Mimořádné události Železnice

Po více než dni opět jezdí vlaky na koridoru, trať je po vykolejené Regionově opravená

Vykolejená Regionova u stanice Lázně Kynžvart. Pramen: Drážní inspekce
Vykolejená Regionova u stanice Lázně Kynžvart. Pramen: Drážní inspekce

Provoz vlaků na koridoru mezi Chebem a Mariánskými Lázněmi je již plně obnoven. Správa železnic dokončila nezbytné opravy tratě po včerejším vykolejení jednotky Regionova Českých drah u stanice Lázně Kynžvart.

Provoz byl obnoven ve 20:40, uvádí stránky ČD mimořádnosti. K návratu vlaku na koleje došlo už dnes dopoledne, technici Správy železnic ale museli ještě opravit poškozenou trať. Podle mluvčího Správy železnic Marka Illiaše se kromě poškozených výhybek i pražců muselo opravit i trakční vedení.

Provoz na trati byl zastaven včera odpoledne, kdy osobní vlak projel návěstí Stůj a při nedovolené jízdě vykolejil. Vjel do cesty pendolinu z Františkových Lázní, to ale stihlo včas zastavit. Škody na vlaku jsou předběžně odhadnuty na dva miliony korun. Celkové škody zatím činí 5,5 milionu korun.

V osobním vlaku jelo pět cestujících, několik osob se lehce zranilo. Podle krajského policejního mluvčího Jakuba Kopřivy policie, která nehodu vyšetřuje pro podezření z obecného ohrožení, zadržela jednoho člověka. Dnes odpoledne zadrženého propustila.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
libor

Regionova na „koridoru“, hmm… to samé je od Plzně. nechápu proč mám elektrifikované tratě, když se tam (Plzeň-Cheb) jezdí na diesel (Os, Sp).

Jiří Kocurek

A máte srovnatelné elektrické vozidlo, nebo se bude tahat lokomotiva se třema, protože lkomotiva s jedním vagonem by vypadala fakt blbě?
Nehledě na to, že z depa se na mnohé tratě nedá dojet mimo dráty. Například ze Plzně do Mirošova.

libor

je pravda, že pro těch 5 lidí by stačil i bus. Jen mě obecně překvapilo, že jsem se poslední dny pohyboval mezi Plzní a Stříbrem, že snad vše, co je OS a SP je diesel trakci. Snad ty Sp PLzeň-Vary brzy přejdou na elektriku???

Leinad

Různých reikarnací T3 je hodně 😀

Jiří Kocurek

A víte,. co se stane když do T3 pošlete pětadvacet kilovoltů? … kremace.

JanM

Ještě ke všemu střídavých 25kV. Tramvaje jsou odjakživa stejnosměrné.

X 1

Bombardier vyrábí i dvoudílné Talenty. Jsou k vidění v barvách DB ve Falkenbergu. Jsou kratší a lehčí než Regiopantery, tudíž i provozně ekonomictější.

Iveta

Nic složitého,někdo ten vlak objedná (kraj) a má nějaké požadavky a pokud tam není ,že pod drátama musím jet elekricky ,tak si dopravce vybere levnější variantu,již i s ohledem na placení dobré správě a určitě stojí méně provoz Regiostřepu než soupravy s lokomotivou ,nebo el.jednotkou ,no a k tomu třeba ten vlak 7004 co se to stalo je výchozí z Kadaně -Prunéřova a musel by navíc mít ESO ,nebo dvousystémovou jednotku.No a čím budu mít vyšší náklady ,tím více budu požadovat po kraji (státu),nebo musím upravit jízdné (dle možnosti smlouvy s krajem)a kruh se uzavírá k danovému poplatníku.Jinak nejsem zastáncem… Číst vice »

Jiří Kocurek

Ono to vyjde podobně. Okolo Kadaňě a Prunéřova se stejně jezdí na elektřinu z Prunéřova, tj. z uhlí.

Dalibor

vyjde to o kousek hůř s tím uhlím. Regiošuk má paradoxně slušnou účinnost nafta – kola vozu

Haha

Náhrada za rozbitou 844 v Perninku…

Greta

Pro porovnání s uhlím musíte započítat také emise z těžby a rafinace ropy a přepravy ropy a nafty., Dalibore.

Jiří Kocurek

U toho uhlí se emise z těžby počítat nemusí?

JanM

Už zase? Kolikátá nehoda už to je za poslední dny? Už jsem to přestal počítat. Člověk aby se bál sednout do vlaku.

asdefasdf

Je to furt ta stejná, ale to už je asi 3 zpráva o ni.

Partneři

Škoda transportation
RLP
CSCARGO