Podél Berounky bez omezení. Další úsek je hotový o osm měsíců dříve, vlaky zrychlí na 145 km/h
Modernizovaný úsek Karlštejn - Beroun. Foto: Správa železnic

Z obslužné silnice bude cyklostezka.

Z obslužné silnice bude cyklostezka.
Rekonstrukce těch dalších dvou úseků už je zase odsunuta až na rok 2027? Nemělo to na sebe původně navazovat?
Tak podle letáku z roku 2019 to mělo být v únoru příští rok už taky hotové, takže asi tak.
Pekny. Vlakem uz moc nezdim, ale cyklostezka mezi Karlstejnem a Srbskem moc chybi.
Souhlas a mezi Karlštejnem a Hlásnou Třebaní taky.
Neví někdo, o kolik minut se zrychlí cesta ze Smíchova do Berouna před/po rekonstrukci všech úseků celé trasy? Či zůstane či se naopak zpomalí díky vyšší hustotě provozu?
To ETCS na úsek Karlštejn – Beroun bude řešeno rozšířením oblasti berounské RBC? V rámci jaké stavby bylo vysoutěženo?
Měl jsem za to, že celá trať 171 se má pokrývat ETCS až po modernizaci všech úseků v rámci extra stavby…
Byl bych radši, aby to bylo dřív, ne až vcelku.
Tak za L2 v Berouně přejít na AB bez kódu na Karlštejn a pak rovnou báboblok?
Jen ať už to zapnou na Karlštejn co nejdřív!
145 asi jen pro klopidla, ze.
No hlavně jen kousek.
rozsah staničení / délka úseku [m] / V = V100 / Vvyj = V130 / Vk
30,621-32,539 / 1918 / 120 / 125 / 145
32,539-34,951 / 2412 / 100 / 105 / 130
34,951-35,155 / 204 / 100 / 105 / 115
35,155-35,680 / 525 / 90 / 95 / 115
35,680-36,846 / 1166 / 95 / 100 / 115
36,846-37,565 / 719 / 90 / 95 / 110
Prostě klasika… reálně všechno 100.
Tak zase co v tom údolí čekat, že.
Čekal bych, že Dobrá Správa přestane po 25 letech hrát tuhle dementní hru.
To stačí, aspoň to nebude takový rachot.
Doteď se tam asi 50 let jezdilo 80 až 100, většinou TR 90, reálně 85. Navíc přes Beroun osobní byla po shnití pražců v celé stanici místo 80 jen 50 asi 15 let.
Náhodou z těch nepřeložitelných oblouků vytáhli maximum. Nárůst rychlosti z 80 km/h pro N o 12,5 %, pro I130 o 20 až 25 %.
TZ Dobré Správy: vlaky zrychlí na 145 km/h.
To, co tu kritizuji je snad naprosto jasné, nebo ne?
Mě snad šálí zrak! Zastávka bez hnusné křivé zámkovky? Co se děje? Výrobce zámkovky nefutroval generálův trezor? Nebo že by konečně nějaká pozitivní změna u Dobré Správy?
..a zábradlí je černé a jenom tam kde má smysl
😉
Tak proto to nevypadá jak hnus od Dobré Správy.
https://www.medarkitekt.com/portfolio/vlakova-zastavka-srbsko/
No jo, ale tímto tato stavba nezvedla tzv. nutriční hodnotu 😢
Nesledujete vývoj. Zámkovku záhy vyhrabali.