Podcast: S novými modely chce Tatra zdvojnásobit produkci, říká šéf vývoje Radomír Smolka
Tatra Force 3. generace s pohonným systémem využívajícím vodíkové palivové články. Zdroj: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný
Tatra si stále drží výrobu a vývoj vzduchem chlazených motorů, které nabízí do svých nákladních automobilů jako jediná na světě.
Proč ty motory nechladí ledem? Vždyť to je snad lepší než voda je?
asi by bylo dobré vytvořit koncepty užitných nákladních vozidel.
… navštívit Web Tatry a tam hledat komunál, lesnictí a zemědělství.
Preji panu Smolkovi a cele Tatre mnoho zdaru. Mel jsem z jeho prijemneho vypraveni pocit (az narodni) hrdosti, ze toho nase sikovne ceske rucicky a hlavicky spoustu dokazou…
Když je řeč o „unikátnosti“ principu podvozku Tatry, tak co takový Pinzgauer?
Co dodat, Erich Ledwinka, konstruktér vozidla Pinzgauer ve společnosti Steyr Daimler Puch byl syn Hanse Ledwinky.
A má podíl i na Mercedesu třídy G.
Budou to ekologické elektromobily?
Ano vyvíjí na vodík
Odpovědi na mé dva dotazy, které měly v příslušné diskusi (https://zdopravy.cz/hostem-podcastu-bude-sef-vyvoje-koprivnicke-tatry-radomir-smolka-ptejte-se-208857/ ) druhý a třetí nejvyšší počet souhlasných palců, jsem si sice nedozvěděl, protože nebyly z nějakého důvodu ze strany moderátora vůbec položeny, ale i tak díky za podcast.