Podcast: Boeing 747 se dá řídit dvěma prsty, má výborné přístroje, říká kapitán Slavomír Pískatý

Z historie Korean Air v Praze. Zdroj: Letiště PrahaZ historie Korean Air v Praze. Zdroj: Letiště Praha

Létání v armádě bylo hezké, ale bylo ho málo. Já chtěl přijít do práce a letět hned s letadlem.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pajin

Byl profesionální voják. Byl by zázrak, kdyby nebyl. Ale chápu, že kdo se narodil po roce 1989 tyto skutečnosti nemůže znát.

126975

ČSLA samozřejmě po vzoru Rudé Armády měla obrovskou poptávku po pilotech, nešlo ani tak o kvalitu,ale především kvantitu jak v případně nahradit plánované ztráty ve válce s kterou velení Varšavské smlouvy samozřejmě počítalo. Víc jak 90% tehdejších pilotů v socialistické vlasti prošlo studiem a výcvikem v lidové armádě a po desetiletém závazků mohly případně odejít do civilu.

Pájin

Překvapuje mě, že mnou uvedený příspěvek je odpověď na otázku, která „zmizela“ a tedy co jsem napsal vypadá vlastně úplně jinak.

Průvodce původní Aleš

Kdo má zelený nick, tedy je registrovaný, může mazat svoje příspěvky. Pak odpověď vypadá, jako by byla první příspěvek.

Air Traveller

zrovna v tomhle pripade bych spis rekl, ze prispevek na ktery „Pajin“ reagoval, byl smazan redakci, nikoli jeho autorem 😀

Jiří Melich

Jj, je to tak. Ale neboj, Pájine, i my modří, kteří jsme stihli ten původní (a z mého pohledu poněkud nepatřičný) příspěvek přečíst, víme o co jde…😉

Vojtěch Přichystal

Chybí vám tam odkaz na integrovanou slevu…

Průvodce původní Aleš

Možná by pro Vás bylo dobré neotevírat si více článků najednou 🙂
Nebo alespoň nevím, že by KE měli nějakou integrovanou slevu 🙂