Podcast: S novými modely chce Tatra zdvojnásobit produkci, říká šéf vývoje Radomír Smolka

Tatra Force 3. generace s pohonným systémem využívajícím vodíkové palivové články. Zdroj: Zdopravy.cz / Jan NevyhoštěnýTatra Force 3. generace s pohonným systémem využívajícím vodíkové palivové články. Zdroj: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Tatra si stále drží výrobu a vývoj vzduchem chlazených motorů, které nabízí do svých nákladních automobilů jako jediná na světě.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarek

Proč ty motory nechladí ledem? Vždyť to je snad lepší než voda je?

Jarda

asi by bylo dobré vytvořit koncepty užitných nákladních vozidel.

Jiří Kocurek

… navštívit Web Tatry a tam hledat komunál, lesnictí a zemědělství.

Albi

Preji panu Smolkovi a cele Tatre mnoho zdaru. Mel jsem z jeho prijemneho vypraveni pocit (az narodni) hrdosti, ze toho nase sikovne ceske rucicky a hlavicky spoustu dokazou…

tet

Když je řeč o „unikátnosti“ principu podvozku Tatry, tak co takový Pinzgauer?

Milan

Co dodat, Erich Ledwinka, konstruktér vozidla Pinzgauer ve společnosti Steyr Daimler Puch byl syn Hanse Ledwinky.

Zrzek

A má podíl i na Mercedesu třídy G.

Metro

Budou to ekologické elektromobily?

Gerge

Ano vyvíjí na vodík

bently

Odpovědi na mé dva dotazy, které měly v příslušné diskusi (https://zdopravy.cz/hostem-podcastu-bude-sef-vyvoje-koprivnicke-tatry-radomir-smolka-ptejte-se-208857/ ) druhý a třetí nejvyšší počet souhlasných palců, jsem si sice nedozvěděl, protože nebyly z nějakého důvodu ze strany moderátora vůbec položeny, ale i tak díky za podcast.