Podél Ohře u Loun nepojedou tři měsíce vlaky, trať projde opravou za čtvrt miliardy
Trať z Loun do Libochovic po revitalizaci. Foto: Strabag Rail
Výluka je naplánována do konce června, přinese konec propadů rychlosti.
Výluka je naplánována do konce června, přinese konec propadů rychlosti.
Když jsem někdy pře 2ma lety psal že mostem přes Ohři u Koštic to nekončí, protože tento úsek zůstal nedotčen, byl jsem pranýřován.
Jen nechápu, proč by se nedalo jezdit až do Pátku a z Pátku se vracet zpátky, nebo se z Pátku uklidit do Radonic a z Radonic zase najet zpátky do Pátku. Takhle musí být vyloučena většina tratě, kde se nic dělat nebude.
Ten úsek z Libochovic do Radonic volá o podbití- možná na něj dojde.
Tak že nejprve Libochovice výhybna Radonice poté Radonice Louny. Úsek Čížkovice Libochovice to je kapitola sama pro sebe (vyměnili se pražce + kolejnice- žádné zrychlení nedej bože světelné zabezpečení přejezdů). Poté byla další výluka kvůli výměně mostu u Koštic.
Kde, prosím, v úseku Čížkovice – Libochovice jsou nové koleje mimo zastávky Chotěšov? Děkuji.
Já nepsal nové kolejnice + pražce.
Chotěšov degradovali na zastávku- dříve se tam křižovalo.
Tak úsek Čížkovice – Libochovice je v o něco lepším stavu než Radnoce – Louny.
To je . Tam proběhla pouze oprava jakou čeká úsek Radonice- Louny- Postoloprty. Generální oprava byla pouze v úseku Libochovice- Radonice.
Nebyla náhodou před časem dlouhodobá výluka na trati z podobného důvodu, jen v jiném úseku? To se opravdu práce nedají koordinovat tak, aby neměly fatální zásah do provozu?
A proč, já taky očekávám každoroční jednoměsíční výluku na 070.
Přitom někde jinde, v Odolicích, bude probíhat zásadní změna infrastruktury a výluka bude 14 dní. Chápu, že to není Dobrá správa, ale i tak asi někde bude chyba …
A bude tajiná správa realizovat stejný rozsah prací?
Tam dělají nějakých 250 metrů koleje, tady je to 6 kilometrů.
Prostým přepočtem bychom došli k číslu 336 dní.
Tam jen vloží 2 výhybky, tady se bude dělat obnova tratě.
Proč se to neudělalo v časovém souběhu s „revitalizací“ nevím, ale proč se to neudělalo v revitalizaci vím: Limit investice na 1 GKč (v době projektování). V rámci té to původně vypadalo, že se těsně nestihne křižování v Lounech. Dokonce se zvažovalo doplnit v rámci akce předsunutou spojku do souběhu s tratí směr Zlonice, a tím dosáhnout „záporný interval křižování“. Nakonec to po nějakém doladění GVD, detaily už si nepamatuju (snad nezastavování Radonice + nějaké ty přejezdy???) těsně vyšlo, tak se to neudělalo. Jak přesně se kompenzovalo vypuštění Vmax 120 km/h Koštice – Libochovice v rámci pokračování přípravy už taky… Číst vice »
Nebyly na to peníze, to je celý.
Největší ironie je, že k realizaci stejně došlo až v roce 2018, tzn. dávno po „OPD1čkovém“ roce 2015, tzn. stejně to bylo až z nových dotací, kde byl limit vyšší než 1 mld. (ale tuším že menší % dotačního podílu? nejsem si jist).
Je to tak. Ta trať byla zavřená v posledních letech dlouhé měsíce a roky, ale stejně se to jako obvykle dělá salámovou metodou, však je jedno kolik cestujících se tím odradí a vyžene z vlaků…
Byla. Stálo to dvě miliardy.
Co se dá dělat, nejsme v číně, není plánování, není schopné vedení prací.
Dají. Ale není to v KPI.
Ale nemusíte mít obavy i na dalších tratích se postupuje obdobně. Na opakování se mohou chystat např. u Jihlavy nebo Turnova.
Jihlava – Okříšky se toto děje dávno.
A Brno – Zastávka vlastně taky.
Ne, je třeba cestující z vlaků vyhnat. Takhle salámově se opravuje Plzeň-Žatec už roky.