kmax

Podél Berounky bez omezení. Další úsek je hotový o osm měsíců dříve, vlaky zrychlí na 145 km/h

Modernizovaný úsek Karlštejn - Beroun. Foto: Správa železnicModernizovaný úsek Karlštejn - Beroun. Foto: Správa železnic

Z obslužné silnice bude cyklostezka.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Bečvář

Rekonstrukce těch dalších dvou úseků už je zase odsunuta až na rok 2027? Nemělo to na sebe původně navazovat?

XXXD

Tak podle letáku z roku 2019 to mělo být v únoru příští rok už taky hotové, takže asi tak.

Clovek

Pekny. Vlakem uz moc nezdim, ale cyklostezka mezi Karlstejnem a Srbskem moc chybi.

Jirka

Souhlas a mezi Karlštejnem a Hlásnou Třebaní taky.

Kafro

Neví někdo, o kolik minut se zrychlí cesta ze Smíchova do Berouna před/po rekonstrukci všech úseků celé trasy? Či zůstane či se naopak zpomalí díky vyšší hustotě provozu?

Pán jeskyně

To ETCS na úsek Karlštejn – Beroun bude řešeno rozšířením oblasti berounské RBC? V rámci jaké stavby bylo vysoutěženo?
Měl jsem za to, že celá trať 171 se má pokrývat ETCS až po modernizaci všech úseků v rámci extra stavby…

Radek

Byl bych radši, aby to bylo dřív, ne až vcelku.

Kilinger Jaroslav

Tak za L2 v Berouně přejít na AB bez kódu na Karlštejn a pak rovnou báboblok?
Jen ať už to zapnou na Karlštejn co nejdřív!

Tomáš Záruba

145 asi jen pro klopidla, ze.

Bobek

No hlavně jen kousek.
rozsah staničení / délka úseku [m] / V = V100 / Vvyj = V130 / Vk
30,621-32,539 / 1918 / 120 / 125 / 145
32,539-34,951 / 2412 / 100 / 105 / 130
34,951-35,155 / 204 / 100 / 105 / 115
35,155-35,680 / 525 / 90 / 95 / 115
35,680-36,846 / 1166 / 95 / 100 / 115
36,846-37,565 / 719 / 90 / 95 / 110

jan.potucek.2831

Prostě klasika… reálně všechno 100.

Bobek

Tak zase co v tom údolí čekat, že.

jan.potucek.2831

Čekal bych, že Dobrá Správa přestane po 25 letech hrát tuhle dementní hru.

Béďa Havránek

To stačí, aspoň to nebude takový rachot.

qěcy

Doteď se tam asi 50 let jezdilo 80 až 100, většinou TR 90, reálně 85. Navíc přes Beroun osobní byla po shnití pražců v celé stanici místo 80 jen 50 asi 15 let.

qěcy

Náhodou z těch nepřeložitelných oblouků vytáhli maximum. Nárůst rychlosti z 80 km/h pro N o 12,5 %, pro I130 o 20 až 25 %.

jan.potucek.2831

TZ Dobré Správy: vlaky zrychlí na 145 km/h.
To, co tu kritizuji je snad naprosto jasné, nebo ne?

jan.potucek.2831

Mě snad šálí zrak! Zastávka bez hnusné křivé zámkovky? Co se děje? Výrobce zámkovky nefutroval generálův trezor? Nebo že by konečně nějaká pozitivní změna u Dobré Správy?

Gale

..a zábradlí je černé a jenom tam kde má smysl
😉

jan.potucek.2831

Tak proto to nevypadá jak hnus od Dobré Správy.

https://www.medarkitekt.com/portfolio/vlakova-zastavka-srbsko/

BND 30

No jo, ale tímto tato stavba nezvedla tzv. nutriční hodnotu 😢

qěcy

Nesledujete vývoj. Zámkovku záhy vyhrabali.