Po čtyřech letech spadla cena benzinu pod 25 Kč
Čerpací stanice Tank-Ono. Foto: Tank-Ono
Prudký pokles cen ropy se začíná projevovat i na stojanech čerpacích stanic. Po čtyřech letech je možné na některých pumpách
Prudký pokles cen ropy se začíná projevovat i na stojanech čerpacích stanic. Po čtyřech letech je možné na některých pumpách
na snímku jsou ceny:
Natural za 29.90, 28.60 nebo 28.90 Kč
Diesel za 26.50 Kč
Takže by měl být dodán novější obrázek.
Benzín za 24,90 ,je to pěkné jenže v Přerově je u všech benzinek minimálně cena o 5 kaček za litr dráž,takže si tady tyto hyeny pěkně mastí kapsy.
Dobrý den, tak lidi, nebuďte hloupí, prémiová paliva u nás nejsou prémiová, je to skoro stejnej odpad, jako u benzínky v nějaký “ zadnici“. Vezměte si u nás prémiovou naftu či benzín a třeba v Německu a uvidíte ten rozdíl.
Když jsem si koupil v roce 2006 svoje první auto na naftu, stál barel ropy stejně jako teď a cena nafty se pohybovala okolo 15,90 až 19,90 Kč za litr. Je rok 2020 barel ropy stojí stejně jako před 14 lety a cena tomu stále neodpovídá. Ano zvyšovaly se daně apod., ale k zamyšlení to stojí. Jestli se pletu, tak se omlouvám.
No… pletete.
https://www.czso.cz/csu/czso/ceny-pohonnych-hmot-od-roku
Nafta 2006 – 27.80 -30.00CZK
V roce 2006 cena 15,90 až 19,90 Kč za litr? A to jste čepoval kde?
Asi výhodně čepoval u kamioňáků 😀
To bylo tak mozna rok 1993 cca myslim mozna jeste drive o rok dva
2006 za 16 korun, tak od smelinaru z naftou, benzinach ani omylem 😄😄😄😄. V 1996 to bylo za tu cenu plus mínus
Hmm když myslíte… škoda že jsem si někde nenechával účtenky. Ale podle toho grafu jsem tam viděl ceny i za 40. To bych raději chodil pěšky. Je to celorepublikový průměr. Což je nesmysl, protože v Praglu bylo vždycky draho a kazili průměr celé republice jakožto dělají i teď a ve všem. Říkám že jsem tankoval od 16 do 20 Kč. Momentálně tankuju na Eurooil bez řepky. Nebudu si lít do svého vozu nějakou hnusnou rostlinu. Jo Škodovka sežere všechno i hnůj u cesty, tam to je jedno.
Píšete pohádky, já ještě nikoho kvůli drahé naftě chodit pěšky neviděl.
Tankuji naftu zásadně u ČS, která má pod palcem státní rezervy paliv, tedy to tam leju bez řepky
Nechápu ty mínusy, když má Petr pravdu. MEŘO tam opravu nepřidávají. už jsem viděl smlouvu, kde si provozovatel vymínil, že se do jeho historického stroje nic s MEŘO tankovat nebude, tak jsme zajeli k pumpě ČEPRO s deseti kanystry….
Auto je největší nepřítel lidského zdraví hned po koronaviru. 🙂
30 000 mrtvých na silnicích v EU každá rok. za deset led 330 000. tak uvidíme co dá koronavir, myslím že auto vyhraje a můžete si mínusovat do aleluja
Za 10 LED svetel jste zaplatil 330.000,- nebo co jste tim myslel? Pokud mate taky volno, tak doporucuji se povenovat studiu jazyka.
No asi jste trochu natvrdo,tak bych to být Vámi moc neřešil,kde nic není,ani smrt nebere,a jazyk být Vámi používám aspoň na lízámí
Tak se nad tím svým nepřítelem nerozčiluj, praskne ti žilka…
Dobrý den,
Jak hodnotíte kvalitu benzínu Tank Ono, vůči konkurenci?
Máte zkušensot s dlouhodobým dopadem na vůš vůz?
Benzin jako kazdej jinej. 🙂
Stejnej jako kdekoliv jinde. I nafta. jen na tom „nerejžujou“ tak jako mol a šel.
tankujeme tam asi 7 let a problém žádný, nejedná se o prémiové palivo, ale jezdí tp
Spíše bych se zamyslel nad tím v jakém motoru se bude používat. Pokud novější přeplňovaný benzín/nafta, tak jednoznačně aditivovaná 98/aditivovaná nafta. U starších vozidel je situace na zvážení. Celá problematiky se točí zachování stavu vstřikovacího systému a celkové čistoty motoru. Na prémiová paliva se problém značně oddálí nebo vůbec nevznikne.
