Jak bude vyřešeno napájení na francouzské straně, kde momentálně nejsou troleje ale napájecí kolejnice? Bude nová jednotka mít oba sběrače (jak střešní tak na podvozku)?
Musí, jinak by tam nemohly jezdit, konečně tak fungují i soupravy metra v Hamburgu, po opuštění tunelové trasy jedou povrchově po trati DB Netz se smetákem.
xyz
2 let
Fakt až do Chamonix, tzn. nově bez přestupu u státních hranic? To by bylo fajn.
Mmch. doteď se tam na části spojů na švýcarském úseku tratě dá jet vozidly se stahovacími okny, které ještě více umocňují zážitek z jízdy nad vysokou roklí (snad ještě vyšší než u Centovalli).
Jak bude vyřešeno napájení na francouzské straně, kde momentálně nejsou troleje ale napájecí kolejnice? Bude nová jednotka mít oba sběrače (jak střešní tak na podvozku)?
Určitě ano, napájecí kolejnice je zčásti i na švýcarské straně, hlavně v tunelech a na ozubnicovém úseku.
Musí, jinak by tam nemohly jezdit, konečně tak fungují i soupravy metra v Hamburgu, po opuštění tunelové trasy jedou povrchově po trati DB Netz se smetákem.
Fakt až do Chamonix, tzn. nově bez přestupu u státních hranic? To by bylo fajn.
Mmch. doteď se tam na části spojů na švýcarském úseku tratě dá jet vozidly se stahovacími okny, které ještě více umocňují zážitek z jízdy nad vysokou roklí (snad ještě vyšší než u Centovalli).
Nevim, kdy jste tam zažil přestup, ale byl jsem tam několikrát a vždycky to jezdilo bez přestupu.
Ono se to různě měnilo, přestupy bývaly ve Vallorcine nebo Le Chatelard Frontiere, ale to se zase nemuselo přestupovat v Chamonix.
jojo, ono to vypadalo, ze nemeli dostatek obojetnych jednotek, ktere by jezdily durch.
Obojetné jednotky jsou všechny … i ty, co tam jezdily v minulém tisíciletí …
Vliv má i výluková činnost spojená s NAD, patrně i to, aby soupravy spinkaly doma, vyrovnávka kilometrických proběhů …
Prostě provozní důvody …
Přestup jsem ve Vallorcine zažil před 2,5 týdny.