Podcast: Turbulentní rok v ústecké MHD. Vozidla by se měla nakupovat pravidelně, říká šéfka DP Simona Mohacsi
Nové autobusy SOR NS 18 v Ústí nad Labem. Foto: DPMÚL

To byste nevěřil, kolik lidí zjistilo, že se v dopravě platí, říká o nástupu předními dveřmi v Ústí Simona Mohacsi.
Rozhovor jsem si poslechl a byl moc fajn, díky za něj.
Na druhou stranu, na tý nejpalcivejsi problémy paní ředitelka vlastně vůbec neodpověděla, takže ani zde jsme se nedozvěděli, jak se budou problémy v MHD řešit. Škoda, že pan moderátor na paní ředitelku více nezatlačil.
Mimochodem, je hezké, jak se paní ohání tím, že na slušné komentáře rád dopravní podnik odpoví. Jak prosím odpoví na slušné komentáře, když raději diskuzi pod příspěvky hned DPMUL úplně vypne?
Proto jsem dříve psal, že by to chtělo radního za dopravu. Paní ředitelka toho moc nezmůže.
I když na moje dva dotazy odpověděla, nevím, co si z toho mám odnést.
To mate tezke. Ve vedeni Usti se toci roky stale ti stejni lide, kteri si opakovane nabiraji “ provozni nebo investicni“ uvery. Ale nejaka dlouhodoba vize nebo koncepce rozvoje (napriklad v tomhle pripade rozvoje MHD), ktera presahuje 2 a vice volebnich obdobi, neni videt. Ani o ni neni ve verejnem prostoru slyset. Krasna a ukazkova byla odpoved pani reditelky ohledne nakupu autobusu. Tu nakoupi 4 od jednoho vyrobce, tu 6 od jineho. Proc mesto, a potazmo dopravni podnik, představi, jak si predstavuje autobusovou cast sveho vozoveho parku. Jakou maji vizi pro jeji provoz autobusu v dalsich letech. A podle toho… Číst vice »
Obnova vozového parku by ale opravdu měla být průběžná, nikoliv nárazová, to se vždy vymstí a Ústí s tím má bohaté zkušenosti. S tím ovšem souvisí dotaz – jak chcete zajistit, aby se nakupovaly autobusy od „jednoho až dvou výrobců“ v situaci, kdy tu máme současné zákony o zadávání veřejných zakázek? Tohle bych vskutku nevyčítal.
Rámcovou smlouvou?
Proč je číslování linek tak nepřehledné? Proč trolejbusové linky nejsou číslovány od č.1…. a autobusové např. Od č. 21?
Možná to souvisí s DÚK. Linka 1 je tramvaj v Mostě.
Protože se některé autobusové linky budou v blízké době převádět na trolejbusové a muselo by dojít k dalšímu přečíslování. navíc jaký je významný rozdíl, (vyjma technického) aby se muselo toto rozlišovat?
Proč je číslování linek tak nepřehledné? Proč trolejbusové linky nejsou od č. 1….. a autobusové např. od č. 21…?