Po Zlíně začal jezdit nový kloubový trolejbus s bateriemi, deset kilometrů ujede mimo troleje
Trolejbus Škoda 35 Tr v Otrokovicích. Foto: DSZOTrolejbus Škoda 35 Tr v Otrokovicích. Foto: DSZO
Dopravní společnost Zlín – Otrokovice (DSZO) zařadila do provozu nový bateriový článkový trolejbus Škoda 35 Tr. Během asi jednoho a
Rád bych se zeptal, jestli DSZO počítá s dalším nákupem techto trolejbusů, nebo kolik jich objednal? Také by nebo špatné, aby byla vytvořena nová linka z Otrokovic do Zoo právě těmito trolejbusy. Nemuselo by se přestupovat ve Zlíně. Více by to asi ocenily školy, které přijedou do Otrokovic vlakem a potřebují se dostat do Zoo. Hodilo by se přetrasovat právě linku č.1, která jezdí jen jednou za den.
Je to jednokusová objednávka.
Diky
Neznám žádnou školu, která by do ZOO jela komplikovaně veřejnou dopravou. Pokud není ze Zlína, či nejvýše Otrokovic (ale kolik jich je, že), tak nejspíš využijí vlastní objednaný autobus.
Kolik nabíjecích cyklů vydrží baterie poskytovat výkon pro oněch 10 km bez drátů?
Proč bylo to zpoždění?
Původně to měl bejt prototyp 35TR, ale ten si Iveco nechalo přestavět pro jiný výběrový řízení a Zlínu se tak musel postavit novej vůz..
Vím, že to nesouvisí s podstatou zprávy, ale popisek fotky by měl znít Trolejbus Škoda 35 Tr v Otrokovicích.
tak vůz je deponován ve vozovně Podvesná, která je ve Zlíně, navíc většinu času jezdí na území Zlína.
Což nic nemění na tom, že na fotce je „Trolejbus Škoda 35 Tr v Otrokovicích“ – původně tam bylo ve Zlíně, redakce to opravila a toto se může smazat 🙂
Zapomněl jsem poděkovat:-)
Když už jsme u těch oprav, tak místo „ve Otrokovicích“ by bylo lepší „v Otrokovicích“ 🙂
Trefa. Za trolejbusem je otrokovické nádražní budova.