Bratislava a tam je dotacia v porovnani s Jabloncom iny level…. to iste bude u elektrobusov…. zistime prevadzka super nizsie naklady a ked ekozazraky zacneme udrziavat po case vo vacsom rozsahu financny manazer bude mat oci pre plac a tazke depresie