Podcast: Jméno firmy jsem vybudoval na spolehlivosti, říká Martin Uher
Horský autobus Karosa T 500 HB z roku 1955. Pramen: archiv Martin Uher
Řidič musí přijít půl hodiny předem, zkontroluje autobus, zahřeje ho, zatopí. Kdyby náhodou zaspal, držíme zálohu.
Asi nejlepší dopravce v PID. S úrovni např za mě absolutně otresneho ČSAD Střední Cechy(zejména co se týče absolutně buranskeho personalu) vůbec nedá srovnávat. Moc jim držím palce.
Velmi jim fandím, z pohledu cestujícího slušný, seriózní a kvalitní dopravce. Kéž by takových bylo víc.
Dotaz na redakci. Neplánujete do podcastu pozvat někoho z Cendisu? Docela by mě zajímalo, co plánují do budoucna se SJT. Doposud to je akorát každoroční zdražování nejdražšího tarifu v ČR.
Bohužel, solidnost firmy má ve výběrových řízeních nulovou váhu.
Bohužel se velmi špatně hodnotí. Nelze například rozumně srovnávat dvě firmy, když každá působila v jiných podmínkách (za velmi odlišně nastavených smluv). A už vůbec nelze solidnost hodnotit „od oka“, komu se jak která firma zdá.
Dá se to řešit tím, že se nastaví přísné podmínky smlouvy a velmi vysoké pokuty za každé jednotlivé porušení, plus možnost snadného odstoupení. Solidní firma s tím nebude mít problém, nesolidní se buď do soutěže vůbec nepřihlásí (protože ví, že to nebude plnit), nabídne vyšší cenu, nebo v případě vítězství bude platit jak mourovatá a bude možné se jí snadno zbavit.
Moc pěkný rozhovor. Ať se jim daří 👍🏻
To ICOM to má propracovanější. Řidič přijde ve dvou svetrech, vyčadí bus cigárem a topit se začíná, až autobus vyleze nějaký větší kopec. Nebo až si to substrát zadýchá. Neboť podle pána, co má papíry na hlavu, si cestující kupuje jízdenku nikoli topenku. A nechat běžet motor jen tak naprázdno? Start stop systém byl vynalezen icomem již dávno před zavedením. Ani deci nafty nazmar. Motory se vypínaly na zastávkách, křižovatkách atd. Takže je příjemné zjištění, že jinde to dělají jinak.
A také jízda na neural. Z každého sebemenšího kopce . To že to vyhláška zakazuje nic neznamená. A základ je jezdit pomalu. Ve vesnici 30 a mimo vesnici max tak 60.
Proč neutrál? Udržet otáčky sežere snad víc než mít zařazenou jedničku.
Než mit zařízenou rychlost, ne? Řadit jedničku třeba v šedesátce nebude nejlepší nápad.
Prostě Idiot COMpany, tam už to lepší nebude.
Sice ne o přepravě osob, ale něco o podnikání v autodopravě vím, takže před touto rodinou smekám. Dokáží ustát tuto šílenou dobu. Ať mají štěstí, práce jim očividně problém nedělá, tak hlavně ať mají štěstí na lidia si udrží zdraví, psychické i fyzické.
Ať se daří.