1.9 dCi, 672.000km na motoru vše původní, kromě turba už mám 2. a teď budu měnit na 3. Vstřiky i vysokotlaký vstřiky původní. Občas je krize tak se jezdí na to, co je po ruce, pár set tisíc najeto na „řepku“ když byla příznivá cena, pár set tisíc najeto na trafoolej, když je zdroj. Přemejšlím nad tou prémiovostí….
No a jak vám vychází emise PM s časem? Teď nemyslím to primitivní měření opacimetrem na SME. Co DPF?
Trosku mi pripominate ty zarucene rady o benzinkach v JZD a nafte do modernich motoru v dobe pred 15 lety. Akorat ze jezedaci tam do svych common railu tankovali bezne a premoudreli radci meli ve svych autech koncernova TDI-PD.
Podstatne, je jestli majitel CS a dopravce nejsou podvodnici a jestli ta CS ma vytoc. Konkretne ONO tohle minimalne tam, kam jezdim splnuje a nemel jsem nikdy s palivem od nich problem.
Jinak samozrejme at si kazdy tankuje kde chce.
Stačí otevřít po 100 – 150 tis. km přimovstříkový benzín provozovaný na aditovovanou 98/100 a na obyčejnou 95. Uvidíte značně menší množsví úsad díky větši odolnosti paliva proti detonačnímu spalování.
Posledních pár let tankuji skoro výhradně tam, akorát v zahraničí nějak nejsou… 🙂 Dříve jsem tankoval u Shellu, občas i ta jejich prémiová paliva (aby se „pročistil motor“) no a nějak nepociťuji rozdíl…
Tank Ono toho protočí strašně moc. Kdysi jsem viděl někde nějaká čísla – oni mají na jednu čerpací stanici asi desetinásobné tržby, než třeba Benzina či jiné řetězce. Tak si klidně můžou dovolit i menší marži – a proto mají ty nižší ceny. Ale pokud by ten benzin byl nějaký špatný, tak se asi hodně rychle někdo roznese na kopytech…
Jak myslíte to, že jste nepocítil rozdíl? Ve spotřebě paliva nebo výkonu motoru nebo něco jiného? Mě nejvíc zajímá, jestli ta prémiová paliva opravdu „pročistí motor“. Většinou se diskuse stáčejí k tomu, že na výkonu motoru ani spotřebě se rozdíl nepozná, ale o karbonu v motoru se moc nepíše.
Můžete si koupit běžně dostupné aditivum, před každým čerpáním ho do nádrže nalít odmerku a máte prémiový benzin/naftu za zlomek jeho ceny.
Ano, můžete si aditiva pro zvýšení mazivosti a oktanového/cetanového čísla přidat sám. Na druhou stranu třeba Benzina aditivuje už v základu a v případě využití jejich věrnostních produktů vychází cena vychází zajímavě.
ČOI pravidelně zveřejňuje kontroly pump a kvality paliva. Tank ONO mezi hříšníky najdete výjimečně a pokud ano, je to spíše v mezi statistické chyby. Ten model je jednoduchý: mají spočítáno, že je výhodnější prodat více litrů za menší marži než méně litrů za vyšší marži. Lowcost je v té firmě všechno včetně vedení. V podstatě stále na benzínce, žádné navoněné kanceláře a prosklené budovy, žádný marketing.
Dovolil bych podotknout, že Benzina aditivuje i základní natural 95 a diesel. Čili to neni jenom o navoněných kancelářích a prosklených budovách. Na druhou stranu, pokud jste majitelem naftové Octavie s hrdými 120 tis. km na budíku, která v Německu natočila 300 až 400 tis. km, tak je skoro jedno, co do ní naleje. Vozidlo stejně nemá moc před sebou. Pak lowcostové Tank ONO je velmi dobrou volbou.
V branži se povídá, že Ono má z litru korunu. Do jaké míry je to pravda nevím, ale docela bych tomu věřil.
Na Mělníku najdete ONO,jezdím tam taky a nikdy jsem potíže s benzínem neměl.
Skoro bych v tomto kontextu preferoval ono diky vysokemu obratu paliva v zasobnich nadrzich oproti nekterym premiovym, kde v zasobniku je palivo i nekolik tydnu, coz plati zejmena u nafty s bioslozkou a koneckoncu i „vlhnouci“ benzin s lihem. Coz ale neplati pro premiove 100 oct benziny, kde lih neni jako bioslozka ale je tam ETBE ci MTBE, ktere nejsou hygroskopicke.
