Pod Mont Blanc budou jezdit nové vlaky od Stadleru

Nové soupravy pro TMR. Foto: Stadler RailNové soupravy pro TMR. Foto: Stadler Rail

První nové soupravy se na trati objeví v roce 2024.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Jak bude vyřešeno napájení na francouzské straně, kde momentálně nejsou troleje ale napájecí kolejnice? Bude nová jednotka mít oba sběrače (jak střešní tak na podvozku)?

Twix

Určitě ano, napájecí kolejnice je zčásti i na švýcarské straně, hlavně v tunelech a na ozubnicovém úseku.

XYYY

Musí, jinak by tam nemohly jezdit, konečně tak fungují i soupravy metra v Hamburgu, po opuštění tunelové trasy jedou povrchově po trati DB Netz se smetákem.

xyz

Fakt až do Chamonix, tzn. nově bez přestupu u státních hranic? To by bylo fajn.

Mmch. doteď se tam na části spojů na švýcarském úseku tratě dá jet vozidly se stahovacími okny, které ještě více umocňují zážitek z jízdy nad vysokou roklí (snad ještě vyšší než u Centovalli).

Jiří Kokrhel

Nevim, kdy jste tam zažil přestup, ale byl jsem tam několikrát a vždycky to jezdilo bez přestupu.

Twix

Ono se to různě měnilo, přestupy bývaly ve Vallorcine nebo Le Chatelard Frontiere, ale to se zase nemuselo přestupovat v Chamonix.

Georg

jojo, ono to vypadalo, ze nemeli dostatek obojetnych jednotek, ktere by jezdily durch.

XYYY

Obojetné jednotky jsou všechny … i ty, co tam jezdily v minulém tisíciletí …

XYYY

Vliv má i výluková činnost spojená s NAD, patrně i to, aby soupravy spinkaly doma, vyrovnávka kilometrických proběhů …

Prostě provozní důvody …

xyz

Přestup jsem ve Vallorcine zažil před 2,5 týdny.