Podcast: Méně vozidel, ale s kvalitní péčí. Elektriky do Tábora, plánuje drážní nostalgii Marek Plochý
ČD Muzeum Lužná u Rakovníka. Pramen: Archiv ČD

Držet od každé řady drážního vozidla jeden kus je podle Plochého nereálné.
Nezlobte se na mě, ale pan Plochý je daleko spíš než fanoušek historie zkáza nostalgie u ČD. Ten rozdíl oproti předchozímu vedení je naprosto propastný, současný ředitel na svou funkci naprosto nestačí. A mrzí mě, že se podcast vyhnul pro hosta jistě nepříjemné otázce ohledně toho, jak podrazácky a naprosto nechutně se vecpal do vedení CHV. Omlouvám se že to tak musím říct, ale stále je mi tady z pána na blití 🤮
No já než nostalgií, bych začal současností a hlavně bezpečností i když u ČD je nostalgické všechno a to slovo úplně nenávidím. Žel. trať 201 Tábor – Ražice, hattrick v souvislosti projetí návěstidly 2x žst Vlastec (30.10.2022 a 28.3.2023 – oba incidenty vyšetřovány DI ČR a byly zpracovány ZZ) a dnes https://www.novinky.cz/clanek/krimi-osobni-vlak-projel-v-tabore-navestidlo-na-koridoru-mezi-prahou-a-jihem-cech-se-jezdi-po-jedne-koleji-40530758. Nebo zda je to pravidlo tří – tři neobvyklé případy, krátce po sobě. Ale spíše tady je to už taková jistota, vždy když jedu dívám se naproti jedoucí vlaky, kdy mohu čekat náraz.
Vy máte zřejmě podstatný problém pochopit, že cca čtvrt století železnice v ČR není tzv. utilitární – jednotná, ale ČD jsou pouze dopravce / provozovatel osobní drážní dopravy, ale s tratěmi, auto včetně návěstidel a nádraží a výpravčími / dispečery řídícími na nich provoz nemají roky naprosto nic společného, protože to je kompetence Správy železnic příspěvkové organizace Ministerstva dopravy!
Na označení čtyřkolák řada 365 moc nesedí 😉
No,myšleno čtyřkolak a 365😉
To není přeřek, to jen krásně vypovídá o mizerných znalostech dnešního hosta. Je smutné, že někdo takový je ve vedení ČD nostalgie.
OT dotaz k tomu táborskému depu: plánují tu ČD taky nějakou novou halu pro motoráky? Děkuji.