Info přímo od pramene – základní produkt (alespoň v Praze) je z rafinerie v Kralupech a je stejmý jako na Molech, Shellech, Benzinách… V základním produktu, který přitéká jednou velkou rourou, je základní aditivace a dále se do toho přímo na plnící lávce přimíchává aditivum, které se u jednotlivých společností liší a stejně tak se liší i jeho množství. Západní Čechy zase jezdí do Čepra v Třemošné, severní do rafinerie v Litvínově, jižní Morava do Čepra Střelice atd. Jsou i menší soukromé sklady a celkově se kvalita paliv za poslední dobu zlepšila, nevyhovujících nálezů je minimum. Doma máme 1,9 TDI… Číst vice »
Na tu jejich 98čku mi to lítá líp, jak na Vervu od benziny.
Toho si lidé nebudou vážit a budou zbytečně jezdit. Tím přibude na silnicích aut a bude zde nebezpečno. Navíc nyní stát potřebuje peníze.
Pane Mirvald,trochu přemýšlejte,ono to půjde!
Samozřejmě, že přemýšlím. Proto jsem také dospěl k tomuto závěru. Jde o to přivést lidi do veřejné dopravy.
Mimoň
To si nemyslim. Pravdepodobneji Bohnice.
Čéče jestli jste opravdu jména Mirvald, tak to bude asi nepříbuzenský. Jednoho Mirvalda znám, a u nich v rodině mají všichni mozek plně funkční.
Proč tu diskutujete o mém mozku. Příbuzné samozřejmě mám. V Brně, Čáslavi, Lysé nad Labem. Já osobně jsem z Písku.
Tak proč nejezdíte na písek? Ten lze nakopat všude!
Ne, z města Písku. To je na jihu Čech.
Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když je debil.
no, tím že přivede lidi do veřejné dopravy stát peníze skutečně nezíská.
Jedno z „nejlepších míst“ pro šíření většiny nákaz je hromadná doprava.
Na paliva je uvalena spotřební daň a DPH, polud budou lidi jezdit, podpoří tím ekonomiku.
Zkusím „přemýšlet vaším způsobem“. Bude zde nebezpečno, lidé budou bourat. Oživí to ekonomiku, protože nabouraná auta bude třeba opravit, nebo si lidi pořídí auta nová.
snižení cen paliv kvituju, ale stále je to dost drahý, takže se vyplatí přemejšlet nad alternativama.
Kvitujete, tzn. že berete na vědomí? A koho to zajímá? Nebo jste myslel spíš s tím, že s tím souhlasíte, že se Vám to líbí? Ale tak to jste měl zůstat u krásného české „schvaluju“. Fakt bacha na ty cizí termity…
Ke kurzu CZK: Je řízen globálně směrem k depreciaci pro rostoucí suverenitu naší země, přičemž neodpovídá ekonomické situaci v ČR a Eurozóně. K ceně paliv: Čerpací stanice vlastněné zahraničním kapitálem si pravidelně udržují vyšší ceny a marže, což ovlivňuje i velké české společnosti (Benzina), pouze nezávislí s dostatečně velkými zdroji a rezervami jako Ondrové dokáží snížit cenu díky levnějším vstupům při jen o něco málo nižší marži. Ještě že máme ropovody z RF, být závislými na jiných zdrojích, cena by tak neklesala v důsledku vyšších nákladů těžby než v RF a snahám o jejich vyúčtování v řetězci až po konečné… Číst vice »
Pane Přemku,Benzina již dávno není česká. Kolem roku 1994 stál batel ropy Brent necelých 60$. Cena nafty tehdy byla kolem 14,- Kč. ČS vydělávaly! Kde asi soudruzi udělali chybu?
Kde? Ktátní sodruzi jsou poněkud nenažranější, než bejvali. kde jsou ty doby co byla ropa důležitá položka v ceně paliva. Nyní je téměř marginální složkou ceny.
Ano je to tak
Velkoobchod je dnes 20,05kc/t bez dph takze ono to drzi jako vzdy nadoraz a ostatni nas zase drou nadoraz
Tak jasně, rozdíl evlkoobchodní ceny (udává se bez DPH) a malobchodní ceny (udává se s DPH) je čistý zisk zlého pumpaře. Takhle to vidí spousta bijců za spravedlivé ceny.
Přitom pumař má z litru tak 2 až 3 kč zisku a stát celých 15 až 19 Kč na daních.
Tank ono ma ted pokud moc tak 1kc ale spis to bude mene
Zavolejte si panu Ondrůjovi,on Vám to klidně prozradí. To jen abyste nebyl za pitomce.
Pane Kocourek,jestli provozujete ČS PHM,tak se ve svém zájmu naučte počítat,nebo zkrachujete. Marže ČS je od 5,- Kč výše,spíš kolem 7,- Kč
Velká většina čs jsou nájemci a paliva přeprodávají . Bačují na doplňkovém sortimentu nebo restauraci a do toho se jim ještě se*rou tzn doporučují co a jak odebírat aby si drželi jakoby jednotný standart.O pětikorunové marži z phm si mohou nechat jen zdát .
Přesně tak:
OMV ČR – tržby 16,5 mld. – zisk 590 mil.
Shell ČR – tržby 18,8 mld – zisk 360 mil.
Tank ONO – tržby 16 mld. – zisk 27 mil.
A ještě u toho srovnání chybí, na kolika ČS ty tržby a zisky dělají? OMV asi 160 ČS, Shell asi 180 a ONO jich má 42.
Takže skoro stejné tržby, ale nižší náklady a nižší zisk.
V celé té situaci dnešních dnů je to jedna z těch pozitivních zpráv. Alespoň pro nás koncové spotřebitele tedy.
V nadpisu přebývá písmeno „d“ v prvním slově 🙂
díky, už ne:-)
Je někdo, kdo si za současných rozdílů cen půjde natankovat v klidu na Benzině za 31?
Ani u Shellů se toho nebojej… Dálnice a jedničky skoro 32… 🙂
Tak na jedná nádrži to udělá krásných 350 Kč, to se vyplatí i při koupi VIFu
V Chomutově cena 31.5 , cena dlouhodobě klesá a u nás nic, pěkně si na nás vylepšují marži a tudíž zisk…jak ale cena na trzích stoupne to si hned cenu upraví
Tank ono má ceny na všech svých pumpách stejné, takže máte i v Chomutově možnost tankovat za 24,9Kč
Samozřejmě, mám, bavíme se o cenách ne jen o ONO, samozřejmě tankuji u Ono a o maržích což zde v diskusi bylo vidět (přehled zisků a tržeb)
Není benzín jako benzín. Na některé pojedete s nižším výkonem a vyšší spotřebou. A na jiné zase naopak. Je „sranda“, když po natankování levného benzínu musíte v tom samém kopci podřadit. Předtím s palivem od Čepro to nebylo potřeba.
Kdysi jsem byl v Polsku a pri nakupu v obchodaku jsem si rekl, ze tam i natankuji. Pri placeni vidim, ze je cena docela nizka (nejnizsi, co jsem tam videl). Cervicek zahlodal, nicmene naplneno uz bylo. Prvnich tricet kilometru bylo desnych, auto netahne, musim na to vic slapat a tak… pak jsem se podival na PP. Stejnych 5,7 jako obvykle. No a od te doby byl klid. Pouceni? Sugesce je svina… Ostatne, vzhledem k tomu, ze ty kamiony pro retezce CSPH (az na urcite regionalni vyjimky) se potkavaji u stejne vydejni lavky a jedine, co je odlisuje je davkovani homeopatik,… Číst vice »
Homeopatik nebo aditiv?
On je v tom rozdil (pomijim marketingovy ucinek)?
Homeopatika jsou lepší Jozko, to máš rovnou vyléčené i auto! Aditiva jsou jenom na palivo.
To jsou strašné pohádky.
Co jste si tam prosím natankoval?
Jenže čepro je jen sklad s lokálním prodejem a z něho jezdí základ paliv stejný , mimo kýblu přísad . Ten je důležitý jak pro motor tak pro pocit .
To může být i teplotou a hustotou nasávaneho vzduchu. Hustotou benzínu která se teplotou mění atd atd :)))
Jaká ČS je nejlepší_ Mám Favoorita z roku 1988 (Škodu)?
Mirvalde, ve vašem případě je nejlepčí ČS Kovošrot Hostivař. 🙂
Čili podniková čerpací stanice. Tam může i soukromník?
Každý úplně ne, ale když jim řeknete na bráně, tak Vás tam pustěj.
Poslední tankování Verva 100oktan, na nádrž ujedu o cca 80km více a u studeného startu o motoru nevím, kdežto u ona apod vyšší spotřeba a dokonce u atmosferickeho benzínu hrubší chod motoru..
Naftu jsem tankoval jen shell, opět vyšší dojezd i klidnější volnoběh HDI dvou motorů jež mi staly u baráku..