Podepsáno. Česko-slovensko-maďarské sdružení může začít stavbu další části D3
D3 Kaplice nádraží - Nažidla, vizualizace. Pramen: ŘSD
Stavba začne příští týden, stát ušetří proti odhadu téměř dvě miliardy korun.
Stavba začne příští týden, stát ušetří proti odhadu téměř dvě miliardy korun.
Jen dvě miliardy? To nestojí za řeč. Narážím tím na to,že kdyby měli zrušit vládní neziskovku za ty samé peníze,tak to se přeci nijak nevyplatí a jsou to ve st.rozpočtu drobné. Tak proč ten jásot kvůli tomuto.
Je to levné, tak je třeba stavět. super, jen tak dál a klidně i víc 😉
Tak to je správné, cizinci z bývalého SSSR budou mít práci, kterou provádí převážně na černo, nebudou odvádět sociální a zdravotní pojištění, ale všichni jsou spokojení jak je to levné.
myslíte si, že v těchto firmách někdo pracuje načerno?
Polovička ale všechno je to přes jiné vrstvy firem tak něco jako MI roads není metro stav tak x firma není y firma a jen y firma má zaměstnance co pracují na stavbě a to že pracují na černo to je jejich problém. Je to k smíchu na to že firma není důležité ale ten kdo z firmu má zisk a teda v civilizovaném světě MI roads je Metrostav a ta firma x je firma y. V krátkou a o tyhle velké firmy zaměstnávají na černo ale úspěšně říkají že to nejsou oni ale jiná firma co vlastně oni vlastní… Číst vice »
A to víte a nebo jste to slyšel od kamaráda, kterému to říkala teta jejíž švagrová na té stavbě prodává v kantýně? Umíte si představit, že se na té stavbě stane vážný úraz a zjistí se, že tam někdo dělal na černo? A že leží v nemocnici a nemá zdravotní pojištění? Jako na stavbě u soukromníka bez faktury bych tomu věřil, ale u takovéhle stavby ani moc ne.
Vypnout mobil a zpátky do školy!
Dálnice jsou snad nějaké hladové zdi, jejichž primárním cílem je zaměstnat lidi a vybrat peníze na odvodech?
dobrá zpráva , ale měla přijít před 20 lety
To je skvela zprava, jen tak dal a nepolevovat! Diky moc Radku!
Takže zkorumpovaná firma staví další stavbu. Hlavně že už se to staví ale je to nefér. Snad prohrajou u dálnice na Polsko
Nebaví mě kolektivní vina, za korupci mohou konkrétní osoby a ty měly být potrestány. Ta „zkorumpovaná“ firma staví nebo stavěla prestižní zakázky v cizině, namátkou tunely na Islandu, aktuálně most v Pirně. Celkem poctivě sleduji videa a záznamy z dronů dálničních staveb, a rozhodně nemám pocit, že firmy vázané na Metrostav by u nás měly problémy s kvalitou. Nechci omlouvat protiprávní jednání, nemám s Metrostavem nic společného, nevím nic o interních praktikách této firmy, ale štve mě takové to nekonečné české lynčování – h…o o tom vím, ale musím si na vlně obecného názoru taky přisadit. Pardon, jestli jsem se… Číst vice »
Hezky jste to napsal 👍
Mistře, Metrostav byl pravomocně odsouzen. A trestní odpovědnost právnických osob existuje právě proto, že v korporatních spletencích je často problém vůbec jasně definovat odpovědnost – natož ji identifikovat až na úroveň jednotlivce.
Takže nemám tušení, o jakém „nekonečném lynčování“ to tu mluvíte.
„Metrostav byl pravomocně odsouzen.“
Vyžadot trest vyšší než ukládá rozsudek, to je to „nekonečném lynčování“ které marně hledáte.
To je dost mrzuté a pohodlné, nemyslíte? Potrestáme tedy všechny. Že to víceméně k ničemu nebylo, je zjevné.
Asi neopracujete v korporatu a nebo ne vlastníte firmy. V civilizovaném světě důležité je kdo má zisk z firmy, s to firmy spojuje. Firmu musí but tak potrestane že se to nevyplatí. Vy tvrdíte že to se stalo že něco tu je fair??? V Číně by vedení Metrostav už fakt nikdy nepracovalo a to nikde. V civilizovaném světě by ta firma byla de fakto hotova za tohle a to všechny firmy co padají pod ni a existovala by jen aby zaplatila zbytek dluhu tam kde dluží.
Nevím kdo co o tom ví, ale veškerá prokázána korupce byla z jiných divizi Metrostavu které měly co dočinění s Rathem a mocní lidé do toho zapojili Divizi 4 která staví dálnice aby se zbavili největší konkurence, později se jim ještě podařilo potopit MI
Neví se, která firma v rámci onoho konsorcia bude dělat co? Předpokládám, že to mají nějak funkčně dělené a ne že dělají „všichni všechno“..
K čemu vám ta informace bude?.??
Reálně zcela k ničemu, jsem prostě a jednoduše zvědavý 🙂
To je čistě na firmách ve sdružení co kdo bude dělat
Mrzí mě, že se Vám na webu plném „odborníků“ nedostalo odpovědi. Snad se Jarda příště polepší.
Doprastav by měl dělat mosty.
OK, díky 🙂
Doprastav bude dělat kulový.
Jen dodam, ze v devadesátkách se stavelo v kuse cca 62 km na D5 Plzen-Rozvadov.
Zanedbaný infrastrukturní dluh z doby rozdělené Evropy. Teď ještě ty koleje (nejen) pro nákladní dopravu podobným směrem do Německa.
Když už téměř vše jezdí po upřednostněné silnici? Trochu pozdě, nu snad přece…
Je to pořád dokola. Přečtete si jiné starší články k tématu a dejte pokoj s železnicí. Taky vám pořád nepíšeme k článkům o vlacích o dálnici. Díky.
Potřeba je ale obojí a nejsou to dva striktně oddělené světy.
(Jo, nadávají mě do kamioňáků, když tohle napíšu u železniční diskuze)
To sice jo, ale taky se deset let dohadovalo o podobě dálnice okolo Plzně.
Vadil tunel Valík, už tehdy a ty samé osoby.
A pak se to otevřelo nejdřív jako dvoupruh, poté co se tam v krátké době zabilo asi 6 lidí, dali tam teprve výstražné značení v celé délce. Tunel Valík byl nejprve jako „nicpruh“ a jezdilo se přes kruháč u Robčic.
Ona v podstate kazda dalnice mela svoji Golgotu. D5 mela Valik, D8 sesuvne uzemi, D11 mela Havrankovou atd atd.. A presto se to nakonec podarilo vyresit a dneska si na to vzpomenou jen pametnici. Takze se nehroutim z tunelu u CB a Bratranku na D3, z pretahovane Metrostav-Budimex na D11, ze skodne na D49, z Hejla na D0 v Suchdole, z D3 v StC atp. Vsechno se jednou podari vyresit, vys*rky prevalcovat, dalnice postavit a bude se jezdit. Jen to halt trva cas a stoji peníze navíc. A uplnym zázrakem se jevi dalnice, které se stavi hladce, nikdo je nesabotuje… Číst vice »
Když jsme tu cenu o tolik podstřelili, tak podáme aspoň stížnost, nebo by to mohli po nás chtít opravdu postavit…
Nebylo to náhodou naopak? Tedy podali námitku proto, že ŘSD se rozhodlo tu jejich cenu zkoumat?
přesně tak, ŘSD ale k tomu mělo oprávněný důvod. Poslední dobou se běžně soutěží kolem 70% ceny odhadu a pár nabídek je si často velmi blízko, tady byla ale situace jiná, druhá nejnižší nabídka byla na 86% odhadu (o 1mld. více).
Na druhou stranu Metrostav staví (právě dokončuje) sousední úsek Třebonín-Kaplice, takže se jim velmi hodí stavět ten navazující a hlavně asi nejlépe dokážou odhadnout kam můžou jít s cenou a místními dodavateli…
a Doprastav staví D3 0310/II Hodějovice Třebonín, takže se to nabízelo