dkv_obrazok

Podcast: Sezonu na úzkokolejce chceme rozjet o Velikonocích. V celé délce obou tratí, říká Albert Fikáček

Jindřichohradecké úzkokolejky, trať do Nové Bystřice. Autor: Jan PíšalaJindřichohradecké úzkokolejky, trať do Nové Bystřice. Autor: Jan Píšala

Největší škody vznikly v hlavách lidí, kteří si zvykli, že to nejezdí, míní nový majitel jindřichohradeckých úzkokolejek.

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Libor

Uděláme fikfik a vlaky budou plné, že se bude jezdit i na střeše 😁

Kolemjdoucí

Hlavolam pana Fikáčka je vyřešen. Neexistuje ústavní právo na dotace, aby si Fikáček nebo Losna nebo Mažňák…vozit fláčky či lodičky či vzducholodě.

A to zvláště za situace, kdy stát zanedbával (minimálně už 10 let) zajistit dostatek odborníků a odbornic na ochranu zdraví a na obranu země, což jsou ústavní povinnosti státu

Takže dotační pijavice se od nádražáků holt ničeho dalšího nedočkají, protože není z čeho. Žádný nádražní 100miliardový „oslíček otře se“ prostě neexistuje. Nádražáci se musí vrátit k základům svého podnikání = „Náš zákazník/cestující, náš pán/paní“.

Jméno

Asi tak.

Pokud by nějaké dotace, přes všechny problémy, kterým aktuálně naše země čelí, nakonec dostal, tak by to bylo do nebe volající.

Ať si tam vozí šotouše za náklady, tedy asi tak 1000kč/